Johanna Tukiainen Vol. 181

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 181

• This topic has 876 replies, 86 voices, and was last updated 2 years ago by AvatarKade3.
Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 877 total)
  • Author
    Huispaaja
    Participant

Joku tuossa jonkun aikaa sitten kyseli onko Jullen haudalla käynyt kukaan.

Kävin pari päivää sitten isäukon haudalla (haudattu Malmille, melko lähelle Juliaa) niin koukkasin Julian haudan kautta.

Ei hauta ihan hylättynä ole, mutta ei siellä ihan viime aikoina ole todennäköisesti käyty. Haudalla kasvaa yksi ruusu (jossa oli muutama nuppu), hautakiven päällä oli pari kynttilälyhtyä. Ja (teko)kukkaseppele.

#146273 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Jaa, se tekokukkaseppele taitaa kohta kasvattaa juuret siihen kiveen. Ja itse en lyhtyjä laittaisi kyllä kiven päälle. Nythän voi toisaalta olla, että myrsky on heivannut turhat krääsät kiveltä huitsin nevadaan.

#146274 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Kauhun paikka

Kun lukee noita Tunkin viimeaikojen fb-postauksia niin vanhus itkee kauhusta. Jos on yksinään ja tuollainen ilmestyy sohvalle saarnaamaan, ei mummulla mieli mettä keitä.

Vanhuksella on ollut synttärit ehkä ja lahjoista päätellen vieraitakin on käynyt enemmän kuin seurapiirijuhlissa. Tunkki antoi lahjoista suurimman. Otti mummon raamatun hyllystä ja laittoi sen pöydälle kuvattavaksi. Toivottavasti otti hyllystä, eikä penkonut koko huushollia piplian etsimisen persolla.

#146275 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Sanoin; että sain sohvalla istuessani paholaisen hyökkäyksen! Sain yhden samanlaisen aiemmin syksyllä; jossa piru yritti syöttää päähäni, että ”isäni on paha.” Nyt lyhyessä hyökkäyksessä sain valeen, ”että nainen jonka kanssa olet on paha.”

Pakkoajatus vai ääni?

Jos ei tunnista omia ajatuksiaan omiksi, kannattaa hakeutua lääkärin juttusille.

Ehkä kannattaa mennä ennen, kuin tapahtuu henkienerottelua.

Kuka tuon moneen kertaan tuomitun taparikollisen päästi yksinäisen vanhuksen asuntoon?! Edesvastuutonta! Kyllä vanhuksilla on nykyään turvatonta.

#146276 Ilmoita asiaton viesti
    soosi
    Participant

MUUTTOAPUA KAIVATTAISIIN? TAVAROIDEN PAKKAAMISTA PAHVILAATIKOIHIN JNE. TULEN TAKAISIN STADIIN!

Ihana koti ydinkeskustassa! Jumala päättikin laittaa mut peltojen keskeltä takaisin kaupunkiin ❤️🙏🙏

S   Tulisin mielelläni auttamaan jos mahdollista mutta en varmaan oikeen pääse sinne missä oot ja mulla itselläkin muutto kohta. Toivottavasti saat apua. ❤

Johanna Mia Tukiainen kyllä muutan yksin asumaan stadin keskustaan koirieni kanssa; ja tarvitsisin muuttoapua kavereiltani. Sitten voidaan pitää pikkujouluhenkiset tuparit; mutta tällä kertaa vain heidän kanssa, jotka tunnen entuudestaan.

Johanna Mia Tukiainen Ilmoittakaa mulle myös ehdotuksia erilaisista seurakunnista; joissa kävisi nuoria aikuisia ja joissa voisin tutustua ihmisiin? 🙂 Eikä ole lakihenkisyyttä, mutta ei myöskään menestysteologiaan. Haluan itse arvioida paikan; joten menen sisällä myös niihin joista sanotaan ”että siellä on Hillsongsia” jne, heilläkin on ihan hyviä kappaleita ja nostattavaa musaa jne; katson asian niin, etten pyri ihan liian vakavasti ja mustavalkoisesti katsomaan asioita; älkääkä saako näiltä FB sivuilta väärä kuva minusta! En ole pipo päässä kireällä kulkemassa burkha päällä tuomitsemassa muita; päinvastoin olen niin kovan elämän kokenut; että taustani takia mulla on empatiaa; ja kykenen paremmin asettumaan toisten ihmisten asemaan. KAVERIPYYNNÖT JOKO FB INBOXIINI TAI SÄHKÖPOSTI: JOHANNA@DOLLSDANCERS.FI. Mun juhlissa on myös aina runsaat ja ihanat tarjoilutkin 🙂

#146277 Ilmoita asiaton viesti
    soosi
    Participant

JOHANNA TUKIAINEN SHOW KEIKKATARJOUKSET: Johanna@dollsdancers.fi, nyt myos nayttavat pikkujoulu keikat myynnissa! ❤️🙏💖💕🎀 Useita upeita asuja; kuten kuvissa olevilla nukeilla paallaan! Pikkujoulukeikka 5.12.2018 Kokkola on nyt buukattu ja ensi vuoden alussa Lempäälä.

Nyt tulevana lauantaina 15.9.2018 olen puhumassa taas Leivonmaella; Armo-Uutinen tilaisuudessa alkaen klo.14.00. Paapuhujana on Timo Närhi. Lampimasti Tervetuloa; myos kyydissani paasee pk-seudulta tilaisuuteen jos joku haluaa?

Ilmaiset ruokatarjoilut 🙏

Hyvät ihmiset; teidän ei tarvitse olla täysin hiljaa sivuillani blokkaamisen pelon takia. Olen estänyt vain ne ihmiset; jotka alkavat kiusaamaan minua, väittelevät turhista asioista yli tunnin, heittävät ala-arvoista läppää tai kaksinaamaista pilkkaa jne. Eli voitte ihan vapaasti kommentoida sivuilleni; kunhan teette sen aikuismaisesti ja, ei ole varmaan paljon pyydetty, että normaalisti? Minulla on ihan hyvin tilaa vielä ottaa uusia FB kavereitakin tänne; 5000 ihmiseen asti. Olkaa siunattuja!

HUOM: ETSIN UUSIA KAVEREITA HELSINGISTÄ; OTTAKAA YHTEYTTÄ.

lmoittakaa kaikki; jotka haluatte kyydissäni la Leivonmäelle, niin että saavumme sinne klo.13.00 jotta ehdimme syödä! Sanaa ja ruokaa tarjolla! 🙂 Sinne ajaa muutamassa tunnissa, se ei todellakaan ole niin kaukana kuin monet luulee.

#146278 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

koirieni kanssa

KoiriEN?

seurakunnista; joissa kävisi nuoria aikuisia

Miksi keski-iläinen tantta etsii paikkaa, jossa käy nuoria aikuisia? Kannattaisiko hankkiutua hiljalleen ikäistensä seuraan ja todeta, että jossain vaiheessa ne bileet on loppu ja täytyy ottaa vastuu omasta elämästä?

Ryyppyseuraa tuo todellisuudessa hakee. Ja/tai nuoria pimuja siivoamaan ja palvelemaan. Navettahuivi ja Perunankukka 

En ole pipo päässä kireällä kulkemassa burkha päällä tuomitsemassa muita; päinvastoin olen niin kovan elämän kokenut; että taustani takia mulla on empatiaa; ja kykenen paremmin asettumaan toisten ihmisten asemaan.

Paskapuhetta!

#146279 Ilmoita asiaton viesti

Mietin samaa kuin Principeca2, että miksi sviidussa sä Tunkki hakeudut nuorten aikuisten seuraan, kun itse oot keski-ikäsen ämmän kropassa oleva 6-vuotias?
    Ja miksi etsit uusia kavereita stadista? Eiks vanhat huoli enää seuraansa? Etkä sä oo empaattinen pätkääkään, ne jotka tarvitsisivat toisten empatiaa, saavat sulta vain uhkailuja helvetinlieskoista ja kuutioista, joihin sinä itse tulet päätymään.

#146280 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Tietääkö Seppo?

soosi:

Nyt tulevana lauantaina 15.9.2018 olen puhumassa taas Leivonmaella; Armo-Uutinen tilaisuudessa alkaen klo.14.00. Paapuhujana on Timo Närhi. Lampimasti Tervetuloa; myos kyydissani paasee pk-seudulta tilaisuuteen jos joku haluaa?

Ilmaiset ruokatarjoilut 🙏

#146281 Ilmoita asiaton viesti

”MUUTTOAPUA KAIVATTAISIIN? TAVAROIDEN PAKKAAMISTA PAHVILAATIKOIHIN JNE. TULEN TAKAISIN STADIIN!”

Jospa Jumala tai Jeesus järjestää senkin? Maalaisromanttinen sisustus asettuu itsestään muuttolaatikoihin. Laatikotkin ilmestyvät entiselle asunnolle, peltojen keskelle ihan itsestään. Sitten täydet muuttolaatikot siirtyvät enkelien avustamana keskelle Helsinkiä.

Toinen vaihtoehto on sinä itse pakkaat ja muuttofirma kuljettaa. He voivat myös pakata kaikki. Vm. vaihtoehto maksaa tosin enemmän. Eivätkö mukavat naapurisi tule auttamaan? Kantamaan p-kaisia rättejäsi. Luulen monen olevan matkoilla ja moni on loukannut jalkansa tai selkänsä.

Voit kysyä apua myös niiltä 200 vieraalta jotka olivat synttäreilläsi. Moni lähtee mielellään sinne peräkylään, varsinkin kun paluusta ei ole mitään tietoa.

Säälittävää kerjätä uusia ystäviä kun sinulla on tuhatmäärin ihailijoita ja juhlissasi oli ainakin 200 vierasta. Kaikki hyviä ystäviä. Nuo ystävät ja ihailijat saapuvat auttamaan sinua ilomielin. Maksavat vielä kuljetuksen ja taksimatkasi Helsinkiin. Ethän osaa käyttää julkisia. Onhan sinulle hyviä ystäviä kuten Urban ja Udi.

Hienot ja hyvät tarjoilut? Keität taas vettä? Vai onko listalla taas kuuluisaa poulikypsää kanaa, mediana? Aurajuuston ja kerman kera tietysti. Vieraiden on tuotava runsaasti Oy Alko Ab:n juomia. Alcohol free ei ole välttämätöntä. Kunhan menee kurkusta alas ja nousee päähän.

#146282 Ilmoita asiaton viesti
    MinäNI
    Participant

Voi perhantai, Tuksu, minkä teit! Nyt Muumitkin on Illuminatsia ja mun täytyy heittää menemään 4 kpl omistamiani Muumi Millenium-mukeja! Olisin voinut lahjoittaa ne sinulle (vaikka niillä ois voinut tienata pari satkua per kpl, kun olis myynyt) vaan kun ne on Saatanasta, niin on tuhottava!

#146283 Ilmoita asiaton viesti

”En ole pipo päässä kireällä kulkemassa burkha päällä tuomitsemassa muita; päinvastoin olen niin kovan elämän kokenut; että taustani takia mulla on empatiaa; ja kykenen paremmin asettumaan toisten ihmisten asemaan.”

Hyvin empaattisesti kommentoit ja kannustit mm. syöpään sairastunutta naista. Lupasit jopa rukoilla (eli puhuit helvetistä) – kun ehdit omakuviltasi. Piposi tai kampauksesi on liian kireällä ja toisaalta burkha peittäisi hyvin rumuutesi. Tosin vittumaisesta luonteestasi et pääse eroon. Jo naamakirjassa ”kaveri” lentää ulos jos kirjoittaa hymiön väärään paikkaan tai kyselee/kommentoi jotain. Sinähän tiedät kaiken, joten kanssasi on turha väitellä.

#146284 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Tuparitarjoilut.

Hövelistihän Tunkki näkyy lupailevan ilmaiset hartsut Nissisenkin tilaisuudessa.

Kyllä samalla menetelmällä voi pikkujoulunkin pitää.

soosi:

Hyvät ihmiset; teidän ei tarvitse olla täysin hiljaa sivuillani blokkaamisen pelon takia. Olen estänyt vain ne ihmiset; jotka alkavat kiusaamaan minua, väittelevät turhista asioista yli tunnin, heittävät ala-arvoista läppää tai kaksinaamaista pilkkaa jne. Eli voitte ihan vapaasti kommentoida sivuilleni; kunhan teette sen aikuismaisesti ja, ei ole varmaan paljon pyydetty, että normaalisti? 

Aikuismainen kommentointi on sitä että tykkää Tunkin postauksista. Sanna Tuusula on aikuismaisen prototyyppi.

#146285 Ilmoita asiaton viesti

”Voi perhantai, Tuksu, minkä teit! Nyt Muumitkin on Illuminatsia ja mun täytyy heittää menemään 4 kpl omistamiani Muumi Millenium-mukeja! Olisin voinut lahjoittaa ne sinulle (vaikka niillä ois voinut tienata pari satkua per kpl, kun olis myynyt) vaan kun ne on Saatanasta, niin on tuhottava!”

(MinäNI)

Miten Muumit voivat olla saatanasta? Nehän ovat taiteilijan ja kirjailijan tekemiä luomuksia. Peikot ovat taas mielikuvitusta kuten joulupukkikin. Muumit asuvat velattomassa talossaan, eivätkä roiku netin tai TV:n ääressä. Talvet Muumit nukkuvat. Yhteiskunta on hyvin järjestäytynyt. Rikoksia ei juuri tapahdu. Yksi poliisi kuitenkin paikkakunnalla on. Nuuska-Muikkunen asuu talvet etelässä. Minusta hyvin empaattista ja mukavaa porukkaa. Eivät tee pahaa kenellekään. Muumeilla ei ole rikosrekisteriä. Papan paheet ovat vain satunnainen piipun polttaminen ja hänet on nähty juomassa viskiä. Paikkakunnalla on ollut vain yksi tulva. Kukaan Muumeista ei ole ollut putkassa tai tekemässä ”vapaaehtoistyötä”.

#146286 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Muumit on peikkoja ja peikot oli saatanasta ergo muumit on saatanasta.

Ja onhan muumit myös lesbon hengentuote joten sekin varmaan saatanallista empaattisen tuksun mielestä.

Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 877 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 181’ is closed to new replies.