Johanna Tukiainen Vol. 187

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 187

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 867 total)
  • Author
    Heipp
    Participant

On kyllä hiukan erikoista tuo Veijosen touhu.
    Tuksu kun postasi sen tilinumeronsa ja kerjäsi rahaa ruokaan ja muuhunkin.
    Jotkut siitä sitten varoitteli ja kertoivat että ei Tuksu missään ruuan puutteessa ole vaan koittaa huijata rahaa, ja kun  Tuksun huijaus paljastui niin Veijonen poisti henkilöt jotka siitä etukäteen varoitteli.

Olet fiksu mies Veijonen

#158969 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Joulu alkoi suorastaan LOISTAMAAN!!!!! ✨✨✨✨? @ Hamburger Bors hotellissa, olen nyt pari yota Turussa; ilmoittakaa jos haluatte tavata minut! ? Paivitykseni olivat aiemmin aika levottomia; yksi syy oli se, etta suutuin kun en saanut chihuahua pentua joululahjaksi (mulla on aiti vietti; joten kaipaan viela ihan pienta koiraa. Siskoni Jasmine varasti upean Esmeralda chihuni vuonna 2013; ja sen jalkeen mielessa on pyorinyt uusi minikoira!) Olen kylla antanut anteeksi siskolleni; kaikki muut torkeat temppunsa myos. Anteeksi antaminen on vaikeaa; varsinkin kun toinen ei edes pyyda anteeksi. 

Sekosin chihuahua pennusta; seka isani vakavasta sairaudesta seka pelkasin aarettomasti retkahtavani juomaan. Mutta KIITOS esirukoilijat ja kiitos Jeesus; EN RETKAHTANUT!!!!! OLEN RAITIS; Hallelujah!!!!! ????✨✨??? Olen siunattu myos uskovilla vanhemmilla, terveydella, kauniilla kodilla ja Jumala pitaa minusta huolen!!!!! ❤️ AMEN!

#158970 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Jasmine kylläkin pelasti koirat, kun Tuksu ne hylkäsi.
    ” Siskoni Jasmine varasti upean Esmeralda chihuni vuonna 2013; ja sen jalkeen mielessa on pyorinyt uusi minikoira!)”
    Eikös tuon Esmeralda chihun jälkeen Tuksu hommannut Bebe chihun johon sitten kyllästyi ja myi sen Daimondille.

#158971 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Päätä jo

Olen siunattu myos uskovilla vanhemmilla, terveydella, kauniilla kodilla ja Jumala pitaa minusta huolen!!!!! ❤️ AMEN!

Ihan äskettäin olit taas niin helvetin sairas että ainoastaan osa-aikainen työ (1h/vrk, 1pv/kk) oli edes kuviteltavissa. Kuitenkin olet siunattu kerrassaan rautaisella terveydellä. Siinä kyllä osuu kohdalleen että laiskuus ei ole virallisessa tautiluokituksessa sairaus.

#158972 Ilmoita asiaton viesti
    Matti5
    Participant

Vaikea lorvikatarri? Ennen vanhaan siihen käytettiin lääkkeeksi polttamatonta koivuntuhkaa.

#158973 Ilmoita asiaton viesti
    beach
    Participant

Lorvikatarria koskeva vanha viidakon sananlasku: Työlle pakko vaan ei ruualle.

Kuka on tuo soosin 2:04 laittaman kuvan tyyppi, ilme on kuin vierellä olisi varsinainen ”Trophy wife”?

#158974 Ilmoita asiaton viesti
    qwerty2
    Participant

”tanssin muutamia vauhdikkaita biiseja piparkakkumiehen kanssa (mm. Dua Lipan “New Rules”) johon olin tehnyt koreografian ja yleiso viihtyi!”

Vai että oikein tehty koreografia 🙂

#158975 Ilmoita asiaton viesti
    Siwan kassa
    Participant

Hyvät huomenet kaikille näädille ja suuret kiitokset viihdyttävästä kuluneesta vuodesta.

Itselläni valitettavasti ei ole mitään uutta tuotavaa tähän(kään) keskusteluun, mutta kirjautumalla päätin antaa Teille vaatimattoman tukeni kiitoksien muodossa.

Noin vuoden pari olen silmät ja suu ymmyrkäisinä seurannut palstaa ja sen myötä nähnyt valkeuden.

Kun aloin seurata tähdestämme käytävää keskustelua olin jotensakin samoilla linjoilla Tuu:n kanssa, että voikauheeta ja huikamalaa: jokaiselle pitäisi suoda mahdollisuus aloittaa ns. puhtaalta pöydältä, unohtaa menneet, antaa anteeksi yms. sontaa.  Niin tietenkin pitäisi tehdä, mikäli esim. tämä meidän tähtemme olisi käytöksellään osoittanut edes pikkiriikkisen muutoksen, mutta ei, EI. Käyttäytyminen ja puheet ovat samankaltaiset kuin ns. hurjina vuosina olivat.  No se muutos näyttäisi olevan, että tissit mitenkuten pysyvät piilossa.

No joo.  En nyt vie Teiltä tämän enempää palstatilaa jorinoillani ja jään odottelemaan Varissuon evankelioinnin saavutuksia.

Yksi juttu vielä, mikäli sallitte:  eilen illalla lueskellessani palstaa meinasin hillittömän naurukohtauksen vaikutuksesta tempautua sohvalta permannolle, kun silmiini osui Ainotsen jotensakin turhautumista huokuva kommentti.  Vieläkin naurattaa!

#158976 Ilmoita asiaton viesti
    Sari3
    Participant

Nelikymppinen akka käyttäytyy kuin uhmaikänen lapsi. Suuttuu kun ei saa koiranpentua

? Ei käy kyllä ihan täysillä. Velli ja tuksu on kyllä niin toisensa ansainneet. Molemmat yhtä tyhymiä. Velli pilaa elämänsä Tuksun oikkujen vuoksi eikä saa kuin paskaa niskaansa

#158977 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Bebehän sai kenkää Maxin, Angelin ja Fendin tieltä.  Max Brunon tieltä ja Bruno ilmeisesti saanee kenkää uuden chichun tieltä.

#158978 Ilmoita asiaton viesti
    Sari3
    Participant

Säälittää kyllä tuo koirahomma. Uus koira tulee ja vanhat hylätään ties minne

#158979 Ilmoita asiaton viesti
    ainotse
    Participant

Olen parempi profeetta kuin idioottiveijonen; tiesin vellin auttavan lutkaneitoaan hädässä ja niin tapahtui! Allelujaa! Ainotsella on armolahjoja; ainakin enemmän kuin veijoseĺla ja tuksulla yhteensä! Ryhdyn ennustajaksi; tilauksesta ennustuksia jokalähtöön ja kokoajan; lopunajat ovat lähempänä kuin eilen! LORDI JA AMEN!

#158980 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Sari3

Älä.  Miksei se ”äitivietti” kohdistu olemassa oleviin aikuisiin koiriin. Aina pitää saada pentu, Bella on poikkeus.

Eihän Maxkaan mikään iso ole, miksi se ei käy pienestä koirasta?

Tuksu on just noin itsekeskeinen. Koska MINÄ haluan niin MINUN on saatava.

#158982 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Sari3

? Ei käy kyllä ihan täysillä. Velli ja tuksu on kyllä niin toisensa ansainneet. Molemmat yhtä tyhymiä. Velli pilaa elämänsä Tuksun oikkujen vuoksi eikä saa kuin paskaa niskaansa

Yhtälöhän olisi ihan täydellinen, sellainen ”match made in heaven” fluentisti miamiksi, ellei siihen lliittyisi koiria. Ne pois kummankin käsistä, niin mun puolesta ihan rauhassa saisi possu kiristää Velliltä teemulakanoita ja Velli kuluttaa omaisuutensa kiinankrääsään ja aitoihin quinceneara merkkisiin mekkoihin. Niin kauan kuin siihen liittyy eläviä olentoja, koiria, possuja yms, joita hankitaan pikku jossun mielihalujen mukaan kertakäyttöperiaatteella ja hylätään kun uusi lelu ei enää kiinnosta tai olekaan kiva, ja joita ei senkään aikaa kun uusi asuste on vielä suosionsa kukkuloilla hoideta asianmukaisesti, tuo unelmapari joutaa saada kaiken paskan niskaansa. Mutta muuten, älyllisesti ja ulkonäöllisesti, täydellisesti toisilleen sopiva pariskunta. Ja toivotta astivne ilmoitukset elsulle poikivat taas jotain toimenpiteitä.

Kuvitelkaas huviksenne se tilanne joka johti viimeisimpään nettimelskaamiseen. Pikku jossu on pyörinyt lattialla silmittömän itkupotkuraivarin vallassa kuin alta 5-vuotiaat tenavat joskus kaupan karkkihyllyllä tms. (Kiitos Yeshuan lapsettomana kokemuksenj näistä rajoittuvat tällaisiin etäisiin hetkiin joista pääsee pakoon 😀 ), hakannut pulleilla nyrkeillä lattiaa ja potkinut töppöjaloilla ja rääkynyt vedet silmissä että mä HALUAN mini chihuahuan!!!!!!!!1!1!!!!!!!

#158983 Ilmoita asiaton viesti
    Bling Bling2
    Participant

En tiedä, mikä on mini-chihuahua, mutta jos se on tavallisesta chihusta vielä pienemmäksi jalostettu rotu, niin siinä on jo jalostus sellaista eläinrääkkäystä että ei mitään rajaa. Sitten kun se hankitaan pelkäksi asusteeksi niin siinä on pieni elämä tuhoon tuomittu syntymästä alkaen.

Kuten edellä, minullekin olisi aivan yhdentekevää, mitä tämä parivaljakko touhuaisi keskenään, mutta koirien takia vihaan ja inhoan tuota naista ja tuota mahdollistajaa. Miten alas voi mies vajota?

Ravintola Tornin FB-sivuilla on mielenkiintoisia kommentteja.

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 867 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 187’ is closed to new replies.