Johanna Tukiainen Vol. 186

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 186

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 1,473 total)
  • Author
    Tuu
    Participant

Heipä hei. Olen ensimmäistä kertaa täällä kirjautuneena. Seurannut olen jonkin aikaa. Ajattelin nyt kysyä mitä järkeä kaikessa tässä on? Miksi olette ottaneet Johannan niin voimakkaasti hampaisiinne? Miksi koko ajan etsitte kuvista yms jotain josta päästä pilkkaamaan?

#157187 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2
    Blocked

Darra sori Syöpäkalja juotu. Pitää siirtyä vodkaan. En saanu yöllä ees pulloa juotua? voi rähmän käpälä

#157188 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2
    Blocked

Sori tuolista. Tää syöpä saa näiden ja tekeen kaikki kahtena. Öö

#157189 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2
    Blocked

Tuplista.  Perkeleen ennakoiva

#157190 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2
    Blocked

Oho. Mun ennakoivassa on Syöpä. Aihitsu mul on huono huumori. Prinsi ja ne kaks muuta näätää varmaan nyt itkee kun vakavasta asiasta tälleen. En kyl soisi kenellekään. Toisaalta miltäköhän kuulostais jos rupeisin soimaan. Tässä Terminaali känn.. anteeks Syövässä

#157191 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2
    Blocked

Hei Tuu. Johanna on Dille. Ja mulla on Syöpä. Siksi

#157192 Ilmoita asiaton viesti

Alma2.2

Tiedän kyllä Tuksun todellisen tilanteen. Et ilmeisesti ymmärrä huumoria ja ns. ruotsalaista v-lua? Hänellä ei ole laudatureita. ”Laudatur” (näin sitaateissa) ei todellakaan tarkoita arvosanaa L. Tuksuhan ei ole myöntänyt valehdelleensa. Omista arvosanoistani en ole koskaan kertonut mitään. Minusta kun yo-todistus ei ole nykyään mikään hieno asia. Joskus 1920-luvulla se kenties oli vielä suuri saavutus. Tuksun ”upeasta koulutuksesta” ovat v-tuilleet monet. Erittäin hyvää piilov-tuilua jopa Tunkin fanisivuilla. ”Haluttua riistaa työmarkkinoilla.” Se oli joltakin erittäin hyvä kommentti Tuksun fanisivustolla. Lisäksi hän oli jättänyt myös muita hyviä kommentteja mm. Tuksun työkokemuksesta yms.

#157193 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2
    Blocked

Oukki kandi. Kännissä ei oo fiksuimmillaan. Mut en kadu mitään. Vähä ens viikolla varmaan Nolottaa kun Prinsi. Awww.. musta on söpöä olla välillä kännissä . Tuksukin on paljon söpömpi kännissä

#157194 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2
    Blocked

Ja Tuulle vakavissaan: seuraa sen harpun kirjoittelua ja touhua jonkun aikaa niin tiedät Miksi. Mua ei kännit kaduta, mutta ehkä tää että ikinä esitin itselleNI kysymyksen Who töfak is johannatukiainen. Tässä sitä ollaan! Tappamassa kallista aikaa. Älä lähe tähän Tuu

#157195 Ilmoita asiaton viesti

Kiitos Princepca tarkennuksista. Lukaisin vain tuon otsikon. Tiedän toki nuo muut mainitsemasi syöpien muodot. Serkkuni kuoli erääseen muotoon. Tuo ”pamppaileva kasvain” (toimittajan ilmaisu) hämäsi minua väärään suuntaan. En tunne mitenkään ko. naista, mutta toivon todella hänelle voimia ja kaikkea hyvää. Jos olisin uskovainen, niin voisin vaikka rukoilla. Vaikka en ko. julkkista tunnekaan, niin tunnen häntä kohtaan suurta myötätuntoa. Syöpä (oli se millainen tahansa) on todella ikävä ja paha sairaus.

#157196 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2
    Blocked

Mielenterveysongelmatkin on paha asia. Ei se teitä estä tuksua mollaamasta.  Näätäkategoria: hyvät Taudit: syöpä, kehitysvammaisuus,..? Pahapahat: mielenterveysongelmat, alkoholismi,..? Listaa saa jatkaa

#157197 Ilmoita asiaton viesti
    Tuu
    Participant

Minä näen Johannassa rikki revityn ihmisen jota pilkattu siellä sun täällä. Ihmisen joka taistelee alkoholismia vastaan. Ihmisen joka on löytänyt Jumalan ja sitä kautta uusia ystäviä.

#157198 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2
    Blocked

Hyi helevati kandi rukoilisit jonku tissisyöpämisun takia.  Jospa se luulee, että ne silikonit on kasvaimia, siksi niitä pitää esitellä. ”Mulle vaan tuli tämmöset, kattokaa kaikki. Ja rukoilkaa”

#157199 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2
    Blocked

Mä niin samaistun suhun Tuu. Mutta kuten sanoin, syvenny aiheeseen ( tai pitäiskö rukoilla että älä tee niin – täällä rukoillaan kohta yhtä paljo kun taakaloilla). Johanna ei ansaitse mitään myötätuntoa. Eikä syöpämisut. Eikä näädät. Eikä alma.

#157200 Ilmoita asiaton viesti

”Miksi olette ottaneet Johannan niin voimakkaasti hampaisiinne?” (Tuu)

Lukaisepa hänen rikosrekisterinsä. Tutustu hänen tapansa elää lokkeilemalla. Patologinen valehtelu. Omien naamakuvien muokkaaminen kauniimmiksi. Tarkista myös koirien määrä ja vertaa sitä aikaan jolloin hän osti ensimmäisen koiran. Eikö asiassa ole mitään outoa? Lisäksi hänen pakonomainen tunkemisensa julkisuuteen ilman mitään saavutuksia ja todellisia kykyjä.

Siinäpä ihan muutama perusseikka. Jos asia kiinnostaa sinua enemmän, niin voit perustaa oman palstan. Siellä voit(te) ihmetellä muiden kanssa tätä ilmiötä. Voitte lyödä myös alas näätien valheet – jos pystytte.

Emmekä ole ottaneen häntä voimakkaasti hampaisiimme, vaikka olemmekin näätiä. Kunhan näykkäisemme häntä hieman valheista ja kylähullumaisesta elämäntavasta. Olemme kuitenkin ihmisiä, mutta emme ole demoneja tai liskoihmisiä.

”Olen puhunut.”

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 1,473 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 186’ is closed to new replies.