Johanna Tukiainen Vol. 185

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 185

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 2,783 total)
  • Author
    Etänäätä
    Participant

Toivottavasti seiskan reportterit on niin valveutuneita että lukevat palstaa ja tietävät että AY1978 laskeutuu klo 21:30. Ja että se menomatkabussissakuvaaja on ikuistanut koko loman.

Jos velli ykkönen on vastassa Helsinki-Vantaalla, niin menee hermo. Ja jos ei ole, niin rahattomia odottaa varmaan itse Hesus. Eli Jone Nikula ryppyisessä silkkiyöpaidassa. Itse asiassa, jos olis pätäkkää liikaa itselläni niin palkkaisin Jonen seisomaan tuloaulassa kyltillä ’Jeesuksen morsian ja äitinsä’

#153245 Ilmoita asiaton viesti

Ennustuksia Veijosen tapaan

• Ensimmäinen maailmansota päättyy 11.11.1918
    • Ameriikan presidentti murhataan mm. 15.6.1849, 15.4.1865, 19.9.1881 ja 22.11.1963
    • Tunkki asuu Israelissa vuoden marraskuussa 2018

Eiköhän näillä jo saa profeetan nimen ja arvon. Runsaat rahalahjoitukset voi osoittaa Anonyymit profeetat Ry:lle joka perustetaan maanantaina jota en osaa ennustaa.

#153246 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Myöhästynyt kiitos Kanadaan täältäkin laatublogin kopsusta. Itseni repestyi (kaiken muun lisäksi) tästä

”Kuollut meri oli ihan tupaten täynnä turisteja.”

Näin silmissäni helllvetin ison kylpyammeen joka on niin täynnä populaa että sääret töröttää kohti taivasta ja puolet kylpijöistä hukkuu. Sekaan ei mahdu.

Tästäkin näkee että tytär on loistava kirjoittaja.

#153247 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant

Veikkauksia mitä otsikoita voisi nähdä seVenissä:

Tuksu riehui lentokoneessa

Tuksu söi koko aamiasbuffetin, olimme nälkäisinä kun ei riittänyt ruoka

Hyi minkä hajuinen se tuksu on!

Tuksu kerjäsi turisteilta kolehtia

Tuksu ryyppäsi salaa Eilatissa

Otsikko bingolotto, jee

#153248 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

”Tuksu ajautui käsirysyyn kenttävirkailijan kanssa. Joutui putkaan.”

-virkailija oli selvästi näätä, kun ei päästänyt kännissä koneeseen; toteaa kohukauhutar Kasille…

#153249 Ilmoita asiaton viesti
    Samperi!
    Participant

OT.

Minua häiritsee Tukiaisten uskonto ja samalla myös kristinuskon pilkka tällä sivustolla. Itse olen ns. juoppo renttu, mutta minä kunnioitan kuitenkin luterilaisen opin saaneena kaikkia yksittäisiä uskovia uskosta riippumatta, heitä jotka todella välittävät toisesta ihmisestä ja toisten hyvinvoinnista .

Tuksun uskolle ja uskonkavereille lainasin jakeen raamatusta:

Matt. 7:22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: ’Herra, Herra, emmekö me sinun nimessäsi profetoineet, sinun nimessäsi ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimessäsi tehneet paljon voimatekoja?’23 Silloin minä vastaan heille: ’Minä en ole koskaan tuntenut teitä. Menkää pois minun luotani, te laittomuuden tekijät.'”

OT

#153251 Ilmoita asiaton viesti
    sopulisisko
    Participant

Tämä Johanna stoori on niin huvittava. Tyypit lähtee reissuun muka ilman rahaa. No ei todellakaan ainakaan Mamma lähde. Vai olisiko? Epäilen… mutta eipä hätiä mitiä: jos ei olekaan rahaa, niin ilmestyy JUMALA rahoittamaan reissut ja mekot. Ou jee.

Johannan blogi:
    Saimme kaiken tarvittavan kokoajan jotain kautta, eikä ole tarvinnut olla nälissään.

Jumala piti huolen todellakin meistä koko matkan ajan ylitsevuotavasti!

The Veijonen:
    Lehden päätoimittaja Harri Veijonen myöntää, että maksaa piti,
    mutta lukijoita tulee…

Jumalaksi pääsee, Johannan evankeliumin mukaan, siis siten, että rahoittaa Johannan reissut ja mekot.

Onnittelut Profeetta Veijoselle: olet Jumala.

Pahoittelut Loviisan Veijolle: Jumalapaikkasi on nyt kiistanalainen.

#153252 Ilmoita asiaton viesti

Laskeva trendi

Veijo on sentään jotain. Veijonen on pieni Veijo lyyrisesti ilmaistuna.

#153253 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Joku uskaltaa hiukan kyseenalaistaa Tukiaisten ruoanjakotoimintaa (Jos oikein ymmärrän. En tiedä, mitä tarkoittaa ”luonais” tässä asiayhteydessä). Tuksun fb:sa kommentti:

”Ei luonais täällä suomessa kerätä aamupalapöydästä pusseihin ruokaa ja viedä ne kodittomille…. hyvinkin erikoista siellä.”

#153254 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti.
    Participant

Tuo on ehtaa Tunkkia: ”Lentokenttäbussissa äänekäs Johanna Tukiainen..” vai miten se nyt sanatarkasti meni se kanssamatkustajan kuvaus. Johanna Tukiainen on todellakin tilanteessa kuin tilanteessa erittäin kovaääninen. Tukiainen ei välitä kenestäkään muusta minkään vertaa, vaan se on HÄN joka on kaiken keskipiste. Kailottaa omia typeriä asioitaan kaikkien kuullen. Lähellä olevat ihmiset hiljenevät silkasta häpeästä. Tuota käytöstä tarkoitin, kun kuvailin hänen olevan kuin Euroopan omistaja silloin Pieksämäellä hotellin aulassa ja ruokasalissa. Käytös on sanoinkuvaamattoman tökeröä, häiritsevää ja moukkamaista. Saman voi kertoa kymmenellä silloin kun lady on nauttinut 0%:sta.

Entäs tuo kun Jossu väittää olevansa hyvä puhuja. Näinhän se narsisti jankuttaa samaa asiaa vuodesta toiseen. Luulee, että muut kyllästyvät sanomaan vastaan ja hän on kuin onkin loistava puhuja. Jossu on oikeesti täydellisen surkea puhuja. Sekoilee asioissa ja sanoissa, änkyttää, maiskuttaa, hiplaa muovimoppia, sekoilee muistiinpanoissaan, sekoilee tarinoissaan kun ei muista mitä on aiemmin samasta asiasta puhunut jne. Aivan turha tulla hehkuttamaan olevansa hyvä puhuja. Tarinat on silkkaa jaarittelua ja aiheesta syrjähyppelyä, minä minä minulle minulla.

#153255 Ilmoita asiaton viesti
    Tunkstunks
    Participant

Vinkki Veijoselle: Tuohon listaan Tuksun inspiroimasta musiikista voi lisätä duon nimeltä Noste ja Protro: Paska kesä. Kappaleessa lauletaan ”ilma kuin morsian Tuksun häissä”.

#153256 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen
    Participant

Täyttä valeta koko juttu, että lähtivät reissuun rahattomina, ”jostakin” vain aina tuli apua ja rahaa reissata Jerusalemissa, ostella kana-humushampurilaisia ja uusia kesämekkoja.
    Mia Marihan on mestari pummaamaan rahaa ja tarjoiluja ihmisiltä, vaikka minigrippussissa on itelläkin karismaa.
    Mamma samaa lajia. Sille kaiketi tuli työeläke kuun alussa. Halusi ehkä kertoa olevansa rahaton, ettei dotheri innostu ostelemaan taas matkalaukkuja pullolleen ihania koruja ja iltapukuja syksyn shoekiertueelle sun muuta mautonta sälää mamman laskuun. Valituksillaan rahattomuudesta ilmeisesti höynäyttivät joitakin uskiksia laittamaan rahaa tilille ja hotellia antamaan eväslaatikoita ??? Tosin epäilen .

Tuo aamiaispöydästä ruuan pölliminen on kyllä kaiken huippu. Hävettävää, mutta eihän ilmeisesti mammatuksukaan osaa kaihtaa mitään. Törppöjä, varastelevia hömelöitä. Hävettää meilkein puolestaan, kun esiintyvät suomalaisina.

Oliko se kanahampurilainen ainut ns. ulkona syöty ruoka? Muun mättivät kassiin aamiaispöydästä? Jos noin oli, niin olipa kämänen reissu. Matkoilla ruokapaikan etsiminen ja erilaisissa paikoissa syöminen on yksi monista  mukavista paikkaan tutustumisen kokemuksista. Ja Mia Marin tapanahan on ollut kuvata jopa ABC:n kuppilassa nautitut ruoka-annokset. Nyt ei ainuttakaan kuvaa. Edes siitä kompostimullalla aateloidusta kanahampurilaisesta.

Nyt ne on sit jo Suomen maaperällä. Eipä ollut ihmeellinen trippi, jos Mia Marin tähän astiset kertomukset on kaikki, mitä kokivat.
    Jos on pakko lähtee oikeesti persaukisena reissuun, niin parempi jäädä kotiin, kun mennä tuhansien kilometrien päähän köyhäilemään.
    Kait se on nyt sitten hienoo heidän mielestään ”Käytiin Eilatissa ja Jerusalemissa…”.
    Joo…

#153257 Ilmoita asiaton viesti
    Sari3
    Participant

Ei tainnu Tuksulla olla nyt mikään riemuloma ku piti raittiina olla. Voi voi. Kyllä se korkki kohta suhahtaa jos ei oo jo suhahtanu…

#153258 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

No onhan tuo Tunkismi usko vailla vertaa. Jumala se hoitaa syöttöporsaalle eväät ettei vaan näkis nälkään.  Jemenissä kuolee lapsia nälkään, mutta ai saatana nehän onkin vääräuskoisia. Hyi olkoon, tuksun jumala jakaa rankkua lapsille jotka ei älyä olla kristittyjä.

Huoh.

#153259 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Alkoi oikein yököttää kun aloin ajatella niitä kosher buffet aamiaiselta anastettuja leikkeleitä, sämpyläitä yms.  jotka päivän Eilatin lämmössä käymistilassa ylevästi lahjoitettiin jollekin kadunmiehelle tapaus kuvaten. Pörrääkö niissä jo demonisia kärpäsiäkin ehkä jo. Yök, yök ja yök. Tapaus kertoo kaiken Tuksujen moraalista, käytöstavoista ja älyllisyyden asteesta.

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 2,783 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 185’ is closed to new replies.