Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 187
- This topic has 866 replies, 82 voices, and was last updated 4 years, 5 months ago by
Lautturi.
-
AuthorPosts
-
Udin BemariParticipant
Älkää nyt kukaan maksako senttiäkään Tunkin tilille, menköön oikeisin töihin, vieköön hihhulit sille kassillisen ruokaa niinkuin itse neuvoo köyhiä autettavan.
TuuParticipantEi paha ole kukaan ihminen, vaan toinen on heikompi toista.
On hyvyyttä rinnassa jokaisen, vaikka ei aina ulos loista.
(Eino Leino)
Principeca2ParticipantHienoa, Veijo JuoppoLalli Koirantappaja!
Saitko edes pillua?
Koira-parka, mihin joutuu. Taitaa olla Heippa, Bruno.
Edit. Jaa, se kuvakaappaus Tunkin lesoilusta katosi, jossa Tunkki lesoilee sillä, että Velli ostaa hänelle minichihun.
Edit. No, nyt se taas näkyy. Hauska softa.
Principeca2ParticipantTuu
Eino Leino oli väärässä. Johanna Tukiaisessa ei ole mitään hyvää. Johanna Tukiainen on paha, Sysimusta sielu.
kanadannäätäParticipantPerhanan softa vei bittiavaruuteen osan tosta mun julkasusta mutta onneksi ton kuvakaappauksen ehdin sieltä tallentaa.
soosiParticipantJohanna Mia Tukiainen lisäsi 3 uutta kuvaa.
33 min ·
Shalom: mun “yksinainen joulu” oli HAMAYSTA: aalio naadat!!!!! ?? Saitte ihan turhaan siita kikseja!!!!!! ? Tama kuva suloisesta Bellasta otettu 30min sitten kun lahdimme porukalla Turun keikalle!!!! ❤️✨✨✨?? Mulla on uusi Victoria’s Secret meikkilaukku; mutta pidan keikoilla tata tahriintunutta kun reissussa rahjaantyy. Englannin super upea Bulldog istuu kiltisti autossa ja majoituksemme on Turun @ Hamburger Bors ??✨ SHOW TIME on klo.23.00 (tosin saatan akateemisesti myohastya siita 10min ? Mutta alkaa hermostuko turkulaiset……..? tykkaan teista enemman kuin tamperelaisista ??)
Suutuin kun en saanut joululahjaksi mini chihuahuaa; mutta sellainen tuleekin; mies haluaa vain varmistaa etta se on “Champion Bloodline” eli erityisen kaunis koira! ?? Tiinalta eika hanen aidiltaan ei kannata ostaa yhtakaan koiraa Kangasalalta; he myivat sairaan Yorkin mulle 2012; selkaranka oli hanella vino valmiiksi.
Kun ei kerran lapsia tule; niin koiria sitten!!!!! ??
mierdaParticipantJOKO TÄÄ EHTI TÄNNE.
Hävisi alta aikayksikön mielistelysivulta.
Ja onnea kaikille, ketkä pistitte rahaa JOhannan tilille. Hän vain valehteli ja oli pahoittanut mielensä, kun ei saanut uutta koiraa jonka voi sitten taas hylätä. Evankelistan omin sanoin: ääliöt!
HallitsePrincipeca2ParticipantTaitaa rouva olla tukevassa kännissä.
soosiParticipantMies joka murhaa koiria haluaa varmistua, että se on “Champion Bloodline” eli erityisen kaunis koira.
Principeca2ParticipantVieläkö joku on nuolentaryhmässä, että voisi pudottaa tekopyhille ääliöille tuon viimeisimmän?
kanadannäätäParticipantVieläkö joku on nuolentaryhmässä, että voisi pudottaa tekopyhille ääliöille tuon viimeisimmän?
Olihan se siellä mutta poistui melkein samantien.
soosiParticipantJohanna Mia Tukiainen Sitapaitsi ylostempaus on tulossa ihan juuri!! ❤️??? Ne naiset jotka kuvittelevat “olevansa parempia kuin mina” jaavat maanpaalle itkemaan; kun kaikki lapset katoavat yhtakkia!!!
Johanna Mia Tukiainen Te hiljaiset ilkio stalkkaajat:
kerrottakoot viela etta painan 64kg ja tavoitteeni on 57kg.
Ja BTW: RUKOILEN PUOLESTANNE!!!! ❤️???
tuo on Isabella kaunotar mopsini!)
Näyttää mopsilta… Ei millään pahalla mutta huomaan niin paljon asioita.
oletko tahalleen noin yksinkertainen…..? ? Kirjoitin juuri etta tuossa kuvassa on MOPSI!
no nyt näyttää enemmän Englannin bulldogilta, toises kuvas näytti mopsilta.
Suvi L Ihanat koirat❤
Minä olen sinun koirien kanssa ollut, ja kaikki erittäin hyvin hoidettu ja ne kaikki on ihania ja minulle myös rakkaita❤❤
Niinkuin sinäkin Johanna❤
Hyvää keikkaa??❤
Johanna Mia Tukiainen Tassa on Mun Englannin Bulldog Bruno; katso miten rakastava ilme mamiaan kohtaan! ?
Principeca2ParticipantOlihan se siellä mutta poistui melkein samantien.
Jospa laittaja poisti sen eikä ylläpito?
Tai jos ylläpito olisi kohta nukkumassa.
MinullaNI ei ole facesa alter egoa, siksi kysyn vienosti, voisko joku muu. Heti, ASAP! Mulle kaikki, just nyt tai suutun ja laitan tilinumeroNI johon te laitatte rahaa. ASAP, myös!
Principeca2Participantkerrottakoot viela etta painan 64kg ja tavoitteeni on 57kg.
Hah! 94 kg on lähempänä totuutta. Kuvanmuokkaus kun ei vähennä painoa reaalielämässä.
Ne naiset jotka kuvittelevat “olevansa parempia kuin mina” jaavat maanpaalle itkemaan; kun kaikki lapset katoavat yhtakkia!!!
Aivan järjetön lause. Eukko on ottanut sitten vähän enemmänkin sitä pirunkusta.
Eli onko nyt niin, että vain Johanna Tukiaista itseään paremmaksi kuvittelevat naiset saavat lapsia?
Entä jos lapseNI ei ole kristitty?
Eihän tuon koiraintappajan aivoituksista ota mitään selvää. Viina on tehnyt hyvää tuhoa eukon päässä.
Alli KaponeParticipantSiinä on Tuksu pähkinänkuoressa ja myöntää sen itsekin. Suuttui kun ei saanut koiraa.
”Koska minä haluan. Piste.”
-
AuthorPosts
- The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 187’ is closed to new replies.