Johanna Tukiainen Vol. 179

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 179

This topic contains 845 replies, has 85 voices, and was last updated by Avatar Flamingomies 8 months ago.

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 846 total)
  • Author
    PKS1
    Participant

Taidetta pitää katsoa kaukaa

Kaikkivaltias on suuressa viisaudessaan laittanut grilliin kuvan Austerlizin taistelusta. Olen järkyttynyt että kaikki ihmiset eivät näe samoin, mutta minusta Taito Rantasen alapurentainen käärme on ilmiselvä hevosen perse.

#142566 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Eikös tuo ole sama ulkokaluste ja paikka missä hamraa enkeliteepaita-yöpaita oli päällä? Olisko sen uskismuikin joka oli mukana Rammarissa ja flaminkouinnilla oman tai lähisukulaisen omakotitalon grillimesta Varkaudessa?

Tai sen  kellarissa pyörivän Johkin videoinut jäpykän hima?

Että ei se ekaa kertaa tuolla rillaa.

#142567 Ilmoita asiaton viesti
    Flamingomies
    Participant

Ja sokka on taas luotettavasti irti. Jotain vanhaa roskaa palamaan ja jopa taas saatana ja demonit lähettelevät viestiä.

#142568 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Participant

Mä näen grillin jossa psykoosiin menossapäin oleva sekis polttaa hourupäisenä kaverin tavaroita.

#142569 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Participant

Taito hyppysissä

flam:

Taito Rantanen Minä näen vasemmassa kuvassa käärmeen pään, jolla on alaleuassa yksi hammas ja otsassa pedon merkki. Oikeassa kuvassa alaleuka loksahtanut alas. Merkki ei näy kun ristikon pystyrauta on edessä.😈👻☠️

#142570 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Jaa, että rouvalle ostettu kuplivaa ja flamingoa, mutta ei kelpaa, vaan vaati limua.  Kannattaa muuten heittää takkaan vaikka paristo, hiuslakkapullo ja kottikärryn rengas, niin signaali voimistuu ja kuvakin varmaan aukenee selkeämmin.

#142572 Ilmoita asiaton viesti
    Tuksulogian kand.
    Participant

Myös grillisytykkeen (1 litra) heittäminen tuleen parantaa kuvaa ja merkkiä. Liekkeihin kannattaa ehdottomasti heittää hiuslakkapullo (spray) ja vanha autonrengas. Siten saa lähimetsän ja kenties kiinteistön tuleen hyvin helposti. Ilotulitteilla saa aikaan hyvän näkyvyyden. Kilo tai kaksi riittää. Olisi aika hienoa jos Tuksu olisi aiheuttanut metsäpalon. 😁

#142573 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen
    Participant

Lääkitys ei ole kunnossa.

Tai sitten on sopivasti ”hyviä” lääkkeitä… että näkee sitä, mitä haluaa nähdä.
    Ja voishan se ihan ajankulukseen ja piruuttaan horinoida noita näkyjään, todistaakseen että on niin helevetin hyvä profetioija, kun aina ilmaantuu joku samanmielinen höynäle, joka komppaa ja kehuu.
    Vai riittäiskö järki enää moiseen kieroiluun?

#142574 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Participant

Nyt mä näen hehkuvan pitkähiippahuopalakkisen menninkäisen joka soittaa didgeridoota. Mikähän profetia tämä? Vai onko se Menninkäistunkki huovittuuntunut majava päässä joka ryystää jättimäisellä pillillä. Tunkio juo taas?

#142575 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Ekassa kuvassa selkeästi luonnollisen näköinen puinen käyttöesine. Jonka osti mammalle kerran tuliaisiksi. Dildoakin silloin veikattiin.

#142576 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Ann-Mari Pxxx Ole vain rohkeasti omalla paikallasi – Herra on sinut sinne asettanut olemaan valona ja suolana ! Siunausta ! Kiitos Herralle sinusta ! Älä korviasi kallista ihmisten pahoille puheille !  · 10 t

#142577 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Jaiks. Valo ja suola. Eli Maldonit ja kaikki tulivuorisuolatki kompostiin pimeässä. Tänks ajatus Tunkista.

Hei uskikset, älkää puuttuko viskipippuriini, muuten suutun.

#142578 Ilmoita asiaton viesti
    flam
    Participant

Nyt töksähtää. Aamen ja slolom.

Johanna Mia Tukiainen
    6 tuntia · 

Kirjoitan nyt sinulle Mika henkilokohtaisen kirjeen joka voi nakya vaikka koko Suomessa!!!!! Olet elamani rakkaus ja tulet AINA olemaan! Huolimatta karmeista virheistani, lankeamisistani paholaisen koukkuun, ja siita etta innostuimme nuoruudessamme matkustamaan ympari maailmaa Julian kanssa; niin tiedat sen itsekin; etta olet elamani rakkaus. Ja vaikka ehka vielakin olet ateisti ja mahdollisesti olet yksi pilkkaajani netissa; niin sait yli 420 000e asunnon, ja kun olin kuolemaisillani sairaalassa 30v; niin lahetit Julialle viesteja “miten se huor……jaksaa……” ja pilkkasit minua. Plus sukusi omaisuuden Primula yhtioilta. Te toimittajat; jotka luette taman: HAVETKAA jotka pilasitte elamani; tiedatte kylla kenesta puhun.

Mulla on sulle viesti kaikkien rahojesi kanssa; sen jalkeen kun Julia oli kuollut, nain unen jossa Julia sanoi: “Rakas Johanna, leikin juuri lapsesi kanssa taivaassa.” Nauroit Kanervan viesteille; ja nyt edelleenkin niista media (paholainen) muistuttaa mua. Kun olin kuolemaisillani sairaalassa niin Julia sanoi etta “han vihaa sinua.” Tiedatko mita; sina joka edelleen lahetat mulle torkyviesteja……????!!!!!

Ala mene rahojesi kanssa helvettiin. Luovu vaikka mielummin kaikesta ja pelastu taivaaseen, jossa lapsesi odottaisi sua ja ennenkaikkea Jeesus Kristus, jota joskus pilkkasit. Tulee viela paiva, jolloin jokaisen polven tulee kumartua Hanen edessaan. Et koskaan ottanut ketaan naista mun jalkeen; valehtelit kaikesta ja se oli yksi syy, miksi menin naimisiin Arton kanssa. Katkeroiduit; paitsi nyt luulet olevasi “voittaja.” Et ole voittanut yhtaan mitaan. Ellet tule uskoon Jeesukseen; koko tama elama on ollut taysin turhaa.

Kuten FB sivuillani lukee: “Parempi ihmiselle, ettei olisi koskaan syntynytkaan, ellei uudesti synny ylhaalta.” Vaikka sulla nyt vahan aikaa olisi kaikki maailman kunnia ja rahat; niilla ei ole mitaan merkitysta ikuisuuden edessa. Juutalainen Udi oli taysin saatanan ANSA mun elamassa; ja sen jalkeen tuli kaikki muu. Kirjoitan juuri kirjaa elamastani; mutta en tieda ehtiiko se valmistua. Laila Kinnusesta kirjoutettiin hieno kirja vasta kuoleman jalkeen. Mita tama kaikki hyodyttaa???!!!! Kuten Paavali sanoi: “Voi turhuuksien turhuus, kaikki on turhuutta!”

Rakas Jeesus Kristus; armahda hanta myos ja anna pelastua taivaanvaltakuntaan. Julia on siella; olen nahnyt hanet. Keraatko nyt lopunaikoina maallista mammonaa; kun kohta kaikki katoaa kuitenkin? “Silla taman maailman himo katoaa mutta Jumalan sana pysyy iankaikkisesti.”

Se joka pysyy vahvana loppuun asti, pelastuu. Amen

3 kommenttia

2020

Tykkää

Tykkää

Ihastu

Haha

Vau

Surullinen

Vihainen

Kommentoi

Kommentit

Arja Kiuru

Arja Kiuru Aamen❤Siunausta Johanna🙏
    Hallitse

TykkääNäytä lisää reaktioita
     · Vastaa · 3 t

Leila Vierelä Moilanen

Leila Vierelä Moilanen Hyvin kirjoitit, jos ei ota Jeesuksen sovitustyötä vastaan, on kaikki turhaa ja kaikesta joudumme eräänä päivänä tilille Kaikkivaltiaan edessä, yksin, ei ole puolustusasianajajaa, joka valheitamme yrittäisi siloittaa ettei kuulostaisi niin pahalta, mak…Näytä lisää
    Hallitse

· Vastaa · 2 t

Anne Irene Taponen

Anne Irene Taponen Amen, ole siunattu!!!
    Hallitse

· Vastaa · 1 t

#142579 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Participant

https://img.aijaa.com/b/00840/14235168.jpg

Selasin sivuja taaksepäin, Twisted sister, yllättävä tämä juttu jotta Tunkki myöntää olleensa psykoosissa ja peräti antikristus! Että se siitä Evankelisti-Profeettana olemisesta ja profetiasta!!!!?!! Ei kait voi luottaa sellaiseen kokemukseen, missä ollaan psykoosissa ja mielletään itsensä Piruksi ja tavataan Hitler? Ja tuomitaan facebookissa erimieltä olevat kadotukseen, vähintään kuin vice ceo of Manala.

Ja nyt ollaan valumassa jälleen psykoosiin. Varmaan kauhea tunne fiilailla olevansa piru. Tavallaan selkeä hetki, vaikkakin psykoosissa, kun näkee itsensä itsenään. Maanpäällinen helvetti. Kolkuttaako Tunkion omatunto nyt erityisesti jostain… onks koiria näkynyt. Eikun silloin huudettaisi rankemmin jeesuksen verta päälle.

Kiitos tömpsöttely musa biisi videoista. Kuten joku totesi että tömistelee niin epärytmiin että kaikki eri musat sopii.

#142580 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Samanlaiset muovirottinkiset kalut,kun tunkin uuden maalaisromanttisen tilpehöörivaraston terassilla.Ainakin ikkunan alla olevissa oli tummat selkätyynyt.Tässä kuvassa on oikealla olevan kalusteen istuinosa nostettu pystyyn,syystä että ? Ei pihaa tunnista-lehtoniemi ? Ei näy vaaleet selkätyynyt ?,jollaset terassikaluston oik puoleisessa oli ! Oliko kalusteet tarkoitettukin talomökille,olivat vain tilapäisesti tunkin terassilla ? Ja noita huvitutuskatoksia saa parilla sadalla eurolla-semmonen tossa näyttäis olevan,malli jota voi seinäänpuukottaa,myÄs !

OT : Varoitus näätälandiaan :Älkää juoko pirunkusta !Mä eilen join ja demonit meuhkaa mun sisällä(ei kuitenkaan pään sisällä,sieltä en ole kuulevinani mitään).Pitää harjoitella synttäreitäNI varten.Onneksi on noin kuukausi aikaa.Heti ensi maanantaina lähetän pinkit kutsukirjeet synttärikutsuilleNI ainakin Ikelle(no avec) ja Santulle(singlenä myÄs paikalle) ja parille (sadalle)muulle ministerille,Soinin Timppa saa jäädä porttivahdiksi,sille ei anneta rinsessakaakkua.Pinkiksi värjättyä kiljua voin tarjota janoonsa.Meillä voi myÄs olla yÄtä.Ja kaikki tämä ihan ilmaiseksi pientä korvausta vastaan.OT Slut(ei lausuta slat tässä kohtaa,ao huom !)

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 846 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 179’ is closed to new replies.