Johanna Tukiainen Vol. 189

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 189

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,622 total)
  • Author
    källi
    Participant

Tuksulogian kand. :

Miksi muuten tuohoon kanakoppiin pitää hankkia lisää rihkamaa?

Aivan! Olisi ihan jees pieni boksi ”in the centrum of Helsinki”, ilman kaikkea sitä säälittävää sälää. Hyi helvetti, että joku viitsiikin rahoittaa tuollaista rumaa ja likaista elämää elävää emäntää.

#161708 Ilmoita asiaton viesti
    Lautturi
    Blocked

Tunkin crossdresser-ystävä ja entisen koiran nykyinen omistaja voi varmaan auttaa.
    Hänhän on ollut kierrätyskeskuksessa hommissa.

#161709 Ilmoita asiaton viesti
    källi
    Participant

Täytyy järjestää myyjäiset tämän vuoden puolella; jossa voi tulla ostamaan kaikkia tavaroitani; niitä on pahvilaatikoittain varastossa.

Ou Jeah! Vielä on kesää jäljellä ja tämän vuoden puolella 355 päivää aikaa järjestellä myyjäisiä. Paljonko, Tunkki, kaikki sun tavarat, pahvilaatikoittain maksaa? Voit, tunkkeri, laskeskella (tunkki laskuopilla) siitä että paljonko se Albertin ostaja joutui hassaamaan rahaa sun paskan ja romujen roudaamiseen. Vai jäikö se ostaja sulle kuitenkin velkaa??++?

#161710 Ilmoita asiaton viesti
    soosi
    Participant

Johanna Mia Tukiainen lisäsi 3 uutta kuvaa.

7 min ·

Johanna tuli vanhempiensa kotiin; kuten pinkista huomaa…….?? Azalea aidilleni, ruotsalainen princess’s kakku pinkkina (ihanan kermainen ja suussasulava!), vanhemmillani on makeita lamppuja! Ja kynttila sytetaan usein Julian muistoksi ?? Nyt hyva leffa! Siskolleni Jasminelle ostin Claes Ohlsonilta ihanat sifonkiset tunnelmavalot hanen uuteen, upeaan kotiinsa! ❤️? Tama mun Uusi Testamentti 3 eri kielella on erinomainen!

My mom loves flowers like me too! I gave her this Azalea and for all of us swedish princess cake and many other things as some people in Finland are helping me ?? One of my friends will bring Souvenaid drink from pharmacy for my dad who has Alzheimer. I tried to pick up things that he needs as avocados, avocado oil, coconut oil, black chocklate, etc. Here is Stockholm, Sweden; my parents light up a candel for Julia many evenings ? for her memory. I have New Testament in 3 different languages; it’s excellent! ?

#161711 Ilmoita asiaton viesti
    källi
    Participant

Johanna tuli vanhempiensa kotiin; kuten pinkista huomaa…….?? Azalea aidilleni, ruotsalainen princess’s kakku pinkkina (ihanan kermainen ja suussasulava!), vanhemmillani on makeita lamppuja!

Että tälleen… azalea aidille, ruotsalainen princess’s kakku pinkkina dotherille. Riittikö rahat enää Maekkku fatjerin keltaiseen kuplajuomaan?

Uskon, että vanhempansa, joilla on makeita lamppuja, haluaisivat dotherin keräävän onnin ja toivon kainaloihinsa ja ottavan kurssin kohti Helsinkiä. ASAP. Onhan siinä puoli Sollentunaa jo nähnyt ja ehkä kuullutkin hullunkurisen finnjävel perheen elämää.

#161713 Ilmoita asiaton viesti
    Sateenkaari2
    Participant

Eiköhän se ollut mamma joka osti flamingo-  ja sifonkilamput tyttärille. Ja pinkin flamingokakun esikoiselle välipalaksi.

vai löytyköhän lamput ja kakut jumalan lahjana roskiksesta? Tai jos Veijone tilasi pari blogia ensi maanantaille?

#161714 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Vanha kuva?

Tuo Gideonien uusi testamentti on esiintynyt ennenkin pöydällä. Hotellihuoneissa minä niitä olen nähnyt. Onkohan nyt kyseessä ”ryhtyminen tavaraan jonka saantoa on syytä varoa laittomaksi”, kuten juristiNI sanoisivat.

#161715 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Debatti

Tällainen vuoropuhelu. Menikö Eltsu ihon alle?

Eltsu Xxxxxxxx harmi ettei perintätoimistojen saatavat katoa samalla tavalla

Piilota tämä

#161716 Ilmoita asiaton viesti
    källi
    Participant

Johanna Mia TukiainenEltsu Xxxxxxxx uskoontullessa synnit annetaan anteeksi; kun ne tiedostaa, niitä katuu ja kääntyy niistä pois.

On siinä varsinainen neuvoa-antava.

#161717 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Motjerilla oli sitten tili tuli – tili meni päivä, ja esikoisdotjer ”osteli” puolelle suvulle tavaraa flaminkolampuista prinsessa kakkuun. ”Hankin” ja ”ostin”, mamman tili tai siis eläke kai piti tosiaan laittaa heti haisemaan ja ostaa kaikkea tarpeetonta. Lisää krääsää jo nyt turpoamispisteessä olevaan kanakoppiin, Jassun nuolemis valokrääsät, possu tykkää itse kovasti noista täytetyistä avokadoista, joskus on ollut kuviakin niistä, joten täytyihän niitä hankkia”vanhemmilleni”.  Mitä elämän eliksiiriä lienee tuo mitä patjerille pitäisi kiikuttaa Suomesta asti, eikö Sollenholman apoteketista löydy korvaavaa tuotetta?

Olen btw Tukholmassa tervetullut jokapaikkaan ja mua kunnioitetaan taalla! ???

Johtuu ihan siitä, että olet siellä aina rahaton ja ainoa sponsorisi on mammamuratti joka ei päästä sinua mihinkään örveltämään, ja kun viinaakaan ei voi juoda kun pitää näytellä #soberlifea. Lisäksi ruotslaiset eivät ymmärrä törkeää kielenkäyttöäsi.

#161718 Ilmoita asiaton viesti
    Aapinen
    Blocked

Mitähän se jasminelta nyt haluaa kun oikein tunnelmavalot ostanut… Tuksu ei tee mitään pyyteettömästi ja vielä vähiten kauneimman siskonsa hyväksi.

#161719 Ilmoita asiaton viesti
    källi
    Participant
    #161720 Ilmoita asiaton viesti

”Olen btw Tukholmassa tervetullut jokapaikkaan ja mua kunnioitetaan taalla! ???”

En usko sinun edelleenkään pääsevän Östermalmin hienostopaikkoihin. Sinut heitettiin ulos jostakin tukholmalaisesta VIP-yökerhosta vuosia sitten. Poket kyllä tunnistavat köyhät onnenonkijat.

#161721 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Koko yö on taas valvottu Tukholmasessa viimeisimmän postauksen mukaan jossa kehutaan Janitaa ja itseään tietysti.

#161722 Ilmoita asiaton viesti
    Sari3
    Participant

Kummasti muuttuu aina nuo muitten ostamat ja maksamat tavarat Tuksun ostamiksi. Tosi omituinen ja sairas ajattelutapa mutta mikäpä Tuksun ajattelussa ois normaalia.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,622 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 189’ is closed to new replies.