Johanna Tukiainen Vol. 184

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 184

Tämä aihe sisältää 950 vastaukset, 82 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Tauno Talkkuna 4 viikkoa, 1 päivä sitten.

Esillä 15 viestiä, 691 - 705 (kaikkiaan 950)
  • Julkaisija
    Käpy
    Osallistuja (Participant)

Etänäätä

Älä lähde tielle josta jopa minäkin voisin aistia sen et sinäkin olte horjahtanut sinne uskonnon suuntaan, en usko sellaista tapahtuneen Näätä ei sorru Tuksun uskoon.

Etänäätä, ethän?

#152671 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi

Siis lauantaina Jesusalemiin ja Kuolleeseen mereen. Tosi kiitollista että meri on Kuollut meri, nimenomaan kuollut, luonto kiittää, ei valtaisia kalakuolemia kun viimeksi ehkä kesällä pesulla käynyt harras uskovainen pulahtaa uimasille. Leivonmäen lätäkössä kalat ainakin haukkoivat happea uppokastelun aikaan, kesäloman flaminkokellunnoissa Lehtoniemessä luultvasti vältettiin kontaktia veden kanssa.

#152677 Ilmoita asiaton viesti
    Tuonelan Lautturi

Tässä jutussa Pyhän Johannan sydänystävä kertoo, miten hotellin tyhjän baarikaapin sisältö täytetään. Johanna on kehunut tätä sydänkäpystään jo vuosia tai vuorisia.
    Lisäksi Johanna osaa sujuvaa espanjaa sekä hänen papallaan on hostellihuone siellä.
    https://seura.fi/vuorisella/kuka-kusta-costa-blanca-eli-miksi-brittituristit-kusevat-viinapulloihin/

#152678 Ilmoita asiaton viesti
    mhk1

Alma voisi täsmentää, että niinkuin mistä ollaan Tuksulle kateellisia ? Miesten osoittama huomio? Tuksu ihan varmasti kerää katseita tuolla(kin) kun on aika erikoinen pukeutumistyyli:D.  Ei ne pitkät katseet ole välttämättä ihailevia. Ja edelleen mamman kanssa pyörii rahattomana siellä (ei saatana :D). Luulisi, että nuo herrasmiehet tarjoaisi edes alcofreetä.

P.s. Sori mun edellinen sössötys. Pirunkusta oli päässä ihan liikaa.

#152679 Ilmoita asiaton viesti
    tuktuk

Onkohan tuksu huomannut kuinka kovasti turussa keikkaa odotetaan ravintolan navigaren sivujen perusteella…

#152680 Ilmoita asiaton viesti
    J.R. Kytys

’Ainoa ihminen, joka elää ilman aivoja’

’Jos tuon haluaa juoda kauniiksi, siinä lähtee henki’

Mainioita kommentteja Navigaren sivulla Tuksun ’keikasta’.

😂

#152681 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3

Etis, jos se saakin tästä palkkaa, mehän avitetaan sen verottajavelkaa. Ei kait smile meikkipussiin. Höh.

#152682 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti.

Parariisin tytöt

Ei ole rantakuvia tai allasposeerauksia näkynyt ei. Googlailin Eilatin säätä. Turistikausihan siellä on varsinaisesti jo ohi ja rannalla on navakkaa tuulta. Hotellien uima-altaiden vedet ovat jo jäähtyneet. Turisteja liikkuu harvakseltaan, kun sesonki on ohi. Koittaa nyt paratiisilokki laittaa kuvia nähtäväksi, muuten visio etelänlomasta jää todella surkeaksi.

#152683 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä

Etis, jos se saakin tästä palkkaa, mehän avitetaan sen verottajavelkaa. Ei kait smile meikkipussiin. Höh.

Nii. Ei kun sillä vaan spekuan kun artisti ei tosiaan ole juristeineen nostanut isompaa mölöä palstan sulkemiseksi.

Ei hätää käpyseni. En oo tunkin uskossa. Enkä usko tunkkiakaan.

#152684 Ilmoita asiaton viesti
    Iha ite mä

En vaan voi käsittää tuksun juttuja en ollenkaan!!

Oon muutaman vuoden tuksua vanhempi,mulla on 3 aikuista lasta,pitkät tummat hiukset,

ei oo tullu mieleeni leikata lyhyeksi eikä ottaa pidennyksiä

harrastan urheilua

lapseni harrastavat urheilua

omillani elän

lapseni asuvat omillaan

en nuku äitini vieressä alasti enkä isänikään vieressä!

meidän vanhemmat samanikäsiä kun tukiaisten

mulla on koira jota en hylkää eikä ole ikinä ollut hoidossa

++++ kolme kissaa niitäkään ei oo ole koskaan hylätty tai laitettu kiertoon-vanhin täyttää 24-vuotta

Olen sairastanut syövän! Helkkarin rankkaa ja en toivo kellekkään!

Niin oon luomu,ei oo tekotissejä ym.

Ei mulla nyt muuta,hyvää loppusyksyä kaikille tasapuolisesti

#152685 Ilmoita asiaton viesti
    Iha ite mä

Lisään vielä en kuulu enkä liity mihkään ryhmään joka koskee tuksua! Yli 10v oon tässä palstalla seuraillut,nauranut ja välillä kommentoinut,mutta hyvin harvoin.

#152686 Ilmoita asiaton viesti
    ainotse2

Kun kerran koko näätäpopulaatio tietää tuksun valehtelevan aina ja kaikesta myös; niin minkä ihmetyksen takia te ihan aikuisten oikeasti edes luulette mukiaislehmien lähteneen matkalle ilman rahaa? Tämähän on niin tuttua tuksua; että kaikki rientävät haisevaa kviiniä auttamaan; posket kerrassaan valuen. Myös.

#152687 Ilmoita asiaton viesti
    ainotse2

Oon muutaman vuoden tuksua vanhempi,mulla on 3 aikuista lasta,pitkät tummat hiukset,

Ainakin sielunsisar tuksun kanssa; kun pitkät; tummat hiukset pitää mahduttaa samaan lauseeseen iän ja lasten kanssa myös!!!!

#152688 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3

tunkiolla niin kiero luonne, että keksii laittaa faseen valheen rahattomuudesta. Jospa vaikka joku hölmö haluais laittaa vähän rahaa tililleni. YV

#152689 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä

Pian ahdistaa tosi pahasti kun paratiisiloma on päättymässä, täytyy palata rahatta ja ilman rahanvaltiatarta muuttokuutioiden keskelle ja raahata peppy keikalle. Hamraa arki alkaa. Koirat on ties missä ja Veijo I on ehkä loman aikana päättänyt kasvattaa sen selkärangan. Siinä ahdistuksen tilassa ei välttämättä enää Pyhä Hege yksin auta.

Esillä 15 viestiä, 691 - 705 (kaikkiaan 950)

Aiheeseen ‘Johanna Tukiainen Vol. 184’ ei voi kirjoittaa uusia vastauksia.