Johanna Tukiainen Vol. 189

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 189

This topic contains 1,640 vastausta, has 100 ääntä, and was last updated by Avatar miettinen 8 kuukautta sitten.

15 viestiä - 1 - 15 (1,628 yhteensä)
  • Kirjoittaja
    Moderaattori
    Moderator

Vol. 189 alkaa tästä.

Mode

#161687 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Participant

Kiitos kaikilla kielillä.

#161688 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

Eiköhän laiteta uusi volli tulille oikein herrasmiehen korjaamina linkkeinä, että varmasti näkyy.

https://img.aijaa.com/b/00640/14656178.jpg

https://aijaa.com/6HSPbD

EDIT: EN JAKSA TAPELLA näiden hyperlinkkien kanssa, joku muu korjatkoon.

#161689 Ilmoita asiaton viesti
    soosi
    Participant

Johanna Mia Tukiainen lisäsi 3 uutta kuvaa.

13 min ·

Sainpas…….! 💖🤗🌸 Oman Pinkin Led valoilla toimivan Flamingon Helsingin kotini ikkunalaudalle tai pöydälle! 🌸💕🎇 Tunnelmavalot ovat tärkeitä; oon oppinut sen vanhemmiltani! Kun jouluvalot lähtee; niin tilalle tulee myös tällaisia ihania, valkoisia shifonki palloja 😘 Ajattelin hankkia lahjaksi sisareni Jasminen uuteen kotiin myös tuollaisia nudevaloja, hän pitää neutraalista 🤗❤️ Tuo vaaleanpunainen röyhelölamppu on kanssa ihan mun näköinen; mutta korkeaan kattoon sopii hyvin myös kristallikruunu joista molemmat ovat tallessa!

Täytyy järjestää myyjäiset tämän vuoden puolella; jossa voi tulla ostamaan kaikkia tavaroitani; niitä on pahvilaatikoittain varastossa. Ruotsalaiset pitää flamingoista: tämä oli viimeinen kappale Clas Ohlsonilla ja tosi suuret led parveke flamingot oli loppu jokapaikasta. Stockholm City…….💋 enjoying of healthy juices. Yksi mun suosikki on avocado juoma (saa Wayne’s Coffeesta) ja avocadoja muutenkin hankin päivittäin molemmille vanhemmilleni ja raakaa kookosöljyä; ovat terveellisiä aivoille. En tajua; kun täällä ei apteekissa ei myydä Souvenaidia; voitteko tuoda sitä Suomesta isälleni???

#161690 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

17,99 euroa suomen klaasuulssonilla..

https://www.clasohlson.com/fi/Koristevalaisin/36-6977

#161691 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant
    #161692 Ilmoita asiaton viesti
    Ilkka4
    Participant

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/johanna-tukiainen-haluan-lapsen-arton-kanssa/2993694

-Rakastan Artoa.

-Elämme eri asunnoissa ja se ei ole hyvä asia.

-Erillään asuminen luo turvattomuuden tunteen. Meillä on ollut Arton kanssa yhteisiä eroottisia iltoja. Olen edelleen kiintynyt häneen.

Kuitenkin näin rakastavasti puhutaan Artosta ja lapsia halutaan, mutta häät oli kuitenkin median pakottama tapahtuma. Possu suoltaa niin paljon paskaa, että perässä ei pysy. Possu halusi vielä vuosienkin päästä erosta Arton takaisin, mutta Arto ei enään alkanut millekkään ja ymmärrän sen. Arto oli jo Liisan löytänyt, kun possu yritti saada Artoa Helsinkiin. Siitähän possu on niin katkera Artolle, kun valitsi hamraan Liisan possun sijasta. Muistaa vieläkin possu välillä mainita kuinka hirveän näköinen Liisa on.

#161693 Ilmoita asiaton viesti
    Sari3
    Participant

Mammalla tili tuli, tili meni. Voin kuvitella tilanteen kaupassa kun lapsi 40v kerjää äitiään ostamaan ”tarpeellista” krääsää….

#161694 Ilmoita asiaton viesti
    Sateenkaari2
    Participant

Jokohan tuo pinkkitukkainen flamingoparvekehenkilö on itkenyt vuolaasti posket valuen nähtyään kuinka jeesus ja johanna pelastaa? Jos on tikutakua huudeltu parvekkeen alla

#161695 Ilmoita asiaton viesti
    soosi
    Participant

Johanna Mia Tukiainen lisäsi 3 uutta kuvaa.

6 min · Ja sitten paadyn usein tanne Scandic hotelliin…….🎇🌸💕 Aiemmin siis dokasin; mutta nyt yksi lasi 0% punaviinia ja tasta elamasta nauttimista……..🤗💕 Taytyy kutsua se pinkkitukkainen tytto mukaani. Alkoholi EI siis ole mikaan synti; jos sita pystyy ottamaan kohtuudella! Uskova aitini nauttii myos silloin talloin viinia ruuan kanssa. Mutta JOS sita ei pysty enaa hallitsemaan; niin ainoa vaihtoehto on absolutistismi. Raamattu varoittaa useaan otteeseen; Etta valvokaa ja ei saa olla paihtynyt; koska Jeesus voi tulla milloin tahansa! Alkaa riskeeratko pelastumistanne ryyppaamalla; kyseessa on HYVIN vakava asia! ❤️🎇🙏

Olen btw Tukholmassa tervetullut jokapaikkaan ja mua kunnioitetaan taalla! 🌸🤗💕

————————————————————————————————

Oh Happy Day: God Will Provide! 🤗😍😍😍🙏 Kunnon ruuat ja kukat vanhemmilleni, avokadoöljyä ja kookosöljyä ruuan laittoon, hedelmiä, lihaa ja hemmottelua molemmille: vanhempani tykkää nauttia täytetyistä avokadoista; joissa on katkarapuja, tomaattia ja majoneesia! Itse pärjään nykyisin pienellä määrällä suklaata, vaikka yksi leipä ja joku tällainen smoothie.

Alkoholiton juomatarjoilu on runsas; itseasiassa näitä voi kyllä kutsua limsoiksi mutta ovat monesti parempia. Oon tarkka että juoma ei ylitä 0,5% rajaa. Olen evankelista Heikki Taakala jalkeen jattanyt 0% juomatkin lahestulkoon pois; saastyy myos rahaa! 🌸😊🎇🙏 Noi Innocent smoothiet on hyvia (tai sitten ei; maistetaanpas nyt!)

#161702 Ilmoita asiaton viesti
    källi
    Participant

No kukkia pöytään, saatana. Ja lihat ja hedelmät ja öljyt ja >0,5% juomaa suoraan samaan paikkaan myöäs, varsinkin kun  ” God Will Provide! 🤗😍😍😍🙏 ”.

”Olen evankelista Heikki Taakala jalkeen jattanyt 0% juomatkin lahestulkoon pois”

Ei kannatakkaan juoda, koska ilman vettäkin ihminen elää vajaan viikon.

”saastyy myos rahaa!” Mitäs rahaa sulla, Tunkki, saastyy? Muut maksaa sun kurjan elämisen ja itse valehtelet ruokkivasi kaduilla makaavia köyhiä, kodittomia ja bulgaareja jne. jne.

#161703 Ilmoita asiaton viesti

”Olen evankelista Heikki Taakala jalkeen jattanyt 0% juomatkin lahestulkoon pois”

Suosin alkoholipitoisia, kaikki 1 % – 96 % menee kurkusta alas. Haluan saada kunnolla promilleja. Vesi – jo ajatus oksettaa!!!

Miksi muuten tuohoon kanakoppiin pitää hankkia lisää rihkamaa?

#161704 Ilmoita asiaton viesti
    burnagain
    Participant

Jättikö Tuksu Heikki Taakalan vai jättikö Taakala Tuksun?

#161705 Ilmoita asiaton viesti
    Sari3
    Participant

Tuksun lauseet on kyllä vertaansa vailla😅 ja tekstit muutenki hyppii asiasta touseen ja kolmanteenki. Tavallaan jopa hauskaa..

#161706 Ilmoita asiaton viesti
    Uppotunkki
    Participant

Älä sitä roskapaskaa Jasminen kiusaksi kiikuta. Oikea osoite on taloyhtiösi jätekierrätys.

Kirpputorin pitämisestä ole vouhkannut iät ja ajat. Mutta otappa järki käteen ja mieti hiljaa mielessäsi, onko roina edes myymisen arvosta. Ja kuka vielä maksaisi jotain krääsästä, joka on pyörinyt koirien paskojen ja kusien seassa. Tee ihan oikea päätös ”uskovana” ihmisenä: roskat ja paskat roskiin, eikä toisten kotinurkkiin bakteeripesäkkeiksi viattomien ihmisten sairastuttajaksi!

15 viestiä - 1 - 15 (1,628 yhteensä)

Aiheeseen ‘Johanna Tukiainen Vol. 189’ ei oteta uusia vastauksia.