Johanna Tukiainen Vol. 183

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 183

Tämä aihe sisältää 2,270 vastaukset, 118 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Käpy 3 viikkoa sitten.

Esillä 15 viestiä, 406 - 420 (kaikkiaan 2,269)
  • Julkaisija
    Alma2
    Osallistuja (Participant)

Sanopa se Pastori kun tiedät että itselles 99 perseennuolijaa naureskelemassa uskomattomalle heitolles

#149283 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2

Tuksu on helvetin tyhmä ihminen. Ei siksi että on läski ja tykkää pukeutua pinkkiin. Ihan vapaasti, mun mielestä. Mutta rasismi, spesismi ja jeesustelu ON tyhmää

#149284 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2

Ja näädät aiheutti pettymyksen mulle olemalla itse joukkokiusaajia, määrittelemällä todella suppeasti naiseutta sekä yllättäen palvomalla evankelisluterilaisuutta. Voi helevetti. Kun teidän juttuja lukee niin melkein voin huutaa hallelujaa kun joku EI halua elää niinkuin kaikkien teidän vanhemmat evlut konservatiivisesti normi parisuhteessa(Hihi sanois näätä)

#149285 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2

Ainii ja ihan uteliaiden tiedoksi (juu, on huomionkipee narsisti). En ole menossa aamulla töihin, olen lomalla. Joo, olen kännissä, mut en pahassa. Ja edelleen, luulen että tulen kiusaamaan teitä vieläkin. Tää on vähän riippuvuus, pitäiskö mennä vierotukseen. Ainiin, mut muthan on jo näätien puolelta diagnosoitu juopoksi hulluksi,, ;;

#149287 Ilmoita asiaton viesti
    Anneli.Näätäläinen

Alma2, ihmettelet miksi emme täällä hauku downejä läskeiksi, ehkä siksi, että olemme normaaleja ja sinä ainoa, joka edes noin ajattelee. Miten voit sanoa noin kehitysvammaisista? Eikö sinulla ole kykyä empatiaan?

#149288 Ilmoita asiaton viesti
    flam

Almalle kakkoseen, lämmöllä ja lempeydellä:

#149289 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2

Anneli, olette lämmöllä haukkuneet mielenterveyspotilas sannaa ja markkua.  Hyvin todennäköisesti myös päätähtenne on mielenterveydeltään sairas. Kehitysvammainen ei ole mielenterveydeltään järkkynyttä parempi. Oletko sinä Anneli käsityskyvyltäsi rajoittunut?

#149290 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori

Toivottavasti Almalla ei ole lamaa ja lomautus. Muista alkaa sitten loiventamaan ennen töihin paluuta.

#149291 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2

Kiitos flam. Nimimerkkini ei kuitenkaan mitenkään kuvasta minua, en keksinyt mitään ja siinä oli se alma-media. Alkuperäisesti olin Pinkkiäollapittää, josta tykkäsin, mutta unohdin tunnukset. Alma tarkoittaa myös Sielua

#149292 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2

Voi Pastori. Jos te Tuomitsijat joskus osaisitte loiventaa.  Mutta lopun ajat.. kuten me kaikki tiedämme.  Ehkä rukoilet muiden Näätien kanssa puolestani että Lama ja Lomautus Ei Iske

#149293 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori

Aina yksi Alman akka rukouksiin mahtuu.

#149294 Ilmoita asiaton viesti
    kyklooppi

Johanna Mia Tukiainen Hahahahha: no pakko nauraa tällekin kun sain päähäni psykoosissa että olen itse antikristus!!! HYI……tai siis enemmänkin ihan kamalaa!!!! tai ei sekään sana riitä!!!!

#149295 Ilmoita asiaton viesti
    Minas

Profetoi Jezebeliydestään. Kerrankin osui.

#149296 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2

Rääkyjäääää!

Kirouksista tuli mieleen läheltäpitimaailmanympärysmatka. Sillä käytytiin Papua-Uusi-Guineassa ja tavattiin joku poppamies tahi shamaani. Sitten tehtiin jotain taikoja, kirottiin tms. Nyt vaan en muista tapahtumasta enempää, eikä hakukoneeNI löydä.

Mitäs tämä stoori menikään?

#149297 Ilmoita asiaton viesti
    J.R. Kytys

Mielenkiintoinen ilmiö nämä almat, joita aina välillä pelmahtaa tänne palstaa täyttämään. Tuntuvat vain rakastavan omaa ääntään ja pitävän itseään jotenkin ylivertaisena muihin palstalaisiin nähden. Kymmenen viestiä aina putkeen vailla minkäänlaista sisältöä.

Voisi olla jopa huvittavaa, jos ei olisi niin todella boooooring.

Mutta mahtuuhan tänne, kaikenlaiset.

Esillä 15 viestiä, 406 - 420 (kaikkiaan 2,269)

Aiheeseen ‘Johanna Tukiainen Vol. 183’ ei voi kirjoittaa uusia vastauksia.