Johanna Tukiainen Vol. 183

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 183

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 2,264 total)
  • Author
    ainotse
    Participant

Jos siis on OIKEA kasvattaja eikä tehtailija.

No pitääkö se nyt saatana rautalangasta vääntää? Europuppy on itäeurooppalaisten pentutehtaiden välittäjä. Ei kasvattaja todellakaan halua piskiä takaisin, kun siitä on rahat jo kilahtaneet sekä pentutehtaan, että välittäjän tilille.

#148993 Ilmoita asiaton viesti
    J.R. Kytys
    Participant

Pikkasen enempi pitää Tuksun sitä hallelujaa taas huudella, sen verran paljon (koko juttu) tuli lehteen taas valehdeltua. Se on synti se valehtelu(kin), Tuksu.

Aivan järkyttävä toi huulipunanlaittokuva,  hyi helv**ti ? Tuksulla on oikeesti todella karmaiseva iho ?? Taas tulee väkisinkin mieleen, että kuinka kukaan vois esimerkiksi suudella tota tyyppiä!? ?

#148994 Ilmoita asiaton viesti
    Seppo7
    Participant

Yritin laittaa ennennäkemätöntä videota Tuksun kielilläpuhumisesta, mutta ei onnistu jostain syystä

#148995 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Kihomatojen määrä naamassa on kyllä hämmentävä. Näin naisena sanoisin että näyttäisin mielummin oman oikean ihoni Hesarin etusivulla, oli se miten paha tahansa, kuin tuon pakkelihirvityksen ihan missään tahansa. Toi ”meikki” on noin viikon vanha ja joka kerros on kuin maalirullalla (?) vedelty. Ja nyt ei Alma taas tarvitse hyökätä naisvihasta, käytän vain maalaisjärkeä. (Googlaa jos oli liian vaikea sana)

Aina kun luulen nähneeni kaiken sen touhuista niin luen uuden päivityksen ja kuolen lisää. Saman päivän aikana valheellinen haastattelu/artikkeli ja sitten uusimmasta koirasta luopuminen. Really? Mä puhun kohta kielillä.

#148996 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

And welcome back HIP!

#148997 Ilmoita asiaton viesti
    pravuurina flamingotanssia
    Participant

Kumma juttu, mutta tuosta uusimmasta koirasta tulee jotenkin mieleeni pappa T. Tuksuhan pitää nallekarhumaisista miehistä ja kaipa koirista joilla on tuollainen naama. Koira on ihan söpö, mutta se ei näytä onnelliselta. Saakohan uudessa jugendkodissa edes pitää eläimiä? Tuollainen kanakoppi on ihan hyvä yhdelle ihmiselle jolla ei ole paljon tavaroita, mutta nyt kai pitäisi mahduttaa kaksion huonekalut ja pelti-ja muoviflamingot yksiöön. Sijainti on ihan hyvä jos arvostaa Helsingin keskustan palveluja. Taitaa vellin residenssi täyttyä niistä huonekaluista jotka eivät mahdu yksiöön. Niissä mööpeleissä on varmaan omaperäinen haju. Paikallistoimittajana on varmaan ollut joku opiskelija? Kirjoitti kaiken mitä Tuksu käski kirjoittamaan. Tutkiva ote puuttuu. Jos olisin toimittaja tuossa lehdessä, niin olisin tehnyt jonkin luonto-tai kulttuuriraportin ja kieltäytynyt ”haistelemasta” Tuksua. Itäinen Uusimaa ei varmaan menetä mitään jos Tuksu muuttaa Helsinkiin.

#148998 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Kihomatojen määrä naamassa 

Kihomatoja naamassa? On kyllä tosi paha tilanne, jos nekin ovat erehtyneet kumpi pää on kumpi.

#148999 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Paikallistoimittajana on varmaan ollut joku opiskelija? Kirjoitti kaiken mitä Tuksu käski kirjoittamaan. 

Nääditty. Ei ollut toimittaja opiskelija.

#149000 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Tämä kuseenalainen artikkeli (kirjoitusvirhe tarkoituksellinen) löytyy myös Facesta. Kaikki innolla kirmaamaan sinne joko omilla tai feikkiprofiileillaan antamaan palautetta. Varsinainen CNN- toimittaja tuo juustomaan toimittaja.

#149001 Ilmoita asiaton viesti
    ♠️ Prozac ♠️™️
    Participant

[moderoitu]
    1 t ·
    KSF Media inloggning
    ·

Shalom; tässä on nyt tämä ruotsinkielinen haastatteluni; se julkaistiin Östnylands lehden lisäksi Hufvudstadbladetissa. Östnylands jakelu leviää ainakin Porvooseen, Loviisaan, Sipooseen ja lähikuntiin. Hufvudstadsbladet ilmestyy myös Helsingissä jne. Tässä täytyy ottaa huomioon taas; että toimittaja ei ole uskossa; mutta minusta kyseinen juttu on hyvä ja tuo erittäin selkeästi esille sekä sen; että helvetti ON olemassa (mut vietiin sinne elokuussa 2015; olen puhunut tästä ympäri Suomea) ja jutusta käy selvästi esille se, miten ihminen voi pelastua taivaankotiin! Nämä aspektit olivat minulle kaikkein tärkeimmät, vaikka tuosta kuvasta en tykkääkään. Mutta tässä oli tarkoitus tuoda kunnia Herralle! Tämä on Jumalan työtä; että mediassa leviää myös tieto siitä, miten voi pelastua taivaankotiin. Kaikki kunnia Jeesukselle Kristukselle! Johanna Mia Tukiainen

https://external-arn2-1.xx.fbcdn.net/safe_image.php?d=AQC33NRUdUW14dpA&w=540&h=282&url=https%3A%2F%2Fdoeho6k8shw5z.cloudfront.net%2Fimengine%2Fimage.php%3Fuuid%3Dae960ecc-06b0-4001-b287-79684127e106%26type%3Dpreview%26source%3Dfalse%26function%3Dhardcrop%26width%3D500%26height%3D261%26q%3D80&cfs=1&upscale=1&fallback=news_d_placeholder_publisher&sx=0&sy=0&sw=500&sh=261&_nc_hash=AQCJXZRGgTnOnhtJ
    [moderoitu] Suomennettuna tuo otsikko siis on: ”Johanna Tukiainen vaihtaa Loviisan Helsinkiin ja ruskeat kiharat vaaleaan tukkaan.” Jos olisin itse ollut toimittaja; olisin laittanut otsikoksi: ”Johanna Tukiainen varoittaa: kävin helvetissä; ÄLKÄÄ menkö sinne! Ainoastaan Jeesus voi pelastaa!”

[moderoitu]

TÄSSÄ JOHANNA TUKIAISEN PIKKUJOULU KEIKKALISTA ALUSTAVASTI: -PE 16.11.2018 Ravintola Ohrantähkä, Korpilahti Jyväskylä. -LA 17.11.2018 Ravintola Navigare, Turku. -PE 23.11.2018 Red Tower, Piippola. -LA 24.11.2018 Kurenkoski, Pudasjärvi. -KE 5.12.2018 Mary´s La Favorita, Kokkola. Mukana keikoilla on iloinen ja tunnelmaa nostattava, salaperäinen piparkakkumies! Lisää pikkujoulukeikkatarjouksia otetaan vastaan tänne inboxiin, tai mieluiten sähköpostitse: Johanna@dollsdancers.fi. Myös ensi vuoden keikkamyynti, sekä yritysten pikkujoulut jne.

L.H: Lehtijuttu oli tosi hyvä se oli mun asia.
    [moderoitu]Hienoa Leila; en ole päässyt vielä lukemaan sitä. Tietokoneeseeni ei ole vielä asennettu mahdollisuutta tehdä soittoja; saat mut kiinni kännykällä. -Johanna

[moderoitu] Kiitos rukoiletko mun puolesta yksinäisyys tappaa

[moderoitu][moderoitu]  Olen rukoillut puolestasi päivittäin ja pyytänyt myös muita ihmisiä myös rukoilemaan puolestasi! Tiedän hyvin paljon yksinäisyydestä; mutta jos ihminen löytää Jeesuksen elämäänsä, niin ihminen EI OLE ENÄÄ yksinäinen! Yksin voi ehkä olla, mutta ei yksinäinen. Rakas Leila; ottaisit vakavasti minun viestini sinulle! Tässä ei ole enää kauan aikaa ihmisten tulla uskoon, ihan oikeasti. -Johanna Tukiainen

jpg

#149003 Ilmoita asiaton viesti
    kanadannäätä
    Participant

Kuka vääntää päänsä tollaseen asentoon huulipunaa laittaessaan??? Kokeilin ja on kyllä helvatan hankala asento huulien punaamiseen.
    Ja on tosiaan iho järkyttävässä kunnossa. Ja kynnet myäs!

#149008 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Laatulehti

Prozac:

Shalom; tässä on nyt tämä ruotsinkielinen haastatteluni; se julkaistiin Östnylands lehden lisäksi Hufvudstadbladetissa.

Saattaa Jan-Magnus Jansson kääntää kylkeään kun näkee että höblaristakin on tullut hihhulikristillinen julkaisu.

#149012 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2
    Blocked

Ensiksi: kumma kun te kaikki niin koirista huolestuneet ette pidä yhtään kyseenalaisena että Hauva joka tunnetaan monella nimellä on yhtäkkiä Veloin koira? Miten hyvin luulette että Velli osaa, työssäkäyvänä pystyy tai muuten vaan on kiinnostunut hoitamaan koiranpentua – saati kouluttamaan sen? Tietääkseni Vellillä ei ole koiria, mutta korjatkaa toki jos olen väärässä

#149014 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2
    Blocked

Toiseksi Titityy kiva kun ajattelet minua. Tosin sun mielipide ei kiinnosta tippaakaan. Niin pitkään kun teillä on oikeus ”vain” kritisoida kenen tahansa elämää, niin minullaNI on oikeus arvostella teitä. Se on itsekritiikkiä, sillä kyllä, minäNI on näätä myÄS, piditte siitä tai ette – enkä ole ihan varma pidänkö siitä itsekään

#149016 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2
    Blocked

Kolmanneksi Etis. Kiva kun pidät minua tyhmänä, mutta niin pidät näköjään kaikkia kanssanäätiä:;; piti sit mennä selittämään sinänsä verbaalisesti lahjakas oivalluksesi kuseenalaisuudesta. Voivoi, luota nyt vähä että sinä ja Kandi ette ole ainoita fiksuja tässä porukassa

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 2,264 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 183’ is closed to new replies.