Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 183
- This topic has 2,263 replies, 118 voices, and was last updated 4 years, 4 months ago by
käpyä.
-
AuthorPosts
-
Alli KaponeParticipant
Mä en tiedä miksi edes kommentoida tai korjata Almaa, tuksuaanista teflonia.
maapalvelun neiti.BlockedMonen kehitysvammaisuuden jäljet eivät todellakaan johda vanhempien geenivikoihin, ikään tai elintapoihin. Tuo väite on aivan silkkaa pskaa, tuksuaanista tietämättömyyttä. Kuka voi nykyaikana olla niin tyhmä, että väittää noin.
Korjaan palstalle syötetyn väärän tiedon:
Kehitysvammaisuuden syyt:
Kehitysvammaisuuteen johtavia tekijöitä tunnetaan monia. Kehitysvammaisuus voi aiheutua mm. seuraavista syistä:
- äidin raskaudenaikainen infektio tai myrkytys
- kromosomipoikkeavuus
- sikiön hapen puute synnytyksen aikana
- synnytyksen aikainen aivovaurio
- Rh-tekijä
- lapsuuden tapaturma
- synnynnäinen aineenvaihduntahäiriö.
Usein kehitysvammaisuuden syytä ei pystytä selvittämään, vaan syy jää tuntemattomaksi. Syy jää tuntemattomaksi noin 30 prosentissa vaikeista ja 50 prosentissa lievistä kehitysvammoista.
Kehitysvammaiset ovat aivan tavallisia ihmisiä. Toisia homma rajoittaa enemmän kuin toisia. Tuksu ei ole tavallinen ihminen, ei millään mittarilla mitattuna. Anteeksi kehitysvammaiset, että joku ilkiää puhua teistä samassa lauseessa Tuksun kanssa!
Kehitysvammaisuutta ei sitten paranneta hihhulikokouksissa, tulkoon sekin nyt tässä tiedoksi, vaikka nisulassa sitäkin yritetään väittää.
maapalvelun neiti.BlockedKiitos pitkäkukkamekkokuvasta, mutta se ei ole sama. Kokkolan asemalla heinäkuussa Tuksulla oli valkoinen maata laahaava kukkamekko, ei vaalean sininen. Mekko näytti hirveälle teltalle Tuksun päällä. Oli kuin olisi tynnyri sullottu kukikkaaseen pussilakanaan. Näkyä kuvaa myös se, jos kuvittelette norsunpoikasen päälle maata laahaavan kukkamekon ja norsulapsen pyörähtelemään siinä. Tömps tömps.
Tuksu tuli junasta naama nutturalla, yrmeänä ja vihaisena jostakin. Tuksu eteni rivakasti, hovi eli tanssityttö laahusti kantamuksineen perässä. Tuksu itseoikeutetusti lysähti valkoisen maasturiVolvon etupenkkiin, ei puhettakaan, että olisi matkakumppanin kanssa sopinut kumpi tykkää istua etupenkillä. Itseoikeutettu Queeni paineli nokka pystyssä etupenkkiin, keräili pussilakanan helmat kyytiin. Aurinkolasit oli silmillä ja yritti näyttää joltain maailmantähdeltä. Ei onnistunut vaan oli lähinnä naurettava otus moppitukassaan.
Kuvia en ottanut, sattuneesta syystä, eli olin liian lähellä.
pravuurina flamingotanssiaParticipantMuistanette kun Suomea edusti Euroviisuissa se kevari-yhtye? Tuksu antoi palautetta seuraavana päivänä. Hän oli yhtyettä vastaan. Yhtye ei olisi saanut esiintyä. Kun kuuntelee Tuksun ujellusta, niin kuulisin mielummin tuota kevari-yhtyettä. Tuksu ei ole kovin kannustava, vaikka hän kehuu oppineensa kannustamisen Jenkeissä. Ehkä Tuksun mielestä kaikki vähemmistöt pitäisi sulkea laitokseen. Sinne kaikki afrikkalaiset, muslimit, katolilaiset, homot, kevarit jne jne. Enemmistö ry – jäljelle jäisi vain Tuksu?
kaljakurreParticipantKjäh, menin katolle varoiks jos Alma suuttuu, varasto turvattu.
Oikeesti, trolli tai mikä lie, kyllä Alma kauniisti pyydän; jos koet tuntevasi noin suurta maailmanruskaa eiku tuskaa, niin ohjaa energiaasi johonkin hyödylliseen. Ihan vaikka pelasta maailma.
Mulle on turha rupee länkyttään yhtään minkään vähemmistön haukkumisesta. Suvussa on mtpotilas, kehari, sokee, pari dementikkoo ja sitä ihan ilmaista apua on annettu. Paljon Enkä halua siitä sen kummempaa gloriaa. Luultavasti haluaisit lopettaa sukuhaarani koska se on epätäydellinen. Kiitos, verenpaineet on kohdillaan, yleinsä hyvin alhaalla.
Harmittaa kun lähdin kommentoimaan, mut JOS oot Alma niin tyhmä että oot Tunkin kaveri, väität olevas näätä ja täällä sitte pulustat plaaplaa niin ok. Oma valinta.
Anna tulla vaan, mul on yhä merirosvolappu ja ritsa.
EsinahkaviittaParticipant”Kehitysvamma merkitsee yksilönkehityksellisiä eli lapsuudesta asti ilmeneviä vaikeuksia käsityskyvyssä”
En tiedä mitä kaikkea tuksusta on diagnisoitu (FAS lapsi, bipo) mutta minusta hänen yksilönkehitys on vähän taantunut, ei silti pidä sekottaa kehitysvammaisia sekakäyttäjiin.
”Mikäli älyllisessä toiminnassa ilmenee muutoksia vasta aikuisiällä kyseessä ei ole kehitysvamma, vaan aivovamma tai dementia.”
Eli jos ryyppäät ja sekakäytät aivosi paskaksi, se on itseaiheutettu aivovamma. Kehitysvammaiset eivät ole yleensä asiaan itse vaikuttaneet. (tunnen kaverin joka liimalla tuhosi aivonsa lapsena, onko tämä nyt kehari?)
Jos alma haluaa olla enemmistöä vastaan niin mitäs mieltä olet tästä tuksun koirien kiduttamisesta? Enemmistö taitaa sitä vastustaa.
Slalom (majavan ylöstempautumista odotellessa.)
ainotseParticipantJos almasta halutaan päästä eroon, niin se onnistuu yksinkertaisesti jättämällä se huomioimatta. Älä ruoki trollia!
J.R. KytysParticipantTuksun ’laulannasta’ ja siitä tänne toistamiseen linkitetystä ’laulu’videosta tulee mieleen, että miten se mahtaakin olla mahdollista, että just aina ne, jotka ovat työtävieroksuvia lokkeilijoita ja muutenkin jotenkin kulkevat vähän ’kevyemmällä varustuksella’ tässä elämässä, haluavat laulaa? Ja erityisesti, miten ihmeessä kuvittelevat osaavansa (vaikka ei siis nuottikaan osu kohdalleen)?
Erikoinen ilmiö sekin.
Elämä on ihmeellistä. Mutta AH! niin mukavaa.
♠️ Prozac ♠️™️Participant-
johanna_tukiainen_official”Kun Jumala on valinnut sinut, Hän tietää mistä löytää sinut ja milloin.” Olen konkreettisesti huomannut että Jumala on Iänkaikkinen Valtias jota ei pysty estämään yhtään mikään ja Hän hallitsee kaiken, sekä kuulee rukoukset. Jos elämme synnissä ja emme ole uudestisyntyneitä; totuus ei ole meissä. Mutta vihollisen aseet ja vallat kaatuvat Jumalan edessä ja Jeesuksen verensuojassa! Jumala on AINA ollut ja tulee AINA olemaan. Amen! #godwillleadtheway #godknowswhereyouare #jumalajohdattaa #jumalaoniänkaikkinenherra #jeesusonjumala #jeesusonlihaksitullutjumala #godhearsyou #godhearsyourprayers #jumalakuuleerukoukset #dontgiveup #käännyherranpuoleen #herrapitäähuolenomistaan
-
johanna_tukiainen_officialTässä on selkeästi laitettu ero; mikä on ylöstempauksen välillä ja Jeesuksen toisen tulemisen välillä. Suomennan lyhyesti oikeanpuoleisen tekstin: Seurakunta (Jeesuksen morsian) ylöstemmataan ennen 7-vuoden järkyttävää kärsimysten aikaa. Ihmiset tapaavat ylhäällä ilmassa Jeesuksen. Vasta ylöstempauksen yhteydessä Antikristuksen henkilöllisyys paljastetaan. AK ei voi nousta valtaan niinkauan kuin Pyhä Henki pidättää sen maanpäällä. Rapture=ylöstempaus. Tribulation=7v kärsimys josta ekat 3 ja puoli vuotta on ahdingon aikaa ja loput vihan aikaa. Maapalloon tulee suoraan helvetti maanpäälle. Siksi myös toistan jatkuvasti, että ottakaa Jeesus Kristus vastaan henk.koht. Pelastajana ja myöntäkää synnit ja katukaa niitä ennenkuin on liian myöhäistä! ”Katsokaa ettei juoppous ja elatuksen murheet häiritse teitä, että se päivä yllättää teidät kuin varas yöllä.” (Raamattu.) Antikristus ottaa koko maapallon hirmuvaltiaan haltuunsa ja kaikki jotka ottavat pedeonmerkin (todennäköisesti mikrosiru) joutuvat ikuiseen tuleen kitumaan kuoltuaan. Ero: Jeesuksen toinen tuleminen: Kaikki näkevät hänet; hän päättää antikristuksen vallan ja se sidotaan 1000 vuodeksi kiinni. Maailman viimeinen sota on Harmageddon. #rapture #ylöstempaus #jeesustuleepian #lopunajat #endtimes #endtimesigns #viimeinensukupolvi #lastgeneration #selvennysylöstempauksesta ##selvitysjeesuksentoisestatulemisesta ?
1 tunti sitten
-
EtänäätäParticipant”Katsokaa ettei juoppous ja elatuksen murheet häiritse teitä, että se päivä yllättää teidät kuin varas yöllä.”
No tämän se on kyllä ottanut kirjaimellisesti. Ei ole elatuksesta huolen häivää kun ei tarvitse itse maksaa laskuja. Tuon juoppouksen kanssa voidaan sitten ollakin vähän eri mieltä.
Ja jos se herra kerran löytää niin mitä te sitä oikein jahtaatte kituseurakunnassa?
PastoriBlockedKai Kurren simmu paranee ? Pitkä laputusaika.
J.R. KytysParticipantpravuurina flamingotanssiaParticipantJ.R.Kytys. Olen miettinyt samaa. Lisäksi tämän ihmistyypin tapoihin kuuluu osallistua halvoissa viihdeohjelmissa. Usein heidät esitellään seuraavasti: TV:sta tuttu Jani Petteri Huitula matkustaa ensi viikolla Tallinnaan sukupuolen korjausleikkaukseen. ”En ole vielä päättänyt sukupuolta, mutta nyt minulle tehdään luomurinnat. Pakaroistani otetaan kudosta ja sitä käytetään rintojen muotoilussa.”
’Kaikesta näkee Jani Petterin hieman jännittävän, mutta elämänkokemusta on tuonut syksyn aikana filmattu tosi-TV-sarja ”Suurin hölmö.” Filmausten takia Jani Petteri ei ole ehtinyt opiskella ei tehdä työtä. ”Mulle tehdään myös kulmakarvojen ja ripsien kestovärjäys. Mä haluaisin kauheesti muistuttaa Keniä.”
Tulevan talven Jani Petteri viettää Kanariansaarilla. Miestä on jo kyselty Hollywoodiin, mutta Jani Petteri kertoi, että hän ei saa puhua asiasta enempää. ”Se Holly Pood on jossakin päin Yhdysvaltoja. Mä olen niinku etsinyt sitä mutta mä en ole vielä löytänyt sitä.”
Toivotamme könsikkäälle hyvää syksyä. Tulemme vielä kuulemaan Jani Petteristä.’
EtänäätäParticipantIhmiset tapaavat ylhäällä ilmassa Jeesuksen.
Ja mitenköhän korkealle pitää levitoida? Mulla on korkeanpaikankammo ja kylmäkin siellä tulee ja iskee vielä kuolemantauti. Onneksi omistan takin joka on itselle mieluinen mutta sponsorini mielestä se on ruma kuin stana ja kutsuu sitä lentoviitaksi. Kait se on alettava pitämään sitä päällänsä 24/7.
UudisnäätäParticipantTuksun snapissa kuvia tukkajatkeista ja Tuksun lärvi lyhyttukkaisena(?). Majava saa kyytiä??
EDIT. Katsoin tarkemmin, taitaa olla uudet blondit pidennykset tutuilla ja turvallisilla ”kiharoilla” aka laineilla. Eturaivo saatu yllättävän ihmismäiseen kuosiin. Tukkahiuksen väri siis vaaleampi jälleen kaunottarella.
-
AuthorPosts
- The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 183’ is closed to new replies.