Johanna Tukiainen Vol. 179

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 179

Viewing 6 posts - 841 through 846 (of 846 total)
  • Author
    Rääkyjä2
    Participant

Tuksu FaceBookissa:

Johanna Mia Tukiainen Luin vahan aikaa hymyn “keskustelupalstaa” ja se riitti mulle. Tiedan etta FB “kavereissani” on edelleen ns.naatia joten vastaan tahan yhteen asiaan; kun teilla ei nayta olevan minkaanlaista Raamatun tuntemusta! 

Palstoilla vaitetaan; etta “Julia nousee kuolleista vasta viimeisena paivana.” Nyt mennaan taas sellaiselle alueelle; joka on vaarallinen. Jeesus vastasi vieressaan olevalle risrinryovarille; “Tana paivana tulet olemaan kanssani taivaassa.” 

Kun ihminen kuolee; niin sielu siirtyy valittomasti ruumiista pois. Ruumiiden ylosnousemus on eriasia. Olen nahnyt Julian taivaassa pari kertaa; ilman etta otin haneen yhteytta (sen Raamattu kieltaa) vaan han itse ilmestyi mulle. 

Ihmiset ovat pahoissa henkivalloissa; niin he eivat nae metsaa puilta.

2

Hallitse

TykkääNäytä lisää reaktioita
     · 2 t

#143689 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

[moderoitu]

Olipas se tuttu sininen takki siinä Hämeentien etnokampaamon kuvassa, missä Isobarbi tuunautti pehkoon lisää muovia. Pappa ja sen takki. Mamma vissiin maksoi. Taas.

Pappa vahtii nyt Johannan raittiutta? Sehän on sopivaa että tällainen asia annetaan dementikon huoleksi, koska vanhoja ei todellakaan muistella 😀 😀 😀

#143690 Ilmoita asiaton viesti
    Rääkyjä2
    Participant

Kovasti jaksaisi kiinnostaa se, koska Tuksu on taivaassa käynyt ja Julian siellä nähnyt; vieläpä kahdesti…

Kun Tuksu nyt kumminkin luet tätäkin keskustelua, voisitko kertoa ihan päivämäärien kera, koska taivasreissusi ovat olleet.

Kiinnostaa myös se helvetissä käymisesi päivämäärä. Sekä myös se päivämäärä, kun syksyllä 2016 juttelit 3-4 tuntia Jumalan kanssa.

Vaikea uskoa, ettet muistaisi tuollaisten ihmeiden tarkkoja tapahtuma-aikoja. Yritä nyt edes lisätä uskottavuuttasi muidenkin kuin Sanna Tuusulan silmissä…

#143691 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Mamma ja pappa viihtyvät ihmeen pitkään Suomessa. Jokohan Jollas on tyhjennetty ja kaupanteko käynnissä? Muuttaako ne takaisin Suomeen?

Loviisaan? Täytyyhän isovauvaa olla joku vahtimassa 24/7 eikä Velli siihen ryhdy ainakaan niin kauan kun Vellin mamma elää.

Vellin mamman ja Johannan mamman pitäis tavata ja järjestää näiden kahden raasuparan tulevaisuus 😀 😀 😀

#143692 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Participant

Tänne kipaisin ja myhyssä ekana ”ihana pyllymissi Christa Jaatinen”. Uuh. Mikä vartalomuoto se on kun Tuksun peffa on leveä ja litteä ja peffa onkin sijoittunut etupuolella, alamahan kohdalla?

Kai se on se maksamakkaravartalo, vähän puristeltu keskeltä tuubia.

#143694 Ilmoita asiaton viesti
    Flamingomies
    Participant

Kireät farkut ja korot oikein korostavat ylävartalon tönkköyttä ja läskiyttä.

Viewing 6 posts - 841 through 846 (of 846 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 179’ is closed to new replies.