Johanna Tukiainen Vol. 181

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 181

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 875 total)
  • Author
    Lautturi
    Blocked

Rutku
    Jos olivat yhdessä Lijendalissa, niin ateisti Velli oli kytkemässä kaapeleita Tuksun jumalaiseen ääkkösettömään läppäriin. Tuskin oli kuitenkaan hakemassa omaisuuttaan pois
    Jos on totta, niin tarina ei lopu koskaan.

#145664 Ilmoita asiaton viesti
    Maijasmini
    Participant

Hej, rakkaat näätylit.

Olen ollut niin pitkään poissa ja tietämätön jessen morsiammen touhuista. Toivottavasti ei ole koiria kuollut tai jotain uhattu tappaa, tai tapettu.. toki herran nimissä. Onko enkelikulli vielä ikkunassa vai onko jo meno riittänyt? Onko nuuurdean mahdollistaja vielä innoissaan blonditukastaan ja poseeraa tyytyväisenä siitä mitä on saanut aikaan.. mites pipli-ishä onko hänet taas uppokastettu esim poreammeessa?

Tämä on jessen morsiammelle

#145665 Ilmoita asiaton viesti
    Maijasmini
    Participant

.. pipli-ishä oli ainut joka taisteli ja olihan pikku syrra. Kumpikin sai kuulla kunniansa.

Ote pinkistä kirjasta

”Johanna on luultavasti ainoa julkkis Suomessa, joka on itse nimennyt hänestä kiinnostuneetihmiset eläimen mukaan. Ei Paula Koivuniemelläkään ole majavia tai Anssi Kelalla myyriä.

Näätä on Johannan itsensä keksimä termi, joka on myöhemmin vakiintunut humoristiseksi arvonimeksi”

Vielä yks tuksusmi

”Lähde Thaimaahan, sieltä saa ilman reseptejä diapameja! Aah… mikä paratiisi!”

#145666 Ilmoita asiaton viesti
    Maijasmini
    Participant

Tosiasiahan vaan valitettavasti on että se on Suomen ehdottomasti suurin pelle.

#145667 Ilmoita asiaton viesti
    Lautturi
    Blocked

”Tosiasiahan vaan valitettavasti on että se on Suomen ehdottomasti suurin pelle”
    Suurin sekä köyhin.

#145668 Ilmoita asiaton viesti
    Mindful
    Participant

Miten mahtaa tuksu selitellä kun ei olekaan mihinkään muuttanut ja koirat on myyty…

#145669 Ilmoita asiaton viesti
    Sari3
    Participant

Kyllä se aina selitykset keksii miksei ookkaa muuttanu. ”jumala käski sittenki jäähä maalle”

#145670 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Tuksu, sinuna en lesoilis siitä että osaa matkustaa. Tervetuloa jälleen kerran maanpinnalle ja newsflash sulle, niin monet muutkin osaa matkustaa. Ostavat jopa lippunsa itse, varaavat hotellin ja tsekkaavat monta muutakin asiaa ja maksavat juttuna ihan itse, omilla itse tienaamillaan rahoillaan. Eivätkä eksy kotimaassa juna-asemalla ja mene väärään junaan. Tai no mistäs minä tiedän, mutta yleensä porukka ottaa selvää ja kuuntelee kun heitä opastaa, niin eivät joudu päivän päätteeksi nukkumaan jonkun tallissa hevosten kanssa.

Miten on, oletko itse hoitanut näistä yhtäkään asiaa kertakaan ihan itse, ilman mamman tai jonkun muun apuja? Hmm…. jos noita sun matkoja ja juttuja muistelee, niin vastaus lienee: Et, et kertaakaan. Joku ne sulle maksaa ja hoitaa. Muistetaanhan me se, kun joltakin matkaltas hankit sen malarian, kun et viitsinyt ottaa selvää asioista ja hoitaa niitä ollenkaan ja kas kauhea ihmettely, kun suhun iski malaria. Tosin mä taidan enemmän sääliä sitä hyönteisparkaa, joka suhun iski piikkinsä. No se on varmasti saanut iloisen lopun, kun et tasan ollut silläkään lomalla selvinpäin ja päihteittä.

#145671 Ilmoita asiaton viesti
    soosi
    Participant

Facebook 6.9.2018:

JOHANNA TUKIAINEN SHOWKEIKKATARJOUKSET: JOHANNA@DOLLSDANCERS.FI.

Nyt myydään myös pikkujoulukeikkoja! 🙂

Mulle tuli taas pieni ongelma vastaan; tälllainen tälla kertaa että mulla on ihana moderni asunto nyt Helsingin keskustassa: mutta kävin äsken Liljendalin kodissani joka on vielä kokonaan purkamatta; ja se koti on oikeasti niin kodikas ja kaunis; etten nyt osaakaan enää päättää, kumpaan muutan???  Tiedän että stadista on tosi vaikea saada kotia; mutta se viehättävä Liljendalin kotini on aivan ihana Uskovat voisitteko rukoilla tämän asian puolesta; ja antaa minulle rukousvastauksia?  Nimittäin en enää tiedäkään, missä haluaisin asua………Confused……..i

#145672 Ilmoita asiaton viesti

En tiedä muita suomalaisia kuin Tuksun joka pienellä asemalla nousee väärään junaan. Syyttää siitä vielä VR:n ”huonoa toimintaa”. Asema taisi olla pieni asema, mistä junia lähtee vain kahteen suuntaan. Laiturit on merkitty hyvin, mutta silti tämä älyn jättiläinen nousi väärään junaan. En tiedä myöskään muuta tuon tason ”julkisuuden henkilöä” (famous) joka tekee tarpeensa kaikkien nähden Tampereen asemalaiturille. Asemalla on WC ja myös junissa (ja juna tuli pian), mutta Tuksulla lienee huono seurapiirirakko? Tuksu ja Julle vähättelivät koko asiaa. Haistattelivat jopa asian suhteen kun Tuksua oli kuvattu.

Kokenut matkailija kävi Gambiassa, mutta ei hankkinut tarvittavaa estolääkitystä malariaa vastaan. Syytti siitä tietenkin matkatoimistoa(”ei kerrottu”), kaipa korvauksien toivossa, mutta ei saanut senttiäkään. Kyseessä oli charter-matka ja esitteissä on tarkat ohjeet matkailijalle mitä täytyy muistaa ennen matkaa. Siellä on mainittu tarkasti myös lääkitys ja rokotukset. Kokenut matkailija kun on tottunut vain Miamiin, niin tietenkin hän onnistui sairastumaan malariaan. Hoitoajat sairaalassa taisivat vaihdella 1 – 3 kuukauden välillä. Sairaalassa oli myös kanyylimurhaaja, joka ”yritti” tappaa Tuksun. Sairaalassa oli myös demoneja, mutta ne katosivat kun pappa rukoili puhelimessa. Malariapotilaan kuumehoureita.

#145673 Ilmoita asiaton viesti

Mulle tuli taas pieni ongelma vastaan; tälllainen tälla kertaa että mulla on ihana moderni asunto nyt Helsingin keskustassa: mutta kävin äsken Liljendalin kodissani joka on vielä kokonaan purkamatta; ja se koti on oikeasti niin kodikas ja kaunis; etten nyt osaakaan enää päättää, kumpaan muutan???  Tiedän että stadista on tosi vaikea saada kotia; mutta se viehättävä Liljendalin kotini on aivan ihana Uskovat voisitteko rukoilla tämän asian puolesta; ja antaa minulle rukousvastauksia?  Nimittäin en enää tiedäkään, missä haluaisin asua………Confused……..i

Paskat sulla mitään asuntoa on HELLsingin keskustassa. Väitit että muutit jo Helsinkiin. Minkä takia Liljendalin luukku on sitten purkamatta? Väitätkö että olet kahden asunnon loukussa nyt?
    LIAR LIAR PANTS ON FIRE

Joopajoo, pikkujoulukeikkoja tarjolla… Kuka tälläistä törkyä haluaisi ja vielä maksaa siitä?

#145674 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Sivuosuma OT

Taunon pitää näemmä hakea ulkomailta pieksettäviä naisia. Eikös se mennyt Gambinassa naimisiinkin. Mihin se ehtoisa emäntä on hävinnyt? On nämä HYMYNkin ”julkkikset” melko last season. Muistinkin että Taunon elämänkerta on kesken lukemisen. Täytyy jatkaa joskus sellaisena päivänä joka olisi pilalla muutenkin.

#145675 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

hahahaha, huutonaurua. ”En enää tiedäkään missä haluaisin asua”,

Sä oot tunkki nolooooooooooo!! Koirat on myyty muuttotekosyyllä, rahat on juotu ja nyt ollaan taas jumissa perähikiällä sukurutsaisen sakin seassa (huom – tuksun mielipide, ei etiksen) mutta nyt siellä onkin niin kodikasta ja kaunista….

Stanan valepunkki.

#145676 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Uskaltaisikohan glamourtähti heittää keikan jossa tilaajana toimisi ”Hymyn Näätäpalsta ry”

Erikoistoivomuksena huispauksen lisäksi voisi olla paneelikeskustelu tunkin loputtomista valheista ja tekopyhyydestä.

#145677 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Rouva on hyvä ja purkaa sen idyllisen kotinsa maalla ja rakentaa saman sinne Helsingin moderniin keskusta-asuntoon. Mikä ongelmana ? Hankit vähän lisää krääsää, niin saat modernismit piiloon. Citygirl pääsee takaisin synnyinkaupunkiinsa näin iisisti, ei siinä rukoiluja tarvita. Jos kämppä on liian moderni ja steriili, niin äkkiäkös siitä taas saadan haiseva, kodikas murju, kun asetut aloille. Flamigot voit hilata vaikka himmeleiksi kattoon.

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 875 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 181’ is closed to new replies.