Johanna Tukiainen Vol. 186

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 186

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 1,473 total)
  • Author
    Alma2
    Blocked

Mihin kaikki myötätunto katoaa? Ot ot:

Katoin äsken Herzogin Salt and fire. Siinä sitä myötätuntoa. Vaikuttava leffa

#157202 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2
    Blocked

Aika laimee puhe kandi, oisit pystyny nii pal parempaan.

Kyllä näädät valehtelee, etenkin eitoivotuista palstalaisista. Minäkin olen ollut Eino,  Tuksun henk koht kaveri, viidellä nikillä kirjoittava, tuksua kauniiksi kehuva JA mitä vaan ( tietty se että olen lääkkeillä käyvä alkkis on kateellisten näätien keksimää sekin?). Ja välillä menee tuksujututkin yli. Mut harvoin. Näätä on vähän kuin natsi: vaikkei tykkää toimintatavoista, niin oikealla asialla

#157203 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2
    Blocked

Ja kandi hei, toi vika oli niin Sarkasmia  . Pussar och kramar er alla

#157204 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Heipä hei. Olen ensimmäistä kertaa täällä kirjautuneena. Seurannut olen jonkin aikaa. Ajattelin nyt kysyä mitä järkeä kaikessa tässä on? Miksi olette ottaneet Johannan niin voimakkaasti hampaisiinne? Miksi koko ajan etsitte kuvista yms jotain josta päästä pilkkaamaan?

Koska Johanna on vuosia pilkannut ja ivannut muita ihmisiä julkisesti ja korottanut itseään. Johanna on ilkeä jälkeen hävytön ihminen.

Koska Tuksun jutuista 92,6% on valhetta. Näiden valheiden oikaiseminen on tärkeää, koska teitä hyväuskoisia hölmöjä riittää. Näihin valheisiin kuuluu myös muokatut kuvat.

Koska Johanna on taparikollinen, väkivaltainen eläinrääkkääjä, joka on aiheutunut paljon tuskaa monelle ihmiselle ja eläimelle.

Koska Johanna on tekohurskas ja hyväksikäyttäjä. Opportunisti pahimmasta päästä.

Julian kohtalo, myös. Olkoonkin, että ei Jullkeaan mikään maailmankaikkeuden ihanin ja kiltein ihminen ollut. Rääväsuinen ja väkivaltainen juoppo hän oli. Johannalla oli kuitenkin iso osuus Julian kohtaloon.

Tärkein on kuitenkin loputtomat valheet. Kun Johanna lopettaa valehtelemisen ja alkaa elämään, kuten saaranaa, ei meillä ole enää tehtävää ja palsta hiljenee lopullisesti. Kaikki on kiinni Johannasta itsestään.

#157205 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2
    Blocked

Vitsi pitää mennä lenkille. No palaan n kolmen tunnin kuluttua. Kaljakaupan kautta.  Huhhuh, meillä tulee pitkä yö.. och igen: puss och kram.  Låt inte ollonet falla I wc pytten.  Och om det sker,  laga pyttipanna

#157206 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Minä näen Johannassa rikki revityn ihmisen jota pilkattu siellä sun täällä. Ihmisen joka taistelee alkoholismia vastaan. Ihmisen joka on löytänyt Jumalan ja sitä kautta uusia ystäviä.

Johanna on itse repinyt rikki lukuisia ihmisiä ja eläimiä, psyykkisesti ja fyysisesti. Johanna on itse pilkannut monia ihmisiä, niin ystäviään, kuin perheenjäseniään julkisesti siellä sun täällä ja tekee sitä edelleen, vaikka väittää olevansa hurskas ja uskossa. Kaikki ihmiset, jotka joskus ovat olleet joskus tekemisissä Johannan kanssa, ovat saaneet osansa Johannan haukkumisista, valheista ja jopa väkivallasta, joten aivan turha tulla jeesustelemaan.

Johanna ei ole vielä löytänyt Jumalaa. Ei, hän on vielä kaukana siitä. Johannan jumala on maallinen materia ja tarve saada ihailua, etenkin miehiltä. Johanna on valmis mihin tahansa saadakseen maallista mammonaa ja maallista palvontaa. Valehtelu ja todellisuuden vääristely, myös kuvissa, on osa tätä Johannan maallisen epäjumalan palvomista.

Johanna ei elä, kuten saarnaa. Lue Raamattusi paremmin, tiedä ja opi. Ja avaa silmäsi, sinä hyväuskoinen hölmö.

#157207 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Jopas se alma2 on ollu ”puheliaalla” päällä. Et sentään laulamaan alkanut…

Tunkille; tuu vaan rohkeasti palstalle juttelemaan. Tiedä vaikka oppisit jotain. Voitais yhdessä esim. pohtia, että onko tuo sun ”usko” kovin terveellä pohjalla.

Psykiatreja täältä ei löytyne, eikä sun päätä voi parantaa, mutta hauskaa vois olla ?

#157208 Ilmoita asiaton viesti
    Pärsläpi
    Participant

Janita ja Tuksu ”uutinen”

Kumpi käyttää kumpaa ”hyväksi” saadakseen julkisuutta?

” Uskonnon” varjolla Johanna voi retostella ja riettailla mielin määrin, kädet vain ristiin iltaisin, amen ja kaikki on sovitettu. Vaan eipäs ole, Johannan uskonto on jotain ainutlaatuista, en ole koskaan kuullut niin itserakkautta ja vainoharhaa pusuavasta lahkosta. Johannan lahko ei saa anteeksiantoja Johannan uhreilta (ihmiset, koirat)

Jälleen Johannalla on jopa kaksi lahkolaista ja muutama ex-julkkis kierroksessa, outoa jos nämä ei näe Johannan motiivia jeesustella.

#157209 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Kandi

Kiitos Princepca tarkennuksista. Lukaisin vain tuon otsikon. Tiedän toki nuo muut mainitsemasi syöpien muodot. Serkkuni kuoli erääseen muotoon. Tuo ”pamppaileva kasvain” (toimittajan ilmaisu) hämäsi minua väärään suuntaan. En tunne mitenkään ko. naista, mutta toivon todella hänelle voimia ja kaikkea hyvää. Jos olisin uskovainen, niin voisin vaikka rukoilla. Vaikka en ko. julkkista tunnekaan, niin tunnen häntä kohtaan suurta myötätuntoa. Syöpä (oli se millainen tahansa) on todella ikävä ja paha sairaus.

Muotoja on tosiaan monia. Piti oikein tarkistamani, mitä Janita on asiasta itse kertonut myöhemmin. Ja näyttää itsekin vahvistaneen, että imusolmukesyöpä tosiaan kyseessä, eikä leikkausta tai sädehoito ole tarvittu.

Ja mitä tulee ihosyöpiin, niistäkin suurin osa on hoidettavissa poistamalla sairas luomi/ihomuutos.

Syöpä on sanana pelottava ja aiheuttaa varmasti monessa pelkoa. Ja kuolemanpelkoa heille, joilla sairaus muodossa tai toisessa todetaan. Eiköhän Janitankin alun vuodatuksissa ollut kyse juurikin kuolemanpelosta, mikä on ymmärrettävää. Nuori kokee itsensä usein kuolemattomaksi. Moni ei ajattele sairastuvansa vakavasti, saati kuolevansa vasta, kuin joskus sitten vuosikymmenten päästä. Syöpädiagnoosi lyö oman kuolevaisuuden ja elämän rajallisuuden vasten kasvoja.

#157210 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Onko Taakalan ”raamattu piirissä” muita miehiä, kuin Heikki Taakala itse?

On kyllä outo piiri. Keitä siellä nyt onkaan ollut? Tuksu, Sanna S, Suvi L. Janita L.  Naisten pukeutumisesta ja muusta olemuksesta voisi ajatella, että toiminta on jotain ihan muuta, kuin Raamatun lukemista ja Heikin profetoimista. Heikki on kyllä melkoinen profeetta ja melkoisia ovat ”Heikin enkelit”. Heikki voisi vielä itse sonnustautua valkoisen turkiin ja massiivisiin blingbling-koruihin. Tuksulta saa varmasti lainaan.

#157211 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Niin totta,  että syöpä sanana herättää tiettyjä mielleyhtymiä rumasta kärsimyksestä.  Syöpä se on sekin johon ei välttämättä kuole tai tarvi raskaita hoitoja.  Jos oikein yksinkertaistetaan niin syöpä on nimitys ”väärin käyttäytyville” soluille.

Kokijalle diagnoosi voi olla raskas vaikka kyseessä lopulta olisi hyvänlaatuinen ja helposti hoituva sairaus.  Se miten siihen reagoi on sitten ihan eri juttu. Tyrkky on tyrkky vaikka voissa paistais, mutta ei se sitä itse syöpää muuta tai tee vähemmän syöväksi.

#157212 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

#raamattuontotta#

Miksi pitää olla ainoita oikeita seurakuntia niin helvetisti, kun kaikki kuitenkin palvelevat sitä samaa orientin paimentolaisten jumalaa? Lisäksi ei ole olemassa kuin yksi oikea tapa palvella häntä ja raamatussa ei ole mitään resuneeraamista, se on yksiselitteisesti ja sanasta sanaan totta.

Ihan tässä epäilee että se totuus ei ole niin kirkas mitä uskotellaan.

#157213 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Ja oliko noissa ”pikkujouluissa” nyt muka kovin montaa ihmistä paikalla? Toki Tuksun kanakoppiin ei mahdu kolmea ihmistä enempää, mutta silti. Mistään spektaakkelista ei näytä olleen kyse, kuten ei ollut Tuksun 40v. synttäritkään vaikka niitä niin kovin hehkutettiin.

Missä ruokakuvat vai riittikö ruoaksi hengen ravinto?

#157214 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Minäkin olen ollut Eino, 

Alma välihuomautus, tuo nimi lankeaa sinulle kuvainnollisesti, siitä, kun Einarinari ei osaa lopettaa vaan spämmää ja narisee jollain perversillä kiihkolla. Epäreilua sinänsä, koska Almat ja muut kotkotukset eivät koskaan päääse Einarin rasittavuuden ja vastenmielisyyden tasolle; parin vuorokauden kännihuutelut ja itsensäkehuskelut on lastenleikkiä Perse-Einon sophistikoituneen pääpimeyden rinnalla.

Taustana uudemmille näätyleille, Perse-Einari oli Tuksun kiihkein fani, jopa Tuksu pelkäsi Einoa, koska hulluus. Toki Tuksu käytti Einoa hyväkseen niin paljon kun lähtee. Einaria varoitettiin, mutta Narin kurpitsa oli liikaa pimeyden puolella. Välillä Narille totuus hämärästi valkeni hetken, kuin aamunsarastuksen ensi vaaleus, näinä hetkinään Embo oli näätä, ja esim. kuvasi Tuksun paskaista vessanpönttöä ja kertoi ettei wc paperia Albertsalla käytetty. Mutta sitten taas huipsahti verhot Narin tajunnan eteen. Ja taas mentiin. Ukko yritti vittumaisuuttaan spämmätä edesmenneen Seiskan näätäkeskustelupalstan tilttiin haukkumalla sen ja tämän henkilön tulikivenkatkuisilla känniblogeillaan jneetc. Videoi ejakulaationsa. Hauskin oli vaginaanpotkimiskeissi, kun Juhiz? monotti pinkillä Crocsilla Tuksua etuanaaliin ja urhea Tuksunpulustaja Pers’einari kyhjötti lipaston takana sekuntikellon kanssa tilastoimassa pahoinpitelyyn kulunutta aikaa. En kerkeä nyt enempää, täytyy mennä.

#157216 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Juhiz? monotti pinkillä Crocsilla Tuksua etuanaaliin ja urhea Tuksunpulustaja Pers’einari kyhjötti lipaston takana sekuntikellon kanssa tilastoimassa pahoinpitelyyn kulunutta aikaa. 

Voe Minas minkä teit. Tippusin melkein bussin lattialle.

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 1,473 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 186’ is closed to new replies.