Johannan kannattaisi nyt todellakin selkiyttää ajatuksiaan ennen kuin lähtee Pyhään Maahan. Koko reissu menee ihan pilalle, jos jatkuvasti piinaa ajatus onko sitä nuoremman ja freessimmän näköinen tukkajatkeiden kanssa vai ilman. Toivottavasti hän saa jotain vahvistusta ulkomailta tuohon hämmentävään tilanteeseensa.
Onhan se aivan hirvittävää, jos koko elämän kestänyt usko siihen, että iso kiharainen tukka on parasta yht’äkkiä kyseenalaistetaan. Siinähän menee kaikki elämän arvot uusiksi. Todellakin. Hyvänen aika mikä KRIISI on meneillään! En uskalla edes ajatella mitä siitä seuraisi, jos joku kyseenalaistaisi iltapukujen istuvuuden. Hyvä Jumala!
Toivottavasti nyt joku ulkomaalainen kristitty nopeasti ratkaisisi nuo Elämän Tärkeimmät Kysymykset ennen Israelin matkaa.
Etis, en ole tainut latinaa paljon viljellä, kiva joskus selata googlea. Luin ensin, että haluat päästää näädät ilmavaivoista eikä ilmavalloista. Laitetaan haku päälle.
Missäs ne hianot juuri laitetut kynnet on siitä mitalikuvasta? Ei kun mä vaan mietin.. Ja muistakaa nyt! Selvänä tuo mulkunlutkutin menettelee, kännissä ainoastaan ärsyttää.
Huomasitteko, että Tuksun blingbling koru on nyt Sannalla, oli jo tuoreessa kynsien laitto kuvassa. Laittoi sitten vihreää väriä päästävän rihkaman kiertoon.
Taas keksin hyvän piirteen tuksusta: helsinkiläisyydellään se todistaa sen minkä minä olen aina tiennyt:;; hesalaiset ( joo pääkaupunkilaisia kuvaamaan tarkoituksellinen junttivalinta) ovat todellisia Suomen Urpoja. Terveisiä hesalaisille näädille
Näädistä varmaan suuri osa on Hgistä. Siksi helsinkiläisyys on kummasti jätetty syrjään tuksun haukkumisesta. Jos tuksu olis savolainen niin kyl stadilaiset ois kaiken tuksuuden pistäny savolaisuuden piikkiin
Iik tuksu mä kohta niin liityn sun faneihin, koska sä todistat paitsi Jeesuksesta niin a) ne jotka luulee itteään hirmu fiksuksi ei välttämättä oo sitä b) läski nainen ei voi pukeutua tiukkoihin asuihin ja mikä parasta c) stadilaiset on virun ylimielistä paskaporukkaa. Suoraan murhamiesten ja hiirien jälkeläisiä paitsi ne jotka tuli rahoineen muista maista, eli bättrefolk on makuja kaikki
Missäs ne hianot juuri laitetut kynnet on siitä mitalikuvasta?
On ne siinä. Sanna laitatti vain hillittymmät kynnet, kuin Tunkki (ja hyvä niin).
Huomasitteko, että Tuksun blingbling koru on nyt Sannalla, oli jo tuoreessa kynsien laitto kuvassa. Laittoi sitten vihreää väriä päästävän rihkaman kiertoon.
Tulsuhan on geeniperimältään savolainen, onhan tuo ollut julkista tietoa jo maailman sivu? Lehtoniemen prinsessa on tosin varsonut esikoishelmensä glamourisesti Helsingissä.
Alma lentää ilmeisesti jollain muulla, kuin Finskillä, koska ilmainen juomatarjoilu pelaa. Anna palaa, kerro toki lisää stadilaisista. Ja ole ylpeä siitä, että olet jostain muualta, tänne pakkaa porukkaa niin, että tila loppuu kohta kesken.
Author
Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 2,264 total)