Johanna Tukiainen Vol. 190

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 190

This topic contains 925 replies, has 100 voices, and was last updated by Avatar Minnili 6 months, 3 weeks ago.

Viewing 14 posts - 916 through 929 (of 929 total)
  • Author
    Hymy7+
    Participant

Monessa vuokrasopimuksessa on maininta asunnon käytöstä OMAAN tai PERHEEN(jäsenen) käyttöön.Tän ko asunnon vuokrasop rajotuksist en tiedä.Mut jos tämä pätee,niin oishan se poliiseille hauska hetki,jos mmjt soittais ne paikalle.Kertois et toi hullu tunkeutu avaimilla vakisin omaan kamppaansa.Sit se kaski mut pois taalta mun omasta ihanasta kodista,vaik ma en edes asu taalla.

#165032 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Sirpa Mxxxxxxxxxx Johanna Mia Tukiainen
    Johanna, miten itse perustelet Raamatun Sanalla tuon, että uudesti syntyneessä voi olla riivaajia? 23 min

Johanna Mia Tukiainen Sirpa Mxxxxxxxxxx mulla on nyt pari vakavaa asiaa meneillaan; katson tuon myohemmin. Mutta TIEDAN sen etta demoni voi menna uskovassa sielun alueelle. Miksi haluat vaitella kokoajan? · 7 min

#165033 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Mä en kestä 🤣

Miksi veeitussa pakanat alkaa väittelemään kun mä TIEDÄN paremmin ja mulla on nyt parempaa tekemistä kuin sivistää urpoja!! Mun mies on antikristus ja joku udiootti yrittää väitellä MUN, kaikenlaisen tietäjän ja taitajan kanssa juutuubin opetuksista. Stana että jengillä on eturaivoa!!!!!!!11!

#165034 Ilmoita asiaton viesti
    Laihanlainen.
    Participant

Pari vakavaa asiaa? Kämppä lähti alta ja toinen on toivon mukaan koirien menetys. Anoppi otettu teksteihin mukaan joten eiköhän äiti laita nyt poikansa kuriin. Pakkomuutto Ruotsiin edessä. Kukaan tuota ota nurkkiinsa, ei edes uudesti syntynyt uskovainen. Lähimmäisen rakkauden raja tulee vastaan hyvin pian jos joku sen majoittaa. Miten helvetissä se kykenee ryssimään kaiken?

#165035 Ilmoita asiaton viesti
    Tauno Talkkuna
    Participant

Vastaan Sirpan puolesta

Ei Sirpa halua vaitella kokoajan. Hän haluaa kertoa että sinun raamatutulkintasi ei ole kotoisin edes isästä perkeleestä, vaan oman harhaisen mielesi tuotosta.

#165036 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Johanna Mia TukiainenSirpa Mxxxxxxxxxx mulla on nyt pari vakavaa asiaa meneillaan; katson tuon myohemmin. Mutta TIEDAN sen etta demoni voi menna uskovassa sielun alueelle. Miksi haluat vaitella kokoajan? · 7 min

Toisin sanoen, Tuksu EI tiedä, mitä Raamatussa asiasta sanotaan. Ehkä asiasta löytyy kuitenkin joku amerikkalainen YouTube video, josta Tuksun ”tieto” on peräisin. Raamattu on lähteenä jo liian vanha. Ja Melvin on asiasta samaa mieltä. Myös.

#165037 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Unohdin mainita että tunkilla on HIRVEE KIIRE koska seuraava keikka on jo reilun kuukauden päästä ja uus juontaja yrittää olla sairas.

#165038 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Ja mitäs pahaa Kalevala on Tuksulle tehnyt ? Kotimainen, arvostettu ja kunnioittaa historiaa muinaiskoruillaan. Vähän enemmän tyyliä ja ajatusta, kuin kaiken maailman Hello Kitty -paskassa.

Johannalla ei ole varaa niihin?

#165039 Ilmoita asiaton viesti
    burnagain
    Participant

”(btw: kanyylistani loytyi jotain ainetta joka ei sinne kuulunut; joten on mahdollista etta esim.joku sairaanhoitaja yritti tappaa minut)”

Ja Julia sai porttikiellon sairaalaan…

Onko todisteita, että Tuksulla olisi ollut Malaria?

#165040 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Suomi 24

Loviisalainen

30.1.2019 12:18

Huomasin tuossa pitkästäaikaa sateenkaaren ohi kulkiessa että Emilia on muuttanut pois perheineen, talo näkyy olevan tyhjennetty.

Vuokratulot lakkaa tulemasta ellei Veijo saa äkkiä uutta vuokralaista tai taloaan myytyä, mikä täällä Loviisassa on kyllä kiven takana, ellei talostaan halua ilmaiseksi luopua.

#165041 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Huhuu Tuksu. Onks sul joku päärynä tai muu himmeli toiminnassa? Kipase äkkii johonkin loungetyyliseen kuppilaan ja kato Areenasta Merkkien salat. Et voi ikinä tietää…miten voisit noikin jutut väärinkäyttää.

#165042 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili
    Participant

lampaan nahkamatto
    Osallistuja (Participant)

Lumoasunnot (Sato) ei tarkista luottotietoja.

Niille riittää, että takuuvuokrat+ensimmäisen kuun vuokra on maksettu. Miksi tunkio ei olisi siellä kirjoilla?

https://lumo.fi/vuokraasunnot/tietoaasunnonhakemisesta/useinkysyttya/

Vaikuttavatko luottotiedot asunnon saamiseen?

Tarkistamme kaikkien täysi-ikäisten asunnonhakijoiden luottotiedot Suomen Asiakastieto Oy:n luottotietorekisteristä. Luottotietomerkinnät eivät vaikuta hakijan mahdollisuuteen saada asuntotarjousta varallisuusrajoitetuista taloista. Luottotietohäiriöt vaikuttavat vuokravakuuden määrään siten, että pyydettävä vuokravakuus on 1-3 kk:n vuokran suuruinen riippuen häiriön laadusta ja määrästä. Normaali vuokravakuus on 250 euroa. Emme tarjoa asuntoa henkilölle, jolla on vuokravelkoja meille. Lumo-verkkokaupassa vuokrasopimuksen voivat tehdä vain ne hakijat, joilla ei ole luottotietomerkintöjä tai vuokravelkaa meille.

#165055 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Kukas sen keikkamatkankin kustantaa tai kuskaa ?Piparimiäskin palo poroksi.Ja se uskiskeikka 7.2 ?Ai niin,silloin onkin sen hetken rakkaimmalla ystävällä rahapäivä-pääsee vaik taksilla kätevästi hän.

Mä hymyilen varmaan huomennakin tolle jutulle,että raukkaparka on pakotettu sakon uhalla naimisiin naistenkuristaja-hakkaajan,arton kanssa.Oon mä pakkoavioliitoista kuullu,mut tää on kyl paras selitys.Kertois sen niille amerikanuskiksille,mikä juttu se oli.Ihanko tuli tuntemattomat agentit oven taa ,ja magnumi (ei se jäde) ohimolla suoritettiin neidonryöstö ja pakkonaitettiin,että saadaan juttua lehteen.Iskä joutu hengenkarkotuksen uhalla valvoon,ettei morsio karkaa.Näin se on oltava.Pelkkää vainoo koko elämä.Voi sääli pientä

#165057 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili
    Participant

Tuksulogian kand.
    Osallistuja (Participant)

”Kela on p-seestä kuten kaikki tietää.” (JT)

Tämä kertonee, että Tuksu on yrittänyt hakea toimeentulotukea, mutta ei ole saanut sitä. Ilmeisesti joku hyväntahtoinen hölmö maksaa vuokran? Vai eikö Tuksu ole osannut täyttää toimeentuloanomusta netissä? Jos joku maksaa vuokran, niin se on etua. KELA:n palvelut ja fattan palvelut yhdistyivät, joten KELA hoitaa nykyisin perustoimeentulon. Mia Mari ei osaa täyttää anomusta/lomaketta ja ei saa apua.  😀 Keikat eivät taida olla kovin tuottoisia?

Tuksu on varmaan yrittänyt hakea toimeentulotukea, asumistukea ja työmarkkinatukea.

Työmarkkinatuki evätään kun kyseessä on yrittäjä jolla on yritys kaupparekisterin mukaan. Asumistuki taas evätään kun asunnon vuokrasopimus on puuttuvien luottotietojen vuoksi jonkun toisen nimissä (lue Vellin). Toimeentulotuki taas evätään kun on yrittäjä.

Velli lienee kertonut että matamin syytinkisopimus on hänen osaltaan päättynyt eikä maksa pennin jeniä enää Tukevaisen asunnosta.  Siitä matami on sitten pimahtanut totaalisesti ja alkanut Jeesuksen verta ja antikristusta ja muuta huutaa.

Jos Velli sattuu lukemaan näitä palstoja niin ei muuta kuin tiukka linja vain jättivauvan suhteen eikä enää latin latia antaa hänelle rahaa tai maksaa senttiäkään mitään laskuja.

Viewing 14 posts - 916 through 929 (of 929 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 190’ is closed to new replies.