Johanna Tukiainen Vol. 183

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 183

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 2,264 total)
  • Author
    Principeca2
    Participant

Ei sitten sentään kuitenkaan Kauno Kalkkuna.

Tai pahempaa, Tauno Peltonen ?

Miten ne nyt yhtäkkiä alkoi hylkimään PKS1:ta? Ettei nyt olisi joku langettanut kirousta. Odotan, koska minun nimimerkkiNI tempaistaan.

#149793 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Liiterin takkaa, ei käy mieleenkää teko tissi tai teko tissi ,nainen on sitä mitä hän on syntyessää saanut ja se on just näin. Pidän  luonnonisista naisista ja toisillahan heistä on pitkähiukset, mut yleensä nuorilla alta 40vuotiailla,minä taas pidän naisesta joka tietää mitä itsekkin on. Muuten tiedätkö sinä Tuksu mitä sinä olet?

#149794 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Onko tämä nyt sitä lajivalintaa? Aika päätöntä. Katsotaan koska meitsi lähtee taivasmatkalle.

#149795 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Etis

Tuksuhan on vain niin avuton , kuten minäki metsuri joka osaaraata puunkin

#149796 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Käpy – lajivalinnalla viittasin PKSn tempaukseen. En oo ihan varma mihin sie viittaat ?

Ei eläkeläiset oo avuttomia.

#149797 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Ettis

ehkä minä pelkään julkisuutta joten se mistä mainihit Laivalla ois ehkä sellaisia hyttejä joissa minäkin voisin olla jotain muuta kun normaalisti.

#149799 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Nyt mä tippisin kärryiltä (ei tarvii baareja) kun kävyn alkuperäinen viesti muuttui, ensin oli eläkeläisiä ja nyt onkin metsuri, ja nyt puhutaan hyteistä.

Ei millään pahalla, toivoisin että osaisin vastata mutta meni niin monimutkaiseksi että ei pysty ?

#149800 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Ettis  sinähän olet naaras sori jos tulkitsen liian lähelle ,mut tämmönen minä olen ,käpyjä syövä nikertäjä.

#149801 Ilmoita asiaton viesti

Evankelinen assosiaatio

Ensimmäisen kerran kun luin sen Taakalan nimen, ikuisena kaunosieluisena lyyrikkona tuli mieleeni Talkkuna. Jos kuusi vuotta menee ennenkuin mode tajuaa sarkasmin, niin jotain on tehty oikein.

#149802 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Olet täysin oikeassa, olen naaras.

Että sukupuoleni tekisi minut kyvyttömäksi vastaamaan, on sensijaan täysin käsittämätön väite.  Nyt hippasenverran naurattaa mutta hyvät illat kävylle!

#149803 Ilmoita asiaton viesti

Ei mikään ihme jos Tuksulle tarjottiin ilmaisia huiveja Jerusalemissa. Paljastava tyyli ei sovi Jerusalemin vanhan kaupungin uskovaisille. Olipa sitten kristitty, juutalainen tai muslimi. Tuollainen paljastava asu sopii Eilatin uimarannalle, mutta ei kaupunkilomalle. Kuten täällä on todettu, niin Tuksun tarkoitus oli ”iskeä” joku varakas mies. Uskonnolla ei väliä kunhan nappulaa riittää. Paljastelu Jerusalemissa ei ollut suotavaa, joten paikalliset riensivät kilvan peittämään huiveilla evankelistaa. Ei löytynyt miestä tuolla keikalla. Löytyykö uusi mies noiden kukkabikinien avulla? Kolmisen vuotta Tuksu horisi, että häntä ihaillaan paljon Libanonissa. Paljon oli kuulemma miehiä, mutta päiväunista ei tullut totta. Se oli aikaa jolloin Tuksu oli ollut muka useita vuosia selibaatissa.

#149804 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Eläkeläismetsurilla taitaa olla hytissä käpy selän alla  ?

#149805 Ilmoita asiaton viesti

Varovainen alku

Etänäätä:

Onko tämä nyt sitä lajivalintaa? Aika päätöntä. Katsotaan koska meitsi lähtee taivasmatkalle.

Meille on luvattu aivan äskettäin että palsta suljetaan. Jos tämä oli sellainen varovainen kokeilu, konsa tunnen PKS1:n sen verran hyvin, ettei se ainakaan juristejaan laita kenenkään perään.

#149806 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Pastori, näin se on nähtävä ?

Mutta sen verran kauan sängynpohjalla nyt vanuttanut että tämä oli mielenkiintoisin ja antavin vuoropuhelu hetkeen, ja jäi vielä hymy huulille eli kiitos käpy!

#149807 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Jos minä oisin loytänut jotain ja pitäisin siitä niin olisin varmaan kertonut teille näädille. olen vain yksinäinen sinkku jolta puuttu vain se joka toimii kuten minä. eli vetää käteen

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 2,264 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 183’ is closed to new replies.