Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 182
- This topic has 1,427 replies, 113 voices, and was last updated 4 years, 5 months ago by
Alli Kapone.
-
AuthorPosts
-
ModeraattoriModerator
Vol. 182 alkaa tästä.
Mode
AlbatrossiParticipantEka?
Yavannah79ParticipantToka! 😀
Heh, mode oli tällä kertaa ripeä ja toimi vieläpä ilman erillistä käskyä. Kymmenen pistettä ja papukaija merkki hänelle. 🙂
soosiParticipantShalom, tässä on taas Johanna Tukiainen. Toisin kuin monet vihaajani väittävät; EN OLE
täällä luvattomasti; vaan Veijo on miesystäväni joka on antanut minulle luvan käyttää tätä tiliään välillä ja väliaikaisesti, ennenkuin saan taas oman FB tilini käyttööni. Se oli tosin luvatonta ja rikollista; että minut bannattiin 30vrk pois Facesta; mutta sellaista on tapahtunut erittäin monelle muullekin uskovalle ihmiselle ja myös ei-uskoville, jos he ovat ottaneet mm. maahanmuuttokysymyksen yms. esille. Minulla on oikeus evankelioida, ihan samalla tavalla kuin muillakin ihmisillä.
Monet ihmiset, jotka ovat itse pahoissa henkivalloissa tai sanotaan suoraan että jopa riivattuja; hyökkäävät minua vastaan, sillä olen julkisuuden henkilö joka uskaltaa evankelioida rohkeasti ristin evankeliumia.
Tässä on täysiä valeita joita jotkut yrittivät myös täällä syöttää: 1. VALE: ”olisin mielisairas tai juoppohullu.” Se tiedetään julkisesti, että minulla on ollut alkoholin kanssa ongelmaa, tosin olen pysynyt taas nyt pitkän aikaa raittiina ja 2.9.2016 raitistuin 2-vuodeksi ja nyt raittius taas jatkuu. Se että evankelioin Jeesuksesta, voi tehdä minusta ”hullun” ei-uskovien silmissä, sillä Raamatunkin mukaan ”ristin sanoma on hullutusta heille, jotka eivät Häntä tunne.” On silkkaa panettelua ja valehtelua laittaa kokemiani yliluonnollisia asioita ”hulluuden” piikkiin; vaan ne ovat täyttä todellisuutta ja lähivuosien aikana koko Eurooppa tulee näkemään, että puhuin totta. Nyt viittaan tietysti suomalaisiin; mutta Euroopalla puhun pimeydestä ja tietämättömyydestä joka täällä vallitsee, ja sitä pidetään tahallaan yllä, toisin kuin USA:ssa ihmisillä on älyttömän paljon tietoa, joka ei ole levinnyt Eurooppaan (tai se on estetty.) Yksi ongelma Suomessa on monien englanninkielen taitamattomuus, Ruotsissa taas suurin osa osaa loistavaa englantia mutta he pitävät monia asioita täysin hulluina ja keksittyinä, lisäksi se on pahasti pakanoitunut maa, jossa ristit on poistettu eikä edes Jumalaan enää edes uskota. Miten sitten uskottaisiin johonkin ”Illuminaattiin” yms. asioihin, vaikka ne ovat järkyttävä totuus. Ruotsalaisten ongelma ei siis ole englanninkielen taidon puuttuminen vaan se, etteivät he edes etsi enää mitään tietoa, vaikka nyt nimenomaan sitä pitäisi tehdä!!!!
2.VALE: ”Johanna on sekopää, tai itserakas bimbo joka haluaa vain itseään esille ja elää siveetöntä elämää. Vastaan nyt tähänkin valeeseen; olen kaikkea muuta kuin ”bimbo” enkä ole elänyt siveetöntä elämää enää vuosikausiin, en uskoontuloni jälkeen. Sen jälkeen kun tulin uskoon; en enää stripannut, en esiintynyt kertaakaan enää rohkeasti vähentäen vaatteitani, en harrastanut yhden yön suhteita enkä irtosuhteita ylipäätään, enkä nytkään elä missään ”siveettömässä suhteessa” enkä perustele tätä asiaa enempää. Olen hyvin tarkka seksuaalisuuden suhteen, ja vaikka käytän kosmetiikkaa ja tykkään näyttää naiselliselta; se EI tee minusta ”siveetöntä naista.” Kyseessä on taas kateellisten, kaunaisten jne. panettelu, tai sitten kyseessä on pahojen henkivaltojen valehtelu.
Muihin asioihin en otakaan tässä sen enempää kantaa, ei minun tarvitse, eikä minulla ole mitään velvollisuutta alkaa itseäni yhtään sen enempää puolustelemaan; ei sitä kysytä ja vaadita keneltäkään muultakaan.
Poistin ja estin yli 1500 ihmistä omista FB ”kavereistani” koska nettiin imuroidaan kaikki kuvani ja tekstini; niin pyrin vähentämään sitä toimintaa edes vähän. Pahoittelen, jos niiden estojen mukana meni myös jotain tuntemattomia uskovaisia joista en tiennyt mitään (koska suurin osa sivuillani on ihan hiljaa.) Poistin myös ihmisiä, jotka eivät koskaan kommentoi yhtään mitään, sillä minulla on paljon stalkkeireita.
TODISTIN SIIS LA 15.9.2018 LEIVONMÄELLÄ, ARMO-UUTINEN TILAISUUDESSA, JOSSA PÄÄPUHUJANA TOIMI TIMO NÄRHI. KYSEINEN TILAISUUS ON TULOSSA PIAKKOIN MYÖS YOUTUBEEN.
Tänään tapasin hienon uskovaisen miehen nimeltä Kari; joka toi minulle luettavaksi seuraavat kolme kirjaa, ja suosittelen kaikkia ihmisiä lukemaan nämä (voin myös pyytää myöhemmin, jos näitä voi lainata eteenpäin.) -LEO MELLER: UFOT JA MAAILMANLOPPU, -TEIJO-KALEVI LUSA: LOPUN AJAN SALAISET KANSIOT JA KOLMAS KIRJA: TEIJO-KALEVI LUSA: AVARUUDEN TERRORISTIT.
Olen saanut vahvan näyn siitä; että ulkoavaruuden olennot, joita kutsumme humanoideiksi, mutta jotka ovat oikeasti siis demoneja eli paholaisen langenneita enkeleitä, tulevat tekemään hyvin järkyttävän ja suuren petoksen koko maapallolle ja suurin osa ihmisistä tulevat uskomaan sen. Siksi pyysin kyseisiä kirjoja lainaksi. Lukekaa Raamatusta Kirje Efesolaisille kohta 6: ”Sillä meillä ei ole taistelu lihaa ja verta vastaan, vaan taistelu pahuuden henkivaltoja vastaan taivaan avaruuksissa.” Tämä on kirjaimellista. Koko USA tietää, että heitä kutsutaan myös nimellä Reptilian, ja aiheesta voi katsoa sadoittain videoita YouTubesta jne; siellä on paljon kristittyjä, jotka puhuvat uskovien unista liittyen näihin, sekä muuta materiaalia. Usa on täynnä salaisuuksia; jotka tullaan paljastamaan mutta kaikella valheen ja vääryyden voimalla. Yksi syy; miksi minua on vihattu niin käsittämättömän paljon; on se, että pahat henkivallat tietävät, että minä tiedän paljon asioita ja tulen kertomaan nämä. Kun olin pieni lapsi, vasta parin vuoden ikäinen, sain eräältä hyvin vahvalta uskovalta, vanhalta naiselta tällaisen profetian: ”Jumala tulee aukaisemaan ja näyttämään sinulle kaiken ja kaikki tiesi aukeavat.” Sielunvihollinen ei hyökkää heitä vastaan, jotka ovat sen puolella. Se hyökkää heitä vastaan, jotka kokee viholliseksi tai uhakseen. Tiedän varmasti, että on vain YKSI TIE TAIVAASEEN JA SE ON JEESUS KRISTUS. Ei ole olemassa mitään muuta tietä pelastukseen, kuin ihmisen syntien tunnustaminen, katuminen, kääntyminen ja sydämen usko sekä suun tunnustus että Jeesus on Herra, ja Jumalan poika joka kuoli ristillä meidän puolestamme. En itse välttämättä uskaltaisi tällaista kirjoittaa; mutta JUMALA ON KUTSUNUT MINUT TÄHÄN TYÖHÖN; Ja kun Jumala on jonkun kutsunut, niin silloin ei mikään voi sitä estää. Ei FB banni, eikä mikään muu voi sitä estää. Lukekaa ohessa oleva pelastusrukous; jonka kirjoitin alla olevaan tekstiini. Kannattaa ehdottomasti ottaa Jeesus vastaan elämäänsä Vapahtajana ja Pelastajana, ennenkuin on liian myöhäistä. Tulee nopeasti aika; ettei näitä varoituksia saa myöskään enää kirjoittaa. En ole tässäkään tekstissä peloitellut enkä uhannut ketään; tämäkin tekstini perustuu täysin Raamattuun kuten edelliset kirjoitukseni. Tutkikaa itse asioita. Olkaa siunattuja Yeshuan nimessä, Johanna Tukiainen
Anneli.NäätäläinenBlockedYavannah79: Laitoin edellisessä vollissa modelle pyynnön uudesta vollista, koska koin ylöstempautumisen sivulle 1 ?
Principeca2ParticipantJaaha. Reptilianien paluu. Niistähän Johanna Tukiainen tietää.
AlbatrossiParticipantTunkki:
vaan Veijo on miesystäväni joka on antanut minulle luvan käyttää tätä tiliään välillä ja väliaikaisesti, ennenkuin saan taas oman FB tilini käyttööni. Se oli tosin luvatonta ja rikollista; että minut bannattiin 30vrk pois Facesta;
No rva Tukiainen, uskova ihminen, eikö ole luvatonta ja rikollista käyttää toisen fb-tiliä mainostamiseen, paskanpuhumiseen ja valehteluun?
Principeca2ParticipantVeijo on tyhmä mies. Onneksi on vaan duunari niin ei ole työnantajalle niin väliksi mitä hänen nimissään someen syydetään. Johtavassa asemassa olevalle voisi tulla työnantajalta sanomista.
Lallin kannattaisi ehkä kuitenkin poistaa työnantajansa Borealis Polymers Oy profiilistaan, kun antaa sekopäisen morsiamensa sekoilla nimissään.
PastoriBlockedIlmiantakaamme kaapattu facetili porukalla. vieköön reptiliaaninsa instaan.
Herjaava IP-osoiteParticipantHerjaavan täytyi laittaa Jouhanna kärsimään PISTE-taudista pidemmäksi aikaa sarjakuvassa, sillä muuten häätöön ei oltaisi ikinä ehditty tämän vuoden puolella. Ehkä jossakin vaiheessa julkaistaan Jouhanna Untold Stories, jossa nähdään mm. harjoitushäät Vainajanlinnassa ja Huispauskeikka Turkkisen Anaaliassa ja muita tarinoita jotka odottavat tuolla levyllä toteuttamistaan. Nyt on kuitenkin mentävä joulun kautta häätöön ja siitä eteenpäin.
♠️ Prozac ♠️™️ParticipantPrincipeca2ParticipantNuo molkotukset pitäisi litteroida tarkempaa analyysiä varten.
PastoriBlockedReptiliani on vetänyt speediä.
Udin BemariParticipantTunkin väitteitä:
”VALE: ”olisin mielisairas tai juoppohullu.” Se tiedetään julkisesti, että minulla on ollut alkoholin kanssa ongelmaa, tosin olen pysynyt taas nyt pitkän aikaa raittiina ja 2.9.2016 raitistuin 2-vuodeksi ja nyt raittius taas jatkuu”
Nyt en tajuu?
2vuotta päivämäärästä 2.9.2016 on 2.9.2018, eli runsas 2 viikkoa sitten, eli siis 2.9.2018 asti olet dokannut mutta NYT raittius jatkuu?
Entäs ne repsahtamiset siellä Turkissa vuosi sitten? (Jotka myönsit)
Ton sekopäisille selityksillä pitäis olla koodaajan armonlahja.
Titityy-molok-molok-tirs-tirs-kvaak ja hyvää yötä kaikille.
-
AuthorPosts
- The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 182’ is closed to new replies.