Johanna Tukiainen Vol. 186

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 186

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,473 total)
  • Author

City 11.5.2011

Julian haastattelussa:  Kysyn Julialta, onko hän uskonnollinen, kuten olen lehdistä lukenut. Erittäin, hän vastaa. Vanhemmat järjestävät laajan ystäväpiirin kanssa raamattupiiri-iltoja, joissa saa puhua mistä vain ja olla miten vain. Toisin kuin on kirjoitettu, he eivät ole lahkolaisia, vaan tavallisia luterilaisia.

Johannan vaatima versio: Kysyn Julialta, onko hän uskonnollinen. Julia vastaa minulle, että hän tuli uskoon jo 16-vuotiaana ja siinä on ero, onko ihminen uskonnollinen vai uskovainen. Julia kertoo käyvänsä juhlapäivinä perheensä kanssa kirkossa, sekä hänen vanhempansa kuuluvat raamattupiiriin, joka on tavallista uskovaisten keskuudessa. Silloin kokoonnutaan mm. eri ruotsalaisten perheiden luokse, vietetään illallisia yhdessä, rukoillaan, lauletaan hengellista musiikkia ja luetaan Raamattua.

Julian haastattelussa:  Julia kertoo kokevansa usein yliluonnollisia asioita. Pyydän jakamaan kokemuksen. ”Olin hengellisessä tilaisuudessa vanhempieni ystävien luona ennen pääsiäistä. Kokouksen lopussa on tapana rukoilla yksi kerrallaan jokaisen ihmisen puolesta. He laittoivat mut siihen ja jokainen tuli mun ympärille. Kaikki laittoivat käden päälleni. Se oli ihan uskomatonta. Pidin silmiä kiinni ja keskityin, ja yhtäkkiä näin valkoisen kyyhkyn, joka lähti pääni takaa vasemmalta ja lensi hidasta vauhtia ohitseni. Mietin ensin itsekin että joojoo mikä vittu toi oli, mutta sitten nousin ylös ja mulla oli niin hyvä olo, ettei sellaista oloa saa millään päihteellä. Kerrottuani muille selvisi, että Raamatun mukaan olin nähnyt Pyhän Hengen. Se oli siellä mun kanssa.”

Johannan vaatima versio: Kysyessäni Julialta hengellisistä kokemuksista, saan kuulla erittäin mielenkiintoisen tarinan. Julia on juuri viettänyt kuukauden Tukholmassa vanhempiensa luona, käynyt säännöllisesti AA- kerhon kokouksissa ja hengellisissä tilaisuuksissa. Julia kertoo, kuinka hän oli nähnyt valkoisen kyyhkyn lentävän olkansa yli, silloin kun hänen puolestaan rukoiltiin. Valkoinen kyyhky on Pyhän Hengen symboli Raamatussa, se voi tarkoittaa suoraa Pyhän Hengen kosketusta, mikä on harvinaista nähdä. Edes monet uskovaiset eivät saa lahjaa nähdä sitä, se on erittäin harvinaista.

#156938 Ilmoita asiaton viesti

City 11.5.2011

Julian haastattelussa:  Alkoholiin. Julian ensikännikokemus oli tavallinen. Tavallinen ja surullinen. ”Olin 14-vuotiaana Kaivopuistossa koulujen loputtua. Vedin niin kovat kännit, että kaverit laittoivat mut puun alle vesipullon kanssa istumaan ja sanoivat, että tulevat puolen tunnin päästä. Ne ei koskaan tullut, joten soitin äidin hakemaan. Sillä aikaa selvisin jotenkin Rautatientorille bussiin ja omin avuin kotiin. Sain arestia.” Nyt Julia vakuuttaa, ettei ole juonut alkoholia yhtään pisaraa kahteen kuukauteen.

Johannan vaatima versio: Alkoholiin. Palataan takaisin Julian ensihumalakokemukseen. Se ei ollut millään tavalla positiivinen. ”Olin koulun päätyttyä ystävieni kanssa Kaivopuistossa. Olin juonut ensimmäistä kertaa itseni todella pahaan humalaan ja hävitin ystäväni. Hätäännyin ja soitin äidilleni, joka lupasi tulla hakemaan minut. Jotenkin selvisin itse Rautatieasemalle, josta pääsin turvallisesti bussilla kotiin. Olin silloin 14-vuotias.”

Julian haastattelussa:  Alkoholisteilla kestää aikaa myöntää ongelmansa. Rajat ovat häilyviä. Julialla on ollut käsitys alusta asti, että nyt mennään pieleen, mutta kesti, ennen kuin siihen osasi tarttua. Liian kauan. ”Ongelmakäyttöni alkoi 2007, jolloin huomasin, että olen alkanut juomaan yksin. Mainitsin siitä heti Johannalle. Aloin iltaisin korkkailemaan pulloja ja käydä yksin baareissa. Se oli tosi masentavaa.” Lopulta, tänä keväänä, kahden viikon yhtäjaksoisen putken jälkeen, Julia halusi katkaisuun. Vanhemmat ja sukulaiset tukivat. Julia oli pitkään yrittänyt pitää vanhemmiltaan salassa alkoholismiaan, mutta jäi aina kiinni, kun he kuulivat puhelimessa Julian olevan kerta toisensa jälkeen huonommassa kunnossa.

Johannan vaatima versio: ”Ongelmakäyttöni alkoi vuonna 2007 kun aloin juomaan yksin iltaisin kotonani. Mainitsin siitä myös Johannalle. Minulla oli monia syitä jotka johtivat siihen, mutta päällimmäisenä niistä oli työuupumus ja erittäin rankka ero.”

Julian haastattelussa:  Lopullinen piste tuli vastaan, kun hän tajusi menettävänsä pitkäaikaisen poikaystävänsä, jos ei lopeta. ”Niin käy jokaiselle alkoholistille ennemmin tai myöhemmin, että jää yksin kossupullonsa kanssa.”

Johannan vaatima versio: Julian hoitoon hakeutumiselle lopullinen piste oli oman poikaystävän uhkailut, että hän jättää Julian, jos asiaan ei tule mitään muutosta.

#156939 Ilmoita asiaton viesti

City 11.5.2011

Julian haastattelussa:  Vaikka Julia ei tarkalleen ottaen edes koskenut viinaan, se ei tehnyt ongelmasta yhtään vähäisempää. Viinit, samppanjat ja siiderit liukenivat kurkusta kepeästi alas. ”Paitsi silloin, kun krapula-aamuna yritti ottaa tasoittavaa, eikä kroppa ottanut edes ekaa huikkaa vastaan. Siinä vaiheessa tietää, että nyt on tosi huonossa kunnossa.” Hän oli katkaisussa Hietalinna-yhteisössä kaksi viikkoa. Hoito oli täysin lääkkeetön, edes särkylääkettä ei saanut. Paikka on tarkoitettu päihde- ja peliriippuvaisille. Julian oli tarkoitus olla Hietalinnassa kuukausi, mutta hän ei pystynyt. Viimeiset kaksi päivää hän itki, ja hoitajat, joita Julia kutsuu terapeuteiksi, ehdottivat, että hän menisi rauhoittumaan vanhempiensa luokse Tukholmaan. ”He pyysivät tulemaan takaisin, jos tarvitsen sen jälkeen vielä apua. Se oli elämäni rankin koulu.” Mutta katko tuli. Nyt, 4. toukokuuta, Julia kaataa kahvia keittiössään. Siinä samassa, jota sisko Johanna esittelee Seiska-tv:n videolla. Katkon lisäksi muita kouluja Julia on ehtinyt aloittaa kaksi.  Hän on opiskellut Helsinki Business Collegessa ja Suomen Liikemiesten Kauppaopistossa. Jälkimmäisessä hän ehti opiskella vuoden markkinointia ja yrittämistä. ”Se oli yksi iso syy alkoholismiin ajautumiseen. Koin opiskelun äärimmäisen tylsäksi.” Opinnot veivät kaiken ajan, eikä Julialla ollut aikaa käydä töissä. Rahaa ei ollut. Se oli kovin paikka jokseenkin glamouriin elämään tottuneelle. Julia on sitä mieltä, että Suomen koulutusjärjestelmä on liian vaativa. Se on hänen mukaansa yksi syy nuorten naisten kasvavaan alkoholismiin. Kun opiskelun päälle tulevat ihmissuhdeongelmat, keitto on valmis. Miten kympin tyttö, kiltti ja tunnollinen, joka on tottunut painamaan duunia 16-vuotiaasta, voi palaa loppuun kauppaopistossa? Ja väittää koulutusjärjestelmää vaativaksi? Ehkä siksi, että hän oli tottunut elämään, jossa valot välkkyvät ja pommit poksahtelevat. Kun tilille räpsähtikin yhtäkkiä 300 euroa kuussa opintorahaa, ei sillä enää kustannettu showtanssijan elämään tottuneen menoja. Vaikka koulu-uralla nenä kiinni kirjassa istuminen maistuikin. Jotain siis tapahtui, kun Julia itsenäistyi ja jätti lukiokirjat. Ensinnäkin hän sanoo olevansa vereltään yksityisyrittäjä. Haasteiden mukana on tultava vapautta. ”Olen äärimmäisen herkkä ihminen, ja kaipaan paljon elämyksiä. Paskat ihmissuhteet, irtaantuminen matkustelun kautta normaalista arjesta ja elämästä, yhtäkkiä kaiken loppuminen seinään ja sopeutuminen tavalliseen opiskelijan arkeen. En kestänyt ja aloin lääkitä sitä alkoholilla.” Ympäri asuntoa vipeltää läähättäen sisko Johannan pieni koira pehmoeläin suussaan. Se pysähtyy jalkani kohdalle ja alkaa nylkyttää sitä. Käymme vielä kerran parvekkeella tupakalla. Julian puhelin soi. Siskokset soittelevat usein vanhempiensa kanssa. ”Hyvin, kiitos. Kyllä, äiti. Mun täytyy nyt lopettaa, soitan myöhemmin takaisin. Mulla on täällä yksi toimittaja käymässä. Ei, se tekee musta tosi asiallisen jutun.” Punainen simpukkapuhelin sulkeutuu ja aurinko alkaa laskea. Olen viettänyt Julia Tukiaisen kanssa aikaa kolme tuntia. Johanna tulee parvekkeelle istumaan. On aika sulkea nauhuri.

Johannan vaatima versio: Perhe ja poikaystävä ovat tärkeimmät asiat Julian elämässä ja Markuksen menettäminen tuntui mahdottomalle ajatukselle. Pakon edessä ihmiset alkavat muuttumaan. Nyt Julia kertoo olevansa vuosiin todella onnellinen, iloinen ja tasapainoinen. Hän sai parisuhteensa pelastettua eikä ole tehnyt yhtäkään peruuttamatonta virhettä. Työasiatkin kukoistavat loistavasti. Julia on aina rakastanut esiintymistä ja kertoi aloittavansa mahtavan kesäkiertueen yhdessä siskonsa Johannan kanssa ympäri Suomea, keikkaputki myyty mm. SK-ravintoloille sekä Metropolille. Julia kommentoi haastattelumme loppuun vielä näin: ”Elämässä tärkeintä on sisäinen mielenrauha, onnellisuus, hyvä olo ja rakkaus. Sitä ei mikään raha tai elämykset korvaa. Tunnen olevani erittäin siunattu myöskin siitä, että pääsen toteuttamaan itseni esim. juuri tällä työllä mitä tällä hetkellä teen kun pääsen toteuttamaan itseäni ja taiteellisuuttani keikkojemme yhteydessä. Mottoni on aina ollut: Elä ja anna muiden elää. Meillä on vain yksi elämä elettävänä.”

#156940 Ilmoita asiaton viesti
    kanadannäätä
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    1 t · 

Kimaltelevat glamour terveiset Helsingin parhaasta ripsienpidennys paikasta! ?✨✨? Valmistaudun huomisiin pikkujouluihin! ✨?? Glamorous greetings from Beauty Salon in Helsinki; getting ready for the Christmas party ? with really special people tomorrow ?✨ Barbie Pink is my thing ?

Kuvan mahdollinen sisältö: 1 henkilö, hymy, lähikuva ja sisätila

Kuvan mahdollinen sisältö: 1 henkilö, silmälasit ja lähikuva

Kuvan mahdollinen sisältö: 1 henkilö, selfie ja lähikuva

#156941 Ilmoita asiaton viesti

Loppuun vielä lehtijutun haastattelijan selvitys, miksi lehti julkaiseen ensin Julian oman version ja sen jälkeen Johannan version:

Johanna Tukiainen ei pitänyt siskostaan (!) kirjoitetusta jutusta, sillä se oli hänen mielestään vääristelevä. Toimituksen sähköpostiin tuli sunnuntaiyönä 1:53 Johannan uudelleen kirjoittama versio, jota hän vaati julkaistavaksi.

Molemmat version luettavissa kokonaan: City 11.5.2011

#156942 Ilmoita asiaton viesti
    Näätäliini
    Participant

Huvittaa, kun glamour filtteri ei yllä kauloihin ja tyttömäisiin maksaläikkiin. En ole kellään 40 vuotiaalla nähnyt moista kaulaa, ei edes 65 vuotiaalla äidilläNI ole moisia helttoja, tai sinnepäinkään. Saati minullani, joka olen Tunkin ikäluokkaa.

#156943 Ilmoita asiaton viesti
    Ilkka4
    Participant

Muistan tuon Julian haastattelun. Ikävää että Julialla ei saanut edes olla omia unelmia, haaveita tai muistoja. Joka asian Johanna käänsi itseensä ja kertoi omista haaveistaan, ja niillä ei ollut mitään tekemistä Julian haaveiden kanssa. Katala sisko, erittäin ilkeä ja manipuloiva. Olisi se Julia osannut itsekkin pyytää oikaisun, mutta koki haastattelun hyväksi possu taas ei. Siinä haastattelussa ei mainittu tarpeeksi possua ja sehän ei käy!

#156944 Ilmoita asiaton viesti

Alkaa tuo Johanna olla sen verran henkevä, että laihdutetuissa kuvissa pään läpi paistaa takana olevan seinän härpäkkeet.

#156945 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Hyvällä maulla sisustettu

Laajasalon vanha jne..:

Julialla on jo komea ja nuori poikaystävä nimeltä Markus, kaunis luksustyylinen hyvällä maulla sisustettu koti erittäin arvostetulla alueella Helsingin Jollaksessa lähellä merenrantaa, ja nyt pieni koirakin on tulossa!

#156946 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemari
    Participant

On kyllä hyvällä maulla sisustettu!

#156947 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemari
    Participant

Tuo ei ole suu, vaan TURPA!

Miten noi huulet voi olla niin eriparia?

Ihan valmista kamaa TVn reality ohjelmiin jossa yritetään korjata puoskareiden tekemiä ”kauneusleikkauksia”.

#156948 Ilmoita asiaton viesti

”Mustuaisten suuri kokoero voi olla merkki vakavasta terveyttä uhkaavasta tilanteesta ja edellyttää lääkärin tutkimuksia.”  Tiedä sitten mitä lääketiede arvaa syyksi jos toinen mustuainen on neliö. Kuva silmistä on suurennos Johannan postaamasta kuvasta. Minä en tuota neliötä siihen muokannut.

Tarkemmin ajatellen.. Jos se on SE kuutio nyt! Jeesus tukassa ja kuutio silmässä. Nyt pelottaa.

#156949 Ilmoita asiaton viesti
    Sari3
    Participant

Sinne meni papan ruokarahat räpsyttimiin. No tärkeys ennenkaikkea

#156950 Ilmoita asiaton viesti

Ilkka4  Sepä se. Johanna ei sallinut Julialle edes sitä yhtä haastattelua. Ei yhtään omaa ajatusta. Haastattelu avaa hyvin sitä todellisuutta, jossa siskot elivät. Julia puhui ihan eri asioista itselleen tärkeinä.
    Hupaisa yksityiskohta, kun Julia sanoi, että: ”Julian muu perhe suhtautuu Johannan julkisuuteen kepeästi…” niin eikös isosiskolle tullut kiire muuttaa vanhempienkin mielipide: ”Julian vanhemmat eivät suhtaudu julkisuuteen kepeästi. He ovat pahoittaneet useasti mielensä Johannan saaman negatiivisen julkisuuden ja tarpeettoman loanheiton vuoksi.”

PKS1, haha, siinäpä se kaikessa komeudessaan. Se vanha seiskan artikkeli, jossa Johanna esittelee Jollasta kuin jotain harvinaisen tyylikästä arvoresidenssiä, on huvittava, ja tehty suunnilleen vuotta ennen tota haastattelua. Mäntypaneelia 80-luvulta, lastulevyä, krääsää ja iänkaiken vanhaa, toisiinsa sopimatonta mööpeliä joka nurkka täynnä, ja kaiken kruunaa kirjahylly, jossa on ”Johannan hajuvesikokoelma”

”Ihastuttava merenrannalla sijaitseva paritalon puolikas vähän hienommalla alueella”

Johannan lempihuone oli tyylikäs takkahuone

Puutarhasta löytyy suihkulähde, Johanna kertoi.

#156952 Ilmoita asiaton viesti

Sensuurin pelossa en sano mikä tuo tuossa erikoisen muotoisen kallon oikealla laidalla on, mutta korva se ei ole.

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,473 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 186’ is closed to new replies.