Johanna Tukiainen Vol. 181

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 181

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 875 total)
  • Author
    Käpy
    Blocked

Mietinvaan sitä kun Juoia Kouli,niin Tuksuhan edesauttoi sito et Julia on yksin, ilman tukea tahi henkiloäkään joka voisi soittaa hätäkeskukseen.

#146024 Ilmoita asiaton viesti

Olen yrittänyt kaivaa esille sen mammamuratti ”rahatukko” kuvan mutta ei vaan löydy. Se taisi aikoinaan olla tuksun seiskalive postauksessa?

Olisiko Rääkyjällä tai jollakin muualla se tallessa? Olisi kiva nähdä se uudestaan.

#146025 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Totta kai syylistäminen on vääri. Mutta oletko sinä sivujen pitäjä sekaantunut siihen jotenkin.

#146026 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Nyt en oikein följaa P. Pietaria, että mitä yrität sanoa?

#146047 Ilmoita asiaton viesti
    Rääkyjä2
    Participant

Mamma ja setelit…

http://aijaa.com/mE3lwu

#146048 Ilmoita asiaton viesti

Laitetaan palstalle tämä tökerö rahan levittely kuva. ?

Jpg

#146049 Ilmoita asiaton viesti
    Sari3
    Participant

Mulla on menny tuo rahan esittelujuttu ihan ohi. Miks se niitä levitteli? Mitä se oli myyny.

#146050 Ilmoita asiaton viesti
    Rääkyjä2
    Participant

Sari3:

Mulla on menny tuo rahan esittelujuttu ihan ohi. Miks se niitä levitteli? Mitä se oli myyny.

Mamma ei ollut myynyt mitään, vaan oli lainannut rahaa Tuksulle ja tuon setelinipun antoi Tuksu Mammalle…

Tuksu 02.08.2015: ”Loppuvelkani aidilleni taalla Tukholmassa! 

Netissa jaksetaan jauhaa etta ”mamma betalar” kaikki mulle: mutta SE ei ole totta!

Olen pyytanyt tasan kaksi ulkomaanmatkaa aidiltani velaksi ja tassa on loppusuoritukseni veloistani! Koska olen Tukholmassa, niin nostin rahat kruunuina.”

#146051 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Tässä TeuvoNi postausta turhaan haikaillessa, on niitä rahamammoja muilllakin:

juu ja tässä tämä äitinikanssa -trilogia

http://teuvolivejumala.blogspot.com/2017/03/upea-aitini-kanssa-sarjani-josta.html

#146058 Ilmoita asiaton viesti

Liekö perheessä ns. luurankoja kaapissa kun tyttärien elämään ei puututtu ajoissa. Sekä Tuksun ja Jullen. ”Kyllä Herra huolen tytöistä pitää.” Miten pappa pystyi antamaan rikosilmoituksen poliisille, mutta ei sitten muistanutkaan tapahtunutta? Myhyssä kertoili Tuksun käytöksestä ja ongelmista hyvin avoimesti ja järkevästi. Hyvin piti Herra huolen tytöistä kun Julle kuoli 30-vuotiaana. Olisiko kannattanut hieman miettiä asumismuotoa.

Ketään mt-potilasta ei kuljeteta käsiraudoissa. Vain vankeja kuljetetaan käsiraudoissa. Jos on tarvis, niin käytetään pehmeitä ns. lepositeitä. Estää lyönnit ja ehkä karkaamisen. Niiden käytöstä määrää lääkäri. Jos uhka itselleen tai muille (lanssihenkilökunta, poliisit ja hoitohenkilökunta). Yksityiskoneella Suomeen tuonti on p-kapuhetta. Ei sellaista maksa rikas Ruotsi, eikä Suomikaan. Thaimaan tsunami oli eri tapaus 2000-luvun alussa. Valtio kustansi suomalaisten potilaiden kuljetuksen Suomeen. Yksi iso lentokone varustettiin ns. lentäväksi sairaalaksi.

Kyllä meni kasvatus pieleen kolmen vanhimman kohdalla. Varsinkin Tuksun. ”Juu…glamouria oli.” Näin toteaa Varkaudessa kasvanut nainen joka opiskeli Ruotsissa, koska ei päässyt suomalaisiin yliopistoihin. Varmaan omia unelmia siirrettiin esikoiseen ja häntä pidettiin prinsessana. Tuli Kellokosken prinsessa. Tuollainen rahan esittely on muuten mautonta. Toisaalta euroina summa ei ollut suuri, mutta silti.

#146061 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen667
    Participant

Mamma ja Tuksu tuossa leveilevät rahatukon kanssa tyyliin, että tässä sitä massee on. Ja lieneekö tarkoitus myös esitellä mamman käsiveskaa, liekö Michael Korsin veska, vähän vaikuttaa siltä,  ei tuosta kuvasta saa täysin selvää. Mutta joku arvoveskahan (tai kopio) sen pitää olla, kun on tuohon kuvaan setelitukon alle asetettu.

Jos oikein näen, niin siinähän on näytillä 3000 Ruottin kruunua, että ei niin ihan mahottoman iso omaisuus ole. Eli alle 300 euroa.
    Tuksulle ehkä iso raha, mutta ei mikään leveilemisen arvoinen rahamäärä

#146062 Ilmoita asiaton viesti

Kiitos Rääkyjä!

Se sitten oli siellä Aijaassa. En löytänyt kun ei ollut häshtägejä.

Tosi nolo rahan poseeraus kuva, niin tuksumaista.

#tuksu #tukiainen #nolo #rahanlevittely #naamanvääntäjä #tuksunmamma

#146083 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Kyllä olen

Johanna Mia Tukiainen Oletko edelleen sita mielta; etta “emme ela lopunaikoja???”

Ja kuva on ABC uutisten video Kalifornian maastopaloista.

#146084 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Tuksun meikkilaukusta suaraan glamour-muumimamman käsilaukkuun.

#146085 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Ma vahan luulen, että nuo rahat tuli automaatista mamman tililtä ja siirtyi Tunkion kasilaukkuun.

En niinkus millään jaksa uskoa, että Tunkki vapaaehtoisesti luopuis tuollaisesta summasta, kun muutenkin on jatkuvasti pärse auki, eikä KOSKAAN anna kenellekkään MITÄÄN!!!

Tämä oli vain valistunut arvaus, joka pohjautuu Tunkin aiempaan käytökseen viimeisen 10 vuoden aikana…

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 875 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 181’ is closed to new replies.