Johanna Tukiainen Vol. 185

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 185

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 2,794 total)
  • Author

Oon sen verran paljon jäljessä, että en jaksa etsiä, mutta koirien tilanne on?

#153230 Ilmoita asiaton viesti
    Uppotunkki
    Participant

Fanisivulta:

”JOhanna on ollut inspiraation lähde monille artisteille…Kuten Petri Nygård, Cheek, ja OG Ulla-Maija”

”JOhanna on senvertas luonnonkaunis ettei hänellä itsellään ole mitään tarvetta silotella eikä shopata kuviaan. Meidän muiden mielestä fotoshop on JOhannan tapauksessa ihan loistava idea ja suoranainen siunaus.”

”Kunpa kaikki perheet toimisivat Tukiaisten edustamien arvojen mukaisesti!”

”Käsittääkseni Raamatun arvot ja Suomen tasavallan lait ovat etenkin JOhannalle erittäin lähellä sydäntä.”

#153231 Ilmoita asiaton viesti

Herra yksin tietää

Ekstrovertti kärsivä marsu:

Se on kun Lallin parisuhdetilanne: Vaikea selittää. Helsinkiin muuton jälkeen ei ole kuulunut haukkua kojootin eikä koirien. Se bulldog oli viimeinen kuvallinen havainto, mutta eiköpähän ne ole tungettu toisten nurkkiin.

#153232 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

Etis;

Sieltä TULEE ISO limsa kaupanpäälle!

#153233 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

”JOhanna on senvertas luonnonkaunis ettei hänellä itsellään ole mitään tarvetta silotella eikä shopata kuviaan. Meidän muiden mielestä fotoshop on JOhannan tapauksessa ihan loistava idea ja suoranainen siunaus.”

Joo, JOhanna on luonnostaan niin kaunis, että hänen on pakko meikata kuvauksiin, koska muuten kamera särkyisi hänen kauneudestaan.

#153234 Ilmoita asiaton viesti

”Marja Tukiainen Johanna on taitava kirjoittaja ja puhuja!

Harri Veijonen Amen, on hyvä blogi sivuillani!”

Se roska ja lapsellinen ”ulostus” oli alle kaiken arvostelun. ”Hyvä blogi”? Veijonen ei ole tainnut pahemmin käydä kouluja jos hän kehuu blogia hyväksi? Veijosen omat www-sivut on täynnä ala-arvoista roskaa ja toteutumattomia ennustuksia.

#153235 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

Spekua;

”kän jyy teik picsöörs of me with your cämärä?”

”No, it just broke”.

Tunkin versio:

ulkomaalainen mies juuri särki kameransa ottaessaan kuvia minustani, kun olin kuulemma niin kaunis. Kuvat tulevat gallerian osoitteeseen heti maanantaina.

#153236 Ilmoita asiaton viesti

Kiitos Talkkunan Tanelle, näin mä vähän uumoilinkin. Ei oo vaa tuo muikkeli jaksanut enää kerätä mun mielenkiinto, koiraparat tosin säälittää, niinku aina.

#153237 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

KPA 🤣 👍

Snadisti OT. Kun tulin keikalta kotiin hetki sitten niin valot eivät toimineet, oli pimeää ja sekä mikron että uunin kello vilkkuivat klo 12:00. Istahdin jo sohvalle ja tuumin että nyt se on menoa, kunnes naapuri tuli ilmoittamaan että talossa on ollut jo useampi sähkökatkos. Puhh!

#153238 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Mango, jos tosiaan uhraudut turkusen keikalle niin saat miljoona näätäpistettä !

#153239 Ilmoita asiaton viesti
    Lakimies Teemu
    Participant

Possu kinaa rahaa mammalta ja mamma valehtelee ettei sitä ole mukana lainkaan. Possulle jos antais muutaman euron niin hetken päästä vilahtais alkoa kippaamaan,mamma tietää sen takuuvarmasti

#153240 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Miksi mamma näyttää lahjoituskuvassa siltä kuin luulisi maassamakaavan olevan vähintäänkin spitaalinen? Tukeva hajuero ja pussi kahden sormen varassa. Ei siinä pussukassa mitään eväitä ollut, vaan haisulin kukkabiksut. Eväät meni parempiin suihin.

#153241 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Tuntematon.

#153242 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Fanisivut = sarkasmisivut = piilovittuilusivut.

Way to go, Veijonen!

#153243 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Miksi mamma näyttää lahjoituskuvassa siltä kuin luulisi maassamakaavan olevan vähintäänkin spitaalinen?

Se on vaan hiipinyt tarkistamaan, että kerjäläinen varmasti nukkuu, jotta dother voi rullata tältä kerjuurahapahvilaatikon.

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 2,794 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 185’ is closed to new replies.