Johanna Tukiainen Vol. 182

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 182

Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 1,432 total)
  • Author
    PKS1
    Blocked

Melkein menevä Tukiainen

Julle meni melkein Punkaharjulle diapeetteskuntoutukseen ja kävi melkein kaikenlaisia kouluja. Perusti jopa kosmetologiflaskan melkein.

Muusta en niin välitä, mutta ymmärsin että se kuntoutus oli KELAn myöntämä ja siinä meni sitten paikka joltain joka olisi myös mielellään osallistunut. Olen tavannut muutamia tyyppejä jotka ovat jättäneet menemättä sairaalaan operaatioihin, mutta on sattunut tärkeämpää tekemistä samaan aikaan. Yleensä viinan juontia. Siellä sitten odottaa pahimmillaan leikkaussalin tiimi tätä paskiaista ja joku tarvitseva odottaa kotonaan että pääsisi hoitoon.  Tällaista sanotaan itsekeskeiseksi käytökseksi, vaikka menneisyydestä tulisi minkälainen rehabilitoija selttämään asian parhain päin.

#148107 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Puuttuu kuvat muuttokoltusta, muuttoluputiineista, muuton suorittajista ja kolmesta koirasta.

Puuttuu myös kuvat Liljenbölen koiranpaskojen pesijästä ja lähikuvat mihin kuntoon kämppä on saatettu puolessa vuodessa.

R.i.p flamingot, tervetuloa bulldoginläjät yksiössä.

Sijainti kiinnostaa ainoastaan koska kämpän omistaja kiinnostaa. Samoin kuin se, siirtääkö ihratiinu osoitteensa sinne vai onko kyseessä laittomasti asumistarkoitukseen muutettu tila.

#148112 Ilmoita asiaton viesti
    View this post on Instagram

Kevaalla ajoin pari krtaa viikossa Liljendalista Helsinkiin; kun oli ikava takaisin kotikaupunkiini jossa olen syntynyt. Kirjoitin tahan tekstiin “olen kaupunkilainen enka maalainen.” Nyt Herra kuuli rukoukseni ja sain ihanan kodin takaisin ydinkeskustasta! 🙏🙏🙏 I was dreaming of moving back to my homecity Helsinki where I was born. I’m a city 🌃 woman, not a countryside person. However it was a great experience to live in a small village as well 😊🌸🏡. #johannatukiainen #publicperson #publicfigure #christianwoman #blondehair #longblondhair #helsinki #finnishwoman💄💋 #citywoman #tedbakerjacket #soberlife #raitiselämä #excited😍 #kiitollinen 🙏 #thankful #godhearsourprayers #jumalakuuleerukouksemme Amen!

A post shared by JohannaDollFace (@johannachristian_) on

Näädistä on annettu profetiaa joka jääköön salaisuudeksi? 😀

#148116 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Puutteellinen majoitustila

Yritin tiirailla mihinkä maalaisromanttiset ruusukuosiverhot tutuilla somistettuna ripustetaan, mutta en nähnyt enempää kiskoja kun tankojakaan. Meneekö proppuhommiksi?

#148119 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Jahve juovuksissa?

Prozac:

Sitten tuli paljon muutakin profetiaa; yksi koski herjaajiani joista Jumala sanoi minulle kolme kertaa eraat asiat, jotka jaakoon nyt salaisuudeksi toistaiseksi.

Aina kun minulle on joku sanonut kolme kertaa eraat asiat, on sanoja ollut melko lujaa juovuksissa. Silloin puheeseen ilmestyy helposti toistoa.

Ja tästä on ollut puhetta myös:

Sain viime viikolla eraalta uskovalta miehelta voimakkaita profetioita joissa han puhui kielilla ja valissa aina tulkitsi mita sanoi. Han sanoi mm: “Mina Jumala, rakastan sinua Johanna. Olet minulle aarettoman arvokas! Mina tunnen sinut. Naen sydameesi toisin kuin ihmiset.” 

Jos eras mies puhuu kielilla ja tulkkaa ne itse, niin sellainen on Raamatun mukaan yhä tyhjän kanssa.

#148124 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Profetian mukaan viisaita näätiä kannattaa kuunnella. Ilmankos Tuksu haluaa pitää ne salaisuutena.

”Mihin ylpeys tulee, sinne tulee häpeäkin, mutta nöyräin tykönä on viisaus.”

”Missä ohjausta ei ole, sortuu kansa, mutta neuvonantajain runsaus tuo menestyksen.”

Sananlaskut 11

#148130 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2
    Blocked

Noniin muutto tehty eikä mennyt ees yömyöhälle niinkuin joku kerta.. Mut ei oo kyllä vielä tutuja ikkunassa. Puolikas alcofree kyl, kun jäi eiliseltä ja kahdet luputiinit puhkikulutettu. Naurattakaa mua nyt joillain kivoilla jutuilla.

Ps. Jullen kehuminen koska Kuollut on outoa. Mahdollisesti vielä epämiellyttävämpi kuin päätähti eikä ikinä kaunis. Hymyn sijaan ihme irvistys. Ja aikuinen ihminen oli kuollessaan, ei semmoisen pidä tanssia toisen pillin mukaan tai saa syyttää itseään seurauksista

#148132 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Kyllä täällä on yx kateellinen joka käy jatkuvasti kyttäämässä palstaa, josko ydinkeskustan kohde selviäisi. En ole heijannut itseäni  Mut kyllä sekin vaihe tulee.

Muikkelin kaikki omakuvat on nyt ilman tukkahiuksen otsista.

#148133 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Itseasiassa, Johannaiseni, jumlala rakastaa kaikkia. Antoi jopa ainoan poikansa tämän rakkauden vuoksi. Jumala ei rakasta yksin Johanna Tukiaista, eikä vihaan Johannan herjaajia.

Katsos Johanna. Myös sinun herjaajasi pelastuvat, kunhan uskovat. Raamatussa ei lue missään, että Johanna Tukiaisen herjaaminen johtaisi kuutioon tai edes mihinkään tai rangaistukseen. Ei, sinun Jumalasi, Johanna, pelastaa pahempiakin ihmisiä. Esim. murhamiehiä, taparikollisia, eläinrääkkääjiä ym. Näinhän te rikolliset itse väitätte.

Turha on sinun, Johanna, uskotella, että olisit Jumalalle muita rakkampi. Jumala rakastaa kaikkia, koska loi ihmisen omaksi kuvakseen.

Voin sanoa saman myös kielillä, jos se on uskottavampaa.

Olet todella itserakas Johanna Tukiainen. Kuvittelet, että jopa Jumala on vain sinua varten ja sinun yksityisen kostosi väline.

Paina Tunkki mieleesi, että  ylpeyden synti on nöyryyden hyveen vastakohta. Sinulta ei nöyryyttä löydy piirun vertaa.

#148134 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Panin merkille myös tuon matalan ikkunanlaudan, mutten hokannut verhotankojen/kiskojen puuttumista. Oikealla seinustalla oleva koteloinnin tapainen mietityttää. Melkeinpä puutuu enää lasikuitutapetit seinistä.

#148135 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Jos eras mies puhuu kielilla ja tulkkaa ne itse, niin sellainen on Raamatun mukaan yhä tyhjän kanssa.

Näinhän se Raamattu tosiaan sanoo, mutta Tuksulta ja kumppaneilta on jäänyt Raamattu lukematta. Tärkeintä on leikkiä jotain Jumlan rakkainta ihmistä ja ylentää itse itsensä joksikin profeetaksi, jolla on kaikki mahdolliset armolahjat, joiden avulla voidaan sitten höynäyttää tyhmimpiä. Omasta kierosta mielestään ovat nämä lahkolaiset ”lahjansa” ja ”profetiansa” vetäneet. Niillä ei ole mitään tekemistä Raamatun sanan saati Jumalan kanssa.

Oksettavaa porukkaa kaikki tyynni.

#148136 Ilmoita asiaton viesti
    Flamingomies
    Participant

Näyttää kyllä kovasti ei-kodilta. Kun tuota keittiötä katsoo niin tuntuu että olen ihan saman nähnyt monessa eri toimistossa.

Mikä lie järjestely, tuskin on pitkäikäinen. Ja toimiston omistaja varmaan riemuissaan kun kuukauden päästä on lattiat pilalla koirien kynsien naarmuista, kusesta ja paskasta.

#148137 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Kun tuota keittiötä katsoo niin tuntuu että olen ihan saman nähnyt monessa eri toimistossa.

Jaa, siitäkö se tuttuus tuttuus johtuu. Olen tässä miettinyt, että jossain olen nähnyt samanlaisen.

#148138 Ilmoita asiaton viesti
    Seppo7
    Participant

Jännää, miten Tuksu onnistuu löytämään noita höynäytettäviä puolesta puhujikseen, kuten nyt tämä Mango, jolle on uskottu ”totuus” kukkakauppias Udista. Kumma, että ne lukuisat miehet, joihin ollaan oltu niin rakastuneita, osoittautuvatkin raiskaajiksi, valehtelijoiksi ja hyväksikäyttäjiksi. Eiköhän ne Miamin ressut olleet Tuksulle pelkkää bisnestä, silmissä kiilsi dollarin kuvat kuin cittarin kassakoneessa numerot. Udin luo haikailtiin vielä vuosia vaikka mies muka raiskasi ja kohteli huonosti. Tuksu näki itsensä uutena rva Balvana ja siksi suuri rakkaus sika-Mikakin omaisuuksineen unohtui jo ennen kuin kiitoradan valot ehtivät sammua Hki Vantaan lentokentällä. Ihmettelyä herättää kuitenkin se, miksi Tuksu ei ”vankeudessa” ollessaan lähtenyt äijän kämpästä, hakeutunut edustustoon,  jotta olisi päässyt pois mokomankin raiskaajan kynsistä. Ei vaikuta siltä, että olisi ollut lukittuna luksuspanokämpässä, päin vastoin, päivät menivät shoppaillen luksusbrändi-rytkyjä ostellen ja silloin tällöin piti hehkutella myös blogissa persaukisille ja kateellisille suomalaisille, kuinka hienoa on elämä Miamissa. Ei käynyt kuin Strömsössä tuossakaan stoorissa, Udi antoi potkut itseään kauppaavalle neitokaiselle, kukapa mies puolisokseen huolisi naista, jolta irtoaa persettä muutamaa vaateriepua vastaan. Kaiken lisäksi miehellä oli jo vaimo ja lapsia, ihmeellisen olisi naisen pitänyt olla, että heidät olisi voinut korvata. Siihen ei Tuksun avut riittäneet, ulkonäöltään tavallisen näköinen suomalaisnainen, joka huolimattomasti jakeli itseään kunhan muutama saturainen palvelusta maksetaan.

Mitä tulee Tuksun muuttumiseen, sanon vaan, mihinkäs se koira karvoistaan pääsee, ei mihinkään. Sama hullun kiilto silmissä halajaa materiaa ja sen saamiseksi käyttää hyväkseen, järjenjuoksultaan hidasta poikamiestä, jolla tuskin on poikuus mennyt. Näin epäilen, koska Tuksu on julistanut kaiken kansan tietouteen miehen miehisyyden olevan toimimaton peli. Tämä onneton vellipöksy toimii sätkynuken lailla, kunhan Tuksu hiukan näpäyttää sormiaan.

Tuksu julkaisee myös mielellään valokuvia ”rakkaasta” äidistään Marja Tukiaisesta, pitäähän sitä ulospäin antaa kuva, kuinka hyvät välit äidillä ja tyttärellä on, mutta totuus on toinen ja se on 100% faktatietoa. Kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää. Jokainen saa uskoa Tuksun valheita uskosta ja hyvyydestään, minä ja moni muukin tietää, että se on vain huono yritys kiilloittaa julkisuuskuvaa.

#148139 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Sala-asumista

Helsingin rakennusvirasto ei hyväksy toimistoja tai saunoja vakituiseen asumiskäyttöön, joten työhuonehan tuon pitää olla.

Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 1,432 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 182’ is closed to new replies.