Johanna Tukiainen Vol. 192

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 192

This topic contains 1,026 replies, has 94 voices, and was last updated by Avatar Poulikupsa kana 6 months ago.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,027 total)
  • Author
    varvasrasvavaras
    Participant

I´m back. Olen selkä.

Nauroin ääneen videota katsellessani. Tuli mieleen vanha kunnon Benny Hill.

#166835 Ilmoita asiaton viesti
    Tauno Talkkuna
    Participant

Miracle!

Onko Velli katkaissut viestiliikenteen kun vaikuttaa aika hiljaiselta?

Olen ymmärtämättömyyttäni suututtanut pitkämielisen varieteetaiteilijan ja poistettu postituslistoilta.

#166836 Ilmoita asiaton viesti
    soosi
    Participant

#166837 Ilmoita asiaton viesti
    soosi
    Participant

#166838 Ilmoita asiaton viesti
    soosi
    Participant

Johanna Mia Tukiainen lisäsi 3 uutta kuvaa.

1 t ·

I love Bows 🎀 Pidan ruseteista; ne ovat niin suloisia! 😋 Avasin ystavanpaiva lahjani etukateen; ihanat rusettikorvakorut by Ted Baker, London. Sopii loistavasti yhteen rusettisomisteisten korkokenkieni ja kasilaukkuni kanssa! 💖✨✨✨ cute things! 💋

#166839 Ilmoita asiaton viesti
    soosi
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Tykkäysmäärät ovat pudonneet rajusti; en tiedä mitä täällä tapahtuu, mutta mulla on vajaat 5000 FB kaveria; ja tästäkin tykkää vain muutama. Onkohan sen takia kun evankelioin täällä niin voimakkaasti vai miksi………?

Johanna Mia Tukiainen ; ei sillä sinällään ole merkitystä; mutta on tämä ihmetyksen aihe kun aiemmin mulla oli tykkääjiä ehkä 50-150 ja nyt on enää muutamia……….? Uskoontuloni vaikuttaa tietysti paljon.

#166840 Ilmoita asiaton viesti
    soosi
    Participant

Barbie 💖🎀 look for the Valentine’s Day started today; and will get much better tomorrow after the hairdresser 💕💕🛍 I got these new nails; and the black high heels with the bows 🎀😊 I’m not actually celebrating Valentine’s as it is pagan celebration as almost all of them; but I still celebrate The Easter and the Christmas; however that I know what the background is. Little black dress or white dress will look good with these hot heels…….😘💎

#166841 Ilmoita asiaton viesti
    tuktuk
    Participant

Jaahas. Velli on taas kuvioissa..

#166842 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Ei juhli pakanaystävänpäivää mutta asiaanliittyvät lahjat kyllä kelpaavat. Hurskastelulla ei ole rajoja.

#166843 Ilmoita asiaton viesti
    Tauno Talkkuna
    Participant

Sinäpä sen sanoit (Matt. 26:25)

soosi:

Johanna Mia Tukiainen ; ei sillä sinällään ole merkitystä; mutta on tämä ihmetyksen aihe kun aiemmin mulla oli tykkääjiä ehkä 50-150 ja nyt on enää muutamia……….? Uskoontuloni vaikuttaa tietysti paljon.

Kukaan muu ei ole tullut samaan uskoon ja varmaan useimmat ovat kyllästyneet noihin scifi-parodioihin joita kauppaat oikeana raamatuntulkintana.

#166844 Ilmoita asiaton viesti
    Strippis
    Participant

Netin väärinkäyttäjät

Eräs nettikaverinsa hukannut:

mulla on vajaat 5000 FB kaveria; ja tästäkin tykkää vain muutama. Onkohan sen takia kun evankelioin täällä niin voimakkaasti vai miksi………?

Johanna, sinulla ei ole YHTÄÄN kaveria. Ei facebookissa, eikä missään muuallakaan. Miksikö? No, koska olet täysi mulkku, ihmisten HYVÄKSIKÄYTTÄJÄ ja totaalinen persereikä. Viemäriin sinä kuulut! Et saatanan tollo edes tajua, mitä evankeliumi tarkoittaa.

#166845 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Miten toi kävelevä kirppusirkus on voinut jättää karvaisen lapsensa, häneen totaalisesti leimautuneen Isabellan Ruotsiseen jo melkein kuukaudeksi? Perheeseen kun tulee uus vauva niin vanhimman voikin sitten unohtaa mummolaan kun vauvat on paljon söpömpiä.

#166846 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Nämä on näitä perus tarpeita köyhälle, että pitää saada tukkaa ja muuta laitettua.

#166847 Ilmoita asiaton viesti
    Sari3
    Participant

Voi vitun Velli. Lullin että sille ois kasvanu selkäranka vaan paskanmarjat. Taas käyään ”kaunistautumassa” ja ostetaan uutta krääsää. On se vaan pelle

#166848 Ilmoita asiaton viesti
    Tuonelan Lautturi
    Participant

Ostin, ostin ja sain, sain.
    Ani harva kaupassa kuvattu esine on ostettu ja maksettu ei ainakaan Tuksun ansaitsemilla rahoilla.
    Asunnon vuokrasta puhumattakaan.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,027 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 192’ is closed to new replies.