Johanna Tukiainen Vol. 189

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 189

This topic contains 1,640 replies, has 100 voices, and was last updated by Avatar miettinen 4 months ago.

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 1,628 total)
  • Author
    miettinen
    Participant

Hah hah hah.
    Tuksun (ja Tuksuklaanin) elämähän ON yhtä komediaa. Ainakin näin sivusta seuraajalle.
    Ja ei, älä Herne unta nää:  En minä ainakaan aio lopettaa seuraamista, niin kauan kun joku  tänne vähänkin jaksaa edes asian tynkää vääntää

#162056 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Kauppaneuvos Markku Tukiainen, 33°, nauttii tietyissä piireissä miltei myyttistä mainetta, vähän samaan tapaan kuin Mooses ja Hugh Hefner omien opetuslastensa keskuudessa. Toisin kuin kaksi jälkimmäiseksi mainittua, Markku Tukiainen on ihan oikeastikin saavuttanut jotain elämässään; hän on näet siittänyt ja jenkkimetodein kasvattanut peräti kaksi julkkismaailman kirkasta tähteä, eli Tuksun ja Kooman.

Karvaselkäisellä suihkumalli-Markulla on monta nimeä. Hänet tunnetaan mm. Puutarhatonttuna ja Pappamurattina ja toisinaan myös Taikamakena. Espanjassa Taikamake kantaa nimeä El Pollo Loco, ja Sörnäisten pimeillä kujilla hänet tunnetaan Kaljuna Apteekkarina. Viimeksi mainittu on ilmeisesti jonkin sortin teekkarihuumoria.

Jollashovin kartanon takkahuoneeseen apteekin perustaneen Taikamaken myyntivalikoimaan kuuluu mm. valiumia, xanaxia, nostavia ja laskevia, sekä sinisiä ja punaisia pillereitä. Vaarallisen kaunis ja upeasti diapeetteksen takia 20 kiloa laihduttanut Julia ”Kooma” Tukiainen on Taikamaken kanta-asiakas, mutta Jollashovin satunnaiset vieraat myös käyttävät takkahuoneapteekin palveluja ahkerasti. Piri-Pyry sitten perii velat ja viime kädessä Tuksu laittaa mammonat meikkipussiin.

Taikamake on virallisesti kirjoilla Fuengirolassa (blaneetta jossain Kuolemantähden välittömässä läheisyydessä), voimme vain arvailla miksi. Sitkeät huhut kertovat että Pappa on karvaista selkäänsä myöten veloissa jos jonkinlaisten uhkapelien takia. Sen takia perheen koko maallinen omaisuus on Mammamuratin nimissä, ja Livets Ord huolehtii lopusta. Taikamake itse ei ilmeisesti huolehdi mistään, hän on ollut korvien välissä sijaitsevien ongelmien takia sairaseläkkeellä jo Neuvostoliiton kulta-ajoista lähtien ja hankkiikin (apteekkarin duunien ohella) satunnaista tiliä pyramidihuijarina. Eräällä nettisivulla Taikamake uhoaa seuraavanlaista: ”Ansiomahdollisuudet ovat rajattomat – ota minuun rohkeasti yhteyttä ja rakennetaan sinulle yhdessä tuottoisa business.”

Tässä voi kukin mielessään miettiä miten se nyt jo kuuluisaksi tullut karvaselkä-episodi oikein tapahtuikaan. Ilmeisesti Taikamake oli suihkussa ja tunsi polttavaa halua tulla kuvatuksi. Tai siis kaverille olisi nyt pakko lähettää kuva karvaisesta selästä, tuumi Taikamake. Sitten syntyi suunnitelma:

”Hmmmm, nuo tytöt ovat ilman rihman kiertämää siellä olohuoneessa,” Taikamake päätteli. ”Jospa tulisivat ja näpsisivat hieman kuvia minun, hmmmmmm, karvasesta selästäni, se on nyt suunnitelma, joo.”

#162058 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Herne. Olen hereillä. Kunhan keskustelemme suomen suurimmasta povipommista, hänen omien sanojensa mukaan. Jos ei kiinnosta lukea niin mene sinne Saara Aalto-palstalle. Se nyt vain on niin että Saara ei ole LÄHESKÄÄN yhtä kiinnostava olento kuin Johanna Tukiainen. Johanna on sentään luotettavasti luottamaton joka ikinen päivä.

#162059 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Participant

Julkkiksen pyynnöstä

Tunkki on valinnut tyylilajin ja sillä pitää mennä.

#162060 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Ja Veijonen, senkin senkin senkin profeetta. Noudatin lottoneuvontaasi ja sain 1+1 oikein. Mistä voin hakea vahingonkorvauksia? Jäi nimittäin 3 miljoonaa saamatta.

#162061 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen
    Participant

Etis,
    tee heti rikosilmoitus ja vaadi raskasta poliisitutkintaa. Ja muista laittaa ihmisoikeus- ja muut juristisi asialle. Heti maanantaina.

#162062 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Kiitos avusta Miettinen. Teen niin heti välittömästi kun keksin mikä on ’raskas poliisitutkinta’ ruotsiksi. Olisi sangen ikävää jos menisin vaatimaan moista väärällä fluentismilla ja minuun kirjoitettaisiin tussilla saatanallisia säkeitä ennen selliinlukitsemista.

Mutta olen kyllä ViiToon lottojärjestelmään äärimmäisen pettynyt.

#162069 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

Etänäätä

Näkyykö Yle Areena Ruotsissa?

#162076 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

OT Belladonna – Yep, mulla on areena appi mutta se käyttäytyy välillä omituisesti eikä näytä kaikkia ohjelmia. Just mutsin kanssa jouluna vertailtiin. Kui?

#162078 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

Tämän takia.   Possu kirjoittelee ylistyksiä Jasminelle, ehkä tietämättä Jasminin kohtalosta.  Epäilen aina possun kirjoituksia.

• Johanna Mia Tukiainen Kaunis Jasmin; en näe dokumenttia täällä Ruotsissa; mutta katson sen heti kun palaan Suomeen. Ole siunattu.

#162079 Ilmoita asiaton viesti
    tuktuk
    Participant

Kyllä se Yle Areena näkyy myös ruotsissa

#162081 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Ahh. Joo voipi olla että punkki ei näe kaikkea täällä eli lausumansa voi tällä kertaa olla totta, ellei sitten laiskuuttaan jaksa katsoa. Mulla näkyy kaikki urpåsti ruotsiksi käännettynä ja joskus tulee teksti että tekijänoikeuslain mukaan olen väärässä paikassa tai vastaavaa.

#162085 Ilmoita asiaton viesti
    Tuksulogian kand.
    Participant

Minusta Tuksun (ja osin hänen perheensä) elämä on huomattavasti värikkäämpää kuin tapahtumat Kauniissa ja Rohkeissa. En edes voisi katsoa ko. sarjaa. Tuksu kehuu olevansa Suomen tunnetuin povipommi ja suurin julkkis. Noin harhaista ihmistä täytyy kunnioittaa ja seurata hänen hengellisiä opetuksiaan. Hän on varmaan seuraava Yeshuasta.

Olen myöhäisherännäinen ja herännyt näätimään.

Tuksua lainatakseni:

”Musta Tuksu on huomattavasti mielenkiintoisempi  niinku kaakao.”

(hieman mukaillen)

Tänä aikana olen oppinut psykologiaa hyvin paljon. Tuksu on ehtymätön lähde. En toivo Tuksulle mitään pahaa. Toivoisin vain, että hän pääsisi eroon harhoistaan. Tosin Tuksu varmaan romahtaisi tuolloin, koska kaikki kulissit olisivat kaatuneet. Kestäisikö hän sen? Voisiko hän palata normaaliin arkeen ja käydä tavistöissä?

#162086 Ilmoita asiaton viesti
    sopulisisko
    Participant

Kaunis Jasmin; en näe dokumenttia täällä Ruotsissa; mutta katson sen heti kun palaan Suomeen. Ole siunattu.

Voi perkele! Johannalla ei ole minkäänlaista käsitystä soveliaisuudesta. Se on just tota minäkulttuuria, oma mussutus ja esille pääsy on tärkeintä. Urpo! Raivostuttaa ylipäätään kaikki sellaiset hihhuliuskovaiset, jotka iskevät harpyijan kyntensä sairaaseen tai vammautuneeseen ihmiseen ja pelottelevat helvetin kauhuilla.

Ja olen nähnyt Star shaped scar -dokkarin ja tiedän tarinan.

Vaikka voihan se tietty olla niinkin, että ko. henkilö on ihan mielissään Johannan yhteydenotoista, heillä kun on yhteneväiset meikki- ja vaatemieltymykset… vaikka se Jasmin onkin nykyisin islamin uskoinen. Tai ainakin youtube -kanavallaan julkaisemillaan videoilla kertoo niin.

Äh, ärsyttää ajatus Johannasta pelastamassa sen ihmisen sielua. Tympeää tekopyhää perseilyä.

#162087 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Mistä kauniista Jasminista on kyse? Olen vallan ulalla.

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 1,628 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 189’ is closed to new replies.