Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 187
- This topic has 866 replies, 82 voices, and was last updated 4 years, 9 months ago by
Lautturi.
-
AuthorPosts
-
SoopelssonParticipant
Veijokin päässyt kuvaan
Anneli.NäätäläinenBlockedKiitos Heipp, toi video on kuin kauhuelokuva, varsinkin se kohta on pelottava, kun ensin hinkataan seinää ja sitten syöksytään kohti kameraa ?
LautturiBlockedTuksun koirankasvattajaidoli peesaa Tuksua myös häiden sekä sormusten suhteen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7d167193-3fc0-4491-a202-7a9d4c1b1964Hymy7+ParticipantVoi vitsi kun tulikin mieleen kappale;”Harri on tehnyt itsestään pellen”.Miksiköhän??
TuuParticipantPuolustan Johannaa niin kauan kuin sydämeni niin sanoo. Jos järkevänä olo on sitä että pilkkaan, nauran, halveksun, latistan tms aina ja kaikesta enkä suo mitään iloa tai onnistumista niin olen mieluummin tyhmä teidän silmissä.
PastoriBlockedSä oot vain mun, ja mä oon vain sun, ja sydän sanoo bum bum bum.
AijaParticipantMikä minä olen sitä arvostelemaan mitä Tuun sydän sanoo, mutta esimerkiksi viimeisen viikon toilailut Tuksulta rahankeräysrikoksineen itselle ja siinä sivussa isänsä sairaudella ratsastaen ja heti seuraavina päivinä pannaan rahaa palamaan kunnolla.
Päivittäiset valehtelut omaa kilpeään kiillottaakseen ja muiden solvaamiset ja mitätöimiset. Yksi törkeimmistä tempuista oli myös satunnaisten hotellin aamiaisvieraiden kuvan julkaiseminen kaikkine herjauksineen.
Siinä vain muutama tapahtuma parin päivän ajalta tämän uuskristityn evankelistan elämästä.
Minun sydämeni ei Tuksun viimeaikaisellekaan toiminnalle oikein syki.
mhk1ParticipantMua aina huvittaa nuo sen ulkomaille matkustamiset. Siis eihän kukaan täyspäinen sano, että lähden lomalla ulkomaille? En minä, eikä mun kaveripiiri, ainakaan. Jos matkaa ei ole vielä varattu, sanotaan, että jonnekin reissuun lähdetään . Ja jos on kotimaan reissu, silloin kyllä yleensä tiedetään hyvissä ajoin, että lähdenpä Kuopioon lomalla tai Tampereelle. Kyllähän sitä sanotaan että lähden Pariisiin tai Kanarialle. Tuksu luulee olevansa niin erikoislaatuinen kun hän reissaa ulkomaille :D. Se varmaan oikeasti luulee, että siwan kassat ei matkustele? Erityisesti naurattaa tuo Tukholmaan meno ja siitä puhutaan niin tärkeänä kun koneessakaan kuvat ei näy ulkomailla :D.
Aija oli jo bongannut sen laivalta. Hyvä!
Muistan Pöwwis tämän Nalle Öön. Sellainen wannabe- toimittelija kuten sanoit. Ei edes tunnettu.
AijaParticipant”Aija oli jo bongannut sen laivalta. Hyvä!”
Ollaan Rumasinkun kanssa tätä lähipiiriä 😉
Katsotaan huhtikuuhun mennessä myös tämä oikeudenkäynti pinkistä kirjasta ja sen kustantajasta josta lähipiirin Rumasinkku ei ole kuullut mitään eikä usko siihen.
Onko ihan harkittua Tuksulta, että kaikki tuodaan taas esiin käräjien myötä.
Tuksu uristeineen esittää monien kymppitonnien korvausvaatimuksia niillä käräjillä.
HerneParticipantPrincipekka2 kirjoitti tuolla aiemmin että ei halua enää nähdä Johannaa siinä tutussa, arvaa mitä, ootko unohtanu että sun ei oo pakko.
Lopeta stalkkaaminen ja kyylääminen, jätä toinen ihminen rauhaan niin ei tarvii nähdä mitään vaatteita Johannan päällä, alla, taikka vieressä.
Unohtakaa Johanna niin teidän ei tarvitse vaikeroida ja inistä valittaen kuinka kertakaikkiaan kamalaa kaikki on mikä teidän jumalaanne liittyy, asunto, perhe, suku, usko, raittius, retkahtaminen, keikat, hiukset, vaatteet, paino, ruoka, kengät, unelmat jne. jne.
Näätä reppanat on joutunu lusimaan Tuksukakkua, kenellä minkäkin pituinen.
Johanna Tukiainen on teidän näätien jumalolento jota te kaikessa seuraatte silmä tarkkana.
Oi maailmaa, mihin oletkaan menossa?AijaParticipantHerne, Tuksun sanoin on tärkeä tehtävä varoittaa!!!!
Tässä tapauksessa Tuksun mahdollisia ja potentiaalisia uhreja Tuksun kusetuksilta!!!!!!!
Lupaan kadota näiltä sivuilta ellei ”lähipiirin” tietoni pidä paikkaansa tulevasta pinkin kirjan ja korvausvaatimusten kohtalosta.
Ainakin Tuksu on niistä kaikelle ”lähipiirilleen” vaahdonnut jo hetken.
Lupaako tämä Rumasinkku joka kirjoittaa lähinnä täällä tai muualla spekulointina olleita ”totuuksia” ”lähipiiriläis”-tietoina samaa että katoaa jos tiedot oikeudenkäynnistä jotka täysin kielsi eivät tule pitämään paikkaansa?
En tiedä Rumasinkun motiiveja mutta arvella voin että jotain sairaanloista pätemistarvetta esittää jotain ”sisäpiiriläistä” näillä jo moneen kertaan spekuloiduilla asioilla. Mitään sellaista mitä muualla netissä nähtävillä ei ole tullut noin faktana.
Herätkää nyt naiveimmatkin lainaamasta tuota Rumasinkun/Ilkka4 puppua muuta kuin spekulointina.
LautturiBlockedIlkka4 puhuu totta. Muut masturbaniasta kotoisin olevat pelkästään spekuloivat.
AijaParticipantTuonelan lautturi, asia tulee selviämään kyllä kevään aikana. Katsotaan sitten.
AijaParticipantLupaatko Turmion lautturi kadota täysin Turmioon jos tietoni eivät pidäkkään paikkaansa?
ainotse2BlockedTuksun näätimisen myötä oppii uutta; esimerkiksi noi instan filtterit; joilla iho siliää ja juonteet katoavat. Tosin tuksu tekee niillä itsestään kalmon; vaikka niitä ilmeisesti voi käyttää vähemmän; jolloin lopputulos ei näytä vitsiltä; kuten tuksun kuvat.
-
AuthorPosts
- The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 187’ is closed to new replies.