Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 187
- This topic has 866 replies, 82 voices, and was last updated 4 years, 9 months ago by
Lautturi.
-
AuthorPosts
-
ModeraattoriModerator
Vol. 187 alkaa tästä.
Mode
♠️ Prozac ♠️™️ParticipantEka ?
Hyvää Joulua kaikille!
Tutulla show teemalla. 😀
soosiParticipantJohanna Mia Tukiainen Uskovaiset eivät ole kukaan täydellisiä; muutenhan koko Jeesuksen uhrityö ristilläkin olisi täysin turha. Ei kukaan pelastu tekojensa kautta taivaaseen. Mutta se on ihan eri asia; kuin SYNTIEN KATUMINEN JA NIISTÄ KÄÄNTYMINEN POIS!
H L Juu niin oon tehnyt ja olen.
Harri Veijonen Pitäisiköhän tuo H L poistaa faniryhmästä?
H L Miksi? Minä en ole tehnyt muuta kuin miettinyt, että mikä sinä Harri mahdat olla! Älä hyödy Johannasta. Jos hyödyt, poista minut.
……………………………………………………………………………………………………………….
H L ihanaa joulun alus aikaa ja toivon että ens vuos on oikein parempikin vielä kuin nyt! Äläkä vaan lannistu vaikka kaikki haukkuu sua, on meitä vielä jotka ei oo koskaan nähnyt sua ja ihailee.
Voi kun sut saisin…
HeippParticipantHyvä pöhinä ollut faniryhmässä.
soosiParticipantFanisivulta:
Harri Veijonen Kyllä minä tuon näin, mutten ottanut sitä vakavasti. Sietäisi kyllä kysyä miten niin ei ole muuta elämää. En jatkuvasti jouda täällä vahtiman. suunsoittaja H L:n poistin ryhmästä.
Johanna Mia Tukiainen H L missa olemme rakastavaisia? Ala ole yksinkertainen!
—————————————————————————————————
Ihailija H L ikää 25 vuotta:
H L Ei voi enää kauniimpaa joulukuvaa olla!
HeippParticipantFanisivulta.
Xxxxx Xxxxx Tämä ei ole enään normaalia! Rukoilkaa JOhannan puolesta! Demonien vallassa!PastoriBlockedOsta ihmeessä. Taitaa ensin kuitenkin lähteä kumihuulet parempiin suihin.
p.ParticipantIlkka: Mikä tämä Veijo kuvio oikein on? Miksi se Tuksua rahoittaa?
PastoriBlockedSäälistä kuulema. Ja on vähän höynä.
soosiParticipantJohanna Mia Tukiainen
Ostan seuraavaksi Cane Corson ja koulutan sen puremaan Lallin pippelin poikki!!!!!
Jos jotain häiritsee päivitykseni; niin olkaa hyvä ja lähtekää FB ”kavereistani” pois!!!!
Googlettakaa: LALLI Wikipediasta!!!!! Kyseessä on samaa sukua oleva henkilö; hän tappoi Köyliön järvenjäällä piispan ja kyykytti koko kylän ihmisiä taloudellisesti. Tässä on nyt kyseessä samasta suvusta mulkku äijä; joka tappaa myös koiria huvikseen!
…………………………………………………………………………………………..
Tämä ei ole enään normaalia! Rukoilkaa JOhannan puolesta! Demonien vallassa!
Tämä on agressiivinen hyökkäys. Hän uhkailee kihlattuaan juuri nyt!
K R Siltä vaikuttaa! Olen itse nähnyt kun tavallaan hengellinen lapseni joutuu tuollaiseen tilaan. Varmaan elämä suhteessa on mennyt nyt niin tukalaksi ja hänellä on muutenkin vaikeaa, että mieli järkkyy ja henkivallat käyttävät tilannetta hyväksi. Ei meikäläiselle ensimmäinen tapaus.
soosiParticipantFanisivustolta:
JOhannalla on suuri ahdinko. Tässä selvennystä JOhannalta itseseltään:
Johanna Mia Tukiainen Veijo Lalli on paha; han on mielipuoli Jumalan pilkkaaja joka koukuttaa siis minua rahallisesti eika painvastoin. Olen rahaton. Mutta Siunattua joulua kaikille; olen saanut armon raitistua!!!! ❤️❤️❤️????✨?
Minä en nyt oikein ymmärrä. Johanna itse nauttii nähtävästi paljon tavaroiden ostelusta ja siitä, että saa lahjaksi tavaroita, mutta silti sanoo, että tämä Veijo koukuttaa häntä rahallisesti. Jos Johanna ei halua Veijolta rahaa tai tavaroita, niin sitten varmaan parasta on hankkia niitä itse. Esimerkiksi oikealla työnteolla? Ja eikö Johanna ole aika usein hakemalla hakenut itselleen miestä, joka rahoittaisi hänen elämänsä…?
Nyt kun tällainen mies on elämässä, niin eikö siitä pitäisi nauttia ja iloita? Tietysti jos mies on hirmuinen jumalanpilkkaaja,niin se voi sotia Johannan arvoja vastaan.
Johanna just haluu veijolta vaan rahaa ja tavaroita, ei yhtään mitään muuta, johan se on tullut selväksi aikoja sitten
Miten voi olla?! ? Minä kun olen luullut, että heillä on tasa-arvoinen ja lämmin suhde.
hehehehe kaukana siitä, sitten kun veijon rahat loppuu, loppuu ns suhde myös
eipä kovin lämpimältä suhteelta vaikuta
tätä kovasti ihmettelinkin. Kun JOhanna kuitenkin on ymmärtääkseni aika pitkään tämän miehen seurassa ollut. Jotain hämärää tässä nyt on.
Jumalanpilkkaajan rahat kyllä kelpaavat. Nyt on kyse siitä, että tämä mies ei suostukkaan maksamaan tämänhetkistä mielitekoa. Siitä tämä ulostulo nyt kumpuaa. Johanna ei vain ymmärrä, että tällä kertaa taisi iskeä kirveen omaa nilkkaan.
juoksee rahan perässä, raha kun loppuu niin loppuu ns rakkaus
jees totuus valkenee, mitenhän johanna sit pärjää, keikka tuloilla ei pitkälle pötkitä
olin myös lukevinani jostain täältä, että JOhanna on lopettamassa keikkailunkin…? Voi hurjaa, kuinkahan hänelle mahtaa sitten käydä.
epäilen tuota suuresti
Muistan monta screenshottia Johannan kommenteista hänen ja Veijon profiileista joissa Johanna haukkuu ja nöyryyttää miestään 🙁 Omaan silmään ollut aina henkisesti väkivaltainen suhde Veijoa kohtaan.
Miksi Johanna ei mene oikeisiin töihin tai hae työttömyyskorvausta?
siksi kun helpommallakin saa rahaa
Siis Johannalla on ahdinko kun Veijo maksaa hänen kiinan kolttu tilauksensa ?
Johanna tuntui nauttivan ainakin niistä useista hääpuvuista, jotka nähtävästi tämän Veijon rahoilla tilattiin. Mutta ehkä jossain vaiheessa tilanne on muuttunut ahdingoksi.
Miksi Johanna saa haukkua sulhastaan pahaksi, mutta häntä itseään ei saisi arvostella pahoista teoistaan. Ja niitä kyllä löytyy kaivelematta. Mitäs mieltä tästä ovat arvon uskovat naiset, jotka täällä krikiittömästi huutelevat muille?
ei se veijo ooo johannan aito sulhanen,,,raha sulhanen vaan,
eikös Johanna julkaissut ihan Instagram-kuvia toisen miehen kanssa Tukholmassa ollessaan?
Veijoako saa Johanna pilkata? Niinkö sinusta, Tiina Maria? Kukaan täällä ei pilkkaa, vaan ihmettelee Johannan käytöstä.
Nyt kun Johanna on raitistunut niin töihin vain. Normaaliin elämään.
Hyvä vain jos Velli on sulkenut kukkaron. Johannalta on kyllä hävytöntä vain käyttää hyväksi Velliä. Ei uskovainen voi noin toimia..
JOS on oikeesti raitistunut, siitä ei voi kukaan olla varma
Ei ole raitis, niinkuin me raittiuden ymmärrämme. Omasta mielestään on, mutta hänhän on mielestään paljon muutakin esim. uskovainen, Jumalanvalittu, rehellinen jne.
I cannot understand how a Christian woman can talk about her fiancé roughly. I am sure that the man is trying its best.
Ole siunattu Johanna
soosiParticipantHarras uskovainen on ollut jo kauan ahdingossa.
Tuollaiselle miehelle voi näpäyttää takaisin sillä että menee sitten vaikka ihan perus kassatyöhön tai muuhun tavalliseen työhön ja voi sit nauraa päin naamaa kun ei voi enää kiristää tuollatavoin kun ei ole enää riippuvainen toisen tuloista
kaupan kassallakin pitää olla tänä päivänä koulutus ?
Ehkä joku siwa palkkais tuntityöhön?
Kun Johanna on nyt muutaman vuoden lokkeillut niin ” näpäyttää ”
miestä lopettamalla lokkeilun ?
Tietääköhä tuo Veijo mitään mitä tuo emäntä päästelee suustaan…
tuskin
epäilen kanssa…ihan kauheeta haukkua miestään näin julkisesti…lähtis pois tollasesta suhteesta jos noin paljon kärsii….ei muut kun next one…
niinpä niin, mut ku ei niil mitään suhdetta edes oo, money talks
Mutta ennen kuin lähtee, täytyy löytää joku toinen mitä pystyy rahastamaan
no on ne kijloissa ..joku juttuhan tos on…
ja se ei todellakaan oo helppoo
kulissia vaan, Johanna on kuin feministi,,antaa ymmärtää mut ei ymmärrä antaa
Ymmärrän mut miks ????
no money no honey
Mut joo..lopettas ny hyväänsä aikana ton itkemisen ja tekis kerrankin jotain asialle.
kyl se sit loppuu kun hanat menee kiinni
laittas ny äkkiä se guppe hanat kinni
mul sukulaisii Loviisassa paljon,,voisin niiltä kysellä tietääkö ne asiasta enempää
epäilen ettei Veijo paljon facebookia käytä ja ainakin jokin aika sitten sen tunnukset oli Johannalla. Valitettavasti ?
voi eii…
totta
No mut kyl se uuden raha sedän löytää….usko vaan.
toivottavasti EI löydä, oppispa elämään kuten normi ihmiset
hhh eiii se osaa olla yksin….
yksinhän se nytkin on,,,hetken veijon kanssa että saa rahaa
Tuskin on yksin….
nii no onhan sel mutsi ja faija,,mut ilman miestä se kokoajan on,
joku maksaa jos käy mässis
Mäkin haluun sellasen. Miehen…ai niiih en oo julkkis.
Oi miten rumasti sanottu kihlatustaan! Kylla Veijo nyt varmasti pahoittaa mielensa. Niin on yrittänyt auttaa Johannaa ja maksanut kaikki hanen kulunsa ja taman saa nyt palkaksi! Ei ole kylla oikein! ☹️
mikä kihlattu? rahan se johanna on kihlannut, ei veijoa, raha loppu=kihlaus loppuu
Uskovainen ihminen ja noin toimii! ??
Miksi Veijo on paha?
Perusteluita pitäisi antaa.
Veijokin voisi tehdä rikosilmoituksen tuosta.
kait se on paha tuksun mielestä ku raha hanat menee kiinni 🙂
haluaisin kuulla K Rn mielipiteen tähän aloitukseen.
K R Jospa en sinulle sitä kerro. Tällä kertaa jää ilkeä mielesi ja uteliaisuutesi vaille vastausta. Sinulla itselläsi ei takuulla ole hyvä olla!
K R Varmaan olen joidenkin mielestä liian fanaattinen, mutta kun niissä asioissa ei lusmuilla ja kirjoitan niin kuin kirjoitettava on. Sitä kyllä ihmettelen että tämän pitäisi olla Johannan faniryhmä, niin täällä ei tehdä muuta kuin kuin irvaillaan, pilka…Näytä lisää
K R Niin miten kauan hän katselee tätä hämmennystä?
JOhanna on nyt hämmentänyt ite häntä seuraavia ihmisiä. Esimerkiksi Veijonen on maksanut blogeista JOhannalle, mutta hän ei julkaise mitään. Itse ainakin odotan kovasti kirjoitusta. JOhanna taitaa olla petkuttaja, kun hänestä paljastuu nyt tälläinen rahanahne puoli. JOhannan uskoa nyt mietin ja mitä hän palvoo.
K R Ei meistä kukaan tiedä toisten ihmisten ahdinkoa ja parisuhteessakin voi kaikkea olla. Olen ollut uskossa pian 48 vuotta ja edelleen löytyy elämässä asioita joiden haluan ja koen Jumalan tahtovan muuttua. Olen liittynyt tähän ryhmään ja minä en tätä paria ja heidän elämäänsä tunne.
Kyllä se pahaolo on Johannalla solvauksistaan päätellen. Kaija taitaa olla ainoita täällä, joka ei halua nähdä totuutta Johannasta, vaikka hän itse lyö vettä myllyyn pilkkauksineen. En näe yhtäkään pilkkauskommenttiä tässä ketjussa, vaan ihmiset kertov…Näytä lisää
K R Vaikka olen tässä ryhmässä, niin miksi minun tulisi ruotia ja kirjoitella pahaa ihmisistä joita en oikeastaan tunne. No voi kysyä, että mikä on motiivi olla tässä ryhmässä sitten? Harri lähetti pyynnön ja hyväksyin. Olen muissakin hänen ryhmissä ja mo…Näytä lisää
K R Onko teistä tosiaan outoa jos tänä aikana löytyy somessa joku, joka ei kertakaikkiaan halua kirjoitella herkaa ja negatiiviisuutta toisista. Siltä tämä kyllä nyt vaikuttaa. Onneksi näin hullusti ei ole vielä kaikissa ryhmissä.
Olet aivan oikeassa, että meidän ei tarvitse kirjoittaa PAHAA kenestäkään. Antaa vain Johannan itsensä kirjoitella näitä pahoja solvauksia ja herjauksia sulhasestaan ja muistakin ihmisistä.
Shouldn’t a person live like to teach? Wrong to write about the spouse about stupidly. Jesus also directs my life, of course. I’m in a relationship, and of course sometimes get nervous spouse. I would never write about him maliciously.
Harri Veijonen Johannan kanssa pitää olla pitkämielinen. Hän ei ole täydellinen. Mutta haluan jatkaa yhteistyötä hänen kanssaan.
Johannalla on vielä pitkä matka. Toivotaan, että hän onnistuu joku päivä jättämään taakseen tuollaisen käytöksen ja kohtelemaan, varsinkin läheisiään kunnioittavasti. On hyvä, että Harri on kärsivällinen, koska muut, jotka ovat yrittäneet tukea Johannaa ovat ”heittäneet hanskat tiskiin” varsin nopeasti.
K R Siinäpä se. Jos Jumala olisi vaatinut minulta sitä mitä olen nyt yli 60-kymppisenä uskovana tullessani uskoon 15-vuotiaana niin olisin jäänyt jo alussa tiepuoleen. Vieläkin työtä riittää. Jumala on kärsivällinen pelastamaansa rikkinäistä lasta kohtaa…Näytä lisää
Harri Veijonen H L Haluan ennen kaikkea voittaa sieluja ja Johannan avulla saan runsaasti lukijoita yms.
Harri Veijonen Kyllä sitä sanotaan ”voittaa sieluja” kun avustaa ihmisiä tulemaan uskoon. Ja siitä luvataan taivaassa palkka.
Harri Veijonen Johanna poistaa helpommin kuin minä. Häntä minun on tässä asiassa toteltava.
Harri, mitä JOhanna poistaa?
Harri Veijonen Käskee poistamaan ryhmästä henkilöitä.
Harri, on hyvä saada ryhmästä pois pakanat!
Harri Veijonen Ei ole. Vain ne jotka kiusaavat Johannaa tai muita.
Harri, ketkä kiusaavat?
K R Tuskin Johannallakaan on sitä vastaan että häntä seuraavat saavat kuulla evankeliumia ja vaikka pelastuvat. Jumala käyttää meidän ihmisten elämänkohtaloita. Yksi jännä juttu liittyy tähän että olen tässä ryhmässä. Ei se mitenkään voi olla sattuma. Asiaa en voi jostain syystä paljastaa. Maailma on pieni ja Jumala johdattelee asioita.
Harri Veijonen Johanna sanoi että hänellä on yli 4000 kiusaajaa netissä.
Harri JOhanna haukkui juuri sinua. Onko JOhannalla jokin hätänä?
K R Taidan sotkea tätä keskustelua, mutta minullakin ollut tilanteita että ystävät ovat suuttuneet, laittaneet banneja, purkaneet, jälleen bannanneet taas katuen solmineet yhteyksiä. Kärsivällinen tulee olla ja mennä Herraan luottaen uskossa rukoillen eteenpäin.
Harri, tässä JOhanna pilkkaa teitä, että hänen mielestään teillä ei ole muuta elämää.
Harri Veijonen Kyllä minä tuon näin, mutten ottanut sitä vakavasti. Sietäisi kyllä kysyä miten niin ei ole muuta elämää. En jatkuvasti jouda täällä vahtiman. suunsoittaja Leinon poistin ryhmästä.
Harri, JOhannan käytös tänään on ollut ala-arvoista ja eilen myös teitä kohtaan.
Harri Veijonen Kai häntä itseäänkin harmittaa kun ei ole saanut aikaiseksi lupaamansa blogia yms.
Harri, JOhannan sietäisi hävetä! Tänään tullut paljon sellaista tietoa, että vakavasti harkitsen eroamista ryhmästä.
Harri Veijonen Koeta pysyä mukana kaltaistasi tarvitaan täällä.
K R Kun ihminen on ahtaalla ja ei oikein itsekään tiedä, mitä tekisi ja miten eteenpäin, saattaa lentää ilmaan sammakouita. Muistetaan Johanannaan rukouksin.
K R Kyllä on suuri asia jo tuo, että pysyy raittiina vaikka vaikeaa on.
vaikea oikeasti sanoa asiaan mitään kun ei kokonaisvaltaisesti oikeasti tiedä tilannetta..Mutta rukous aina hyvä !!
soosiParticipantJohanna Mia Tukiainen Tässä on EDESMENNYT sisareni Julia; jonka julma media, ex-keikkamyyjämme, ja kateelliset paskiaiset suomessa tappoivat hänet. Hän sairastui äärettömän kovan stressin ja masennuksen takia rajuun DIABETES NRO1; ja sen aiheuttama kooma oli kuolinsyy; EIKÄ MIKÄÄN lääkkeiden yliannostus, kuten rikollinen psykopaatti Jarna väittää ja samoin jotkut muut kusipäät tässä maassa!!!!!! Julialla oli temperamenttia; hän veti Artoa munille;
ja olisi varmasti tehnyt saman myös mielipuoliselle, Jumalan pilkkaaja Lallille joka murhasi koiranpennut ja pakasti ne!!!!!!!
Todennäköisesti Julia olisi vetänyt silmät mustaksi Lallilta ja pakastanut sen äijän! Isäni Markun mukaan kyseessä on ”mielipuoli Jumalan pilkkaaja” ja lähemmäksi ei voisi enää osua!!!!!!! Olen vihainen, ja syystäkin!
Tämä kaunotar; Julia Tukiainen, ilmestyi keskellä yötä 2016 eteeni kirkkaan valkoinen mekko päällään, kun olin Balilla lomalla; ja hän sanoi vain yhden lauseen: ”JOHANNA: ÄLÄ MENE NAIMISIIN VEIJON KANSSA!” Onneksi kuuntelin Juliaa; ja peruutin häät.
soosiParticipantJohanna Mia Tukiainen
TÄLLAISEN JUMALAN PILKKAUS VIDEON EX-KIHLATTUNI VEIJO LALLI JAKOI FB SIVUILLAAN!!!!!!!!????????
KUKA mieletön voisi enää edes kuvitella, että menisin naimisiin tuollaisen riivatun mulkeron kanssa????!!!!! Jaan tämän; jotta monien ihmisten silmät aukeavat mikä tämä Lalli on miehiään!!!!!!! Olen pahoillani tästä videosta; ja poistan tämän kyllä myös jouluaaton aikana, ja laitan tilille evankelioivaa ja kaunista materiaalia!
My ex-boyfriend is this possessed; he is totally Blasmaphemy!!!!!!! DISCUSTING!!!!!!
YOUTUBE.COM
The Evolution of Satan in the Bible
An Atheist Reads the Bible 8 You can read Paradise Lost online through Google Books. Start here, then eventually buy a copy for your bookshelf: http://books….
Atheism FAILS!!!!! Houkka ei usko Jumalaan!
Sama tanttaParticipantSiis diabeettinen kooma oli diabeettisen Kooman kuolinsyy kuitenkin, vaikka tähän asti Yöhanna on väittänyt, että Julia ei kuollut diabetekseen, vaikka hänellä se sairaus olikin (keuhkokuume taisi olla selitys, saatan toki muistaa väärinkin). Vastuu diabeteksen hoidosta on täysijärkisellä potilaalla toki itsellään. Ja koiranpennuthan oli ”myyty”, vaikka ne tosiaankin taisivat kuolla hoidon puutteeseen, ja (hätä)päissään Tuksu siis pakasti ne, ja veikö myöhemmin eläinlääkäriin kuolleen pennun, josta elukkatohtori mainitsi, että pentu on ollut kuolleena jo pitempään. Jotain tälläista muistelen kuulleeni.
-
AuthorPosts
- The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 187’ is closed to new replies.