Johanna Tukiainen Vol. 182

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 182

Viewing 15 posts - 1,396 through 1,410 (of 1,432 total)
  • Author
    kaljakurre
    Participant

Ja sorry, toi merirosvolätkä, melkeen suaraan Miamista, ny näin jo että biblia meni saunaan. Ok, tuskin tunks mukaan. Kolmiot. Öitä.

#148744 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Kiitän Yeshuaa etteivät Taakalat asu seinä naapureinaNi. Kamala olisi tuommoinen sähköurkuja takova huutava eukko.

Majava on tosiaan saatu vapautetuksi tekemään talvipesäänsä luontoon. Tilalle on tullut oman ohuen ja tumman maantienvärisen liimaletin huipulle isketty shitzun karva lisäke. Hius raja on sekin paennut otsaraivolta keskelle päälakea. Ei enää kauankaan, kun tunkilla on Juicemainen takatukka.

#148748 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Jännä nähdä mitä maailmankiertueella yleisö on mieltä shöyevankelistasta. Mihin se änkeää piparkakkumiehen jos kebabsedät haluaa muutakin?

#148749 Ilmoita asiaton viesti

jpg

#148750 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Lause kuulostaa ylimieliseltä kun joku muu meeedia sen kirjoittaa. Omilla etanoilla lausuttuna se kuulostaa ihan ookoolta, suoraan ja edestakaisin.

#fakenews #sukurutsaus

#148751 Ilmoita asiaton viesti
    Seppo7
    Participant

Tässä se nyt on. Kauan sitten luvattu ja odotettu laulubiisi. Ottakaa hyvä asento nojatuoleissanne ja kuunnelkaa. Mä olen ihan äimän käkenä kuunneltuani

Nalle Österman
    Julkaistu 5.10.2018

TILAA 1 T.

Finnish rock legend Andy McCoy and famous Finnish evangelist Johanna Tukiainen performing a sweet ambient love anthem Swahilian Bouzouki in Finland for popular demand.

#148752 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Toukokuu 2018:

I heard that there were unicorns 🦄 in heaven when Adam and Eve lived over there. Evil is twisting many things. #pinkdecoration#snowglobe #unicorn #unicornsnowglobe#sweetsweat #shiningglobe #pinkkisisustus#cutethings 💖🦄”

Lokakuu 2018:

Jos en olisi uskossa, olisin varmaan alkanut ”fanittaa” yksisarvista hevosta

#148753 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Sepposeiska. Wauuuu Tuksu puhuu andyn kautta kielillä. Äimänä käkikikikiki täälläkin.

#148754 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Lokki tervatulla aidalla

Nokka tarttuu, pyrstö tarttuu. Ihanaa päästä maalta kun sielu on niin kaupunkilainen. Sitten muistuu mieleen että ne muutamat keikat ovatkin sellaisissa metropoleissa että kannattaa pitää mölyt mahassaan ja laittaa oma ylimielisyys Iltalehden huonouden syyksi. Sinun sielusi lepää siellä mihin sen joku suostuu maksamaan. Liki nelikymppiseksi kun asuu käytännössä ilmaiseksi, niin tulevaisuus saattaa olla kun sen ikuisesti kujeksivan Jerusalemin suutarin. Lopen Suutarihan onkin taas fölissä.

#148755 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Tuleekohan kuvakirjaan oma kapiteelinsa yksisarvisen emmaponin suomenselkkauksista, eikun -seikkailuista?

#148756 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Muisteloita ajalta kun ei oltu vielä raittiita kristittyjä. Naurattaa tuo viimeinen niin että pelkään sponssini heräävän.

JMT: ”Hän rikkoi myös mun vanhempieni antaman Jeesus patsaan toisen käden, kipsistä valetun.”
    JMT: ”Ja eilen tuli ensimmainen valikohtaus amerikkalaisen tyton kanssa naistenhuoneessa (vaikka olen kokoajan kehunut heita…..), suutelin koko illan sen miehen kanssa ja huulipunani lahti pois. Kysyin naistenhuoneessa, olisiko kenellakaan edes huulilkiiltoa minulle. Siella oli noin 8 tyttoa. Kahdella oli kirkkaan punaista huulipunaa. Toinen tytoista alkoi melkein huutamaan minulle, etta kasvoni ovat niin kauniit, etten tarvitse yhtaan meikkia. Kysyin hanelta takaisin, miksi hanella itsellaan on sitten punaista huulipunaa. Han meni ihan vaikeaksi ja sanoi, etta :se on vaan jotain pigmenttia……” Muut tytot alkoivat nauramaan, siis hanelle, ja he olivat mun puolella! :) Hanen naisystavansa tuli pyytamaan multa viela anteeksi klubin puolella.”

JMT: ”Ottaako Helsingin kaupunki sen vastuulleen, etta tapan itseni jos en saa elaimiani takaisin?????!!! Kumpi on arvokkaampi: ihmisen vai elaimen henki? Haluan etta koirani voi hyvin, mutta onko se sen arvoista etta tapan itseni????

JMT: ”Minä, chihuahuani Paco ja mopsini Frank aiomme nyt olla lainsuojattamia ja paeta välittömästi Mexico Cityyn! Nyt RIITTI tämä Helsingin sirkus! Mexico City: here we come! ”

#148757 Ilmoita asiaton viesti
    Flamingomies
    Participant

Tunkin aina ajankohtaiset, ihanan rakastavat terveiset omalle isälleen: HAISTA PASKA!!!

#148758 Ilmoita asiaton viesti
    Sateenkaari2
    Participant

Toi ”suklaakylpy” meni varmaan niin, että se vesi oli ihan kirkasta ja kylpy tavallinen kylpy ja muuttui tommoseksi kun prouva hinasi ruhonsa ammeeseen

#148759 Ilmoita asiaton viesti
    tuktuk
    Participant

Mites se tuksu menikään… -” jääkää te sinne böndelle haisemaan.” Olisi ollut ilta-lehdeltä totuudenmukaisempi lainaus rouvan omista sanoista.

#148760 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Tässä tuksuaanista logiikkaa parhaimmillaan…

Toinen tytoista alkoi melkein huutamaan minulle, etta kasvoni ovat niin kauniit, etten tarvitse yhtaan meikkia. Kysyin hanelta takaisin, miksi hanella itsellaan on sitten punaista huulipunaa. Han meni ihan vaikeaksi ja sanoi, etta :se on vaan jotain pigmenttia……” Muut tytot alkoivat nauramaan, siis hanelle, ja he olivat mun puolella

Eli joku suuttui kun tuksu on niin kaunis ja toiset tytöt olivat tätä tyttöä vastaan   koska olivat Tuksun puolella joten toiset tytöt eivät pitäneet Tuksua ihan niin kauniina ja heitä ihan nauratti, että ystävä sekosi ja väitti Tuksua kauniiksi.

Viewing 15 posts - 1,396 through 1,410 (of 1,432 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 182’ is closed to new replies.