Johanna Tukiainen Vol. 193

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 193

This topic contains 1,151 replies, has 95 voices, and was last updated by Avatar Tuksulogian kand. 2 months, 2 weeks ago.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,150 total)
  • Author
    soosi
    Participant

Johanna Mia Tukiainen lisäsi 3 uutta kuvaa.

5 tuntia ·

Ruotsalainen tyyli 😘💫✨😊 Ripset & kulmat laitettu ja ilman huulipunaa, hehee……kampaaja puhui vain ruotsia mutta onneksi hallitsen sen kielen, han luuli etta olen about 34v……😋 Isabella mopsini on 5v suloinen tytto, koirakiintioni on taynna 💖🐶

Huomenna taas tavataan sisareni kanssa 💫✨🌸

#168053 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Oisko ylläpitäjä pyytänyt palvelijaansa tekemään muutakin? Vai pitäiskö kirjoittaa Ylläpitäjä?

#168054 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Kiitos soosi. Ja sinulle ja kaltaisillesi harvoille vilpitön pahoitteluni trollauksesta

#168055 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Tuksun fanisivulla tuollainen kuva.

Kuvan mahdollinen sisältö: 2 henkilöä, ihmiset seisovat

#168056 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Johan tämä nähtiin

#168057 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Liian kauniiksi ovat tuksun tässä pilakuvassa laittaneet

#168058 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

ei sen hiukset ikinä oo noin freesit. Huom. Nyt ollaan it

#168059 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Mulla olis ollu 5 v sitten tilaisuus tavata tuksu. Oltiin samaan aikaan Kanarialla, ja tuksu lähesty meidän tuotantotiimiä. Mut se oli nii pal ennen tuksuilua ja näätiä (ja narsismia ja huomionhakuisuutta) että naurettiin silloin vaan.

#168060 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Leffa loppu. Trollaus(?) jatkuu. Vai ei Nakki (the Principeca) ja Pastori muista kaikkia edesottamuuksiaan täällä. Ei Almakaan omiaan muista,  mutta varmasti kännissä ei oo aina fiksu, ja osaa myöntää. Toisin kuin Nakki, joka kieltää oman pimeän puolensa. Huhhuh sitä tekstiä mitä se suolsi parina yönä läpensä. Seur pnä se poisti ne. Ettei kukaan voi todistaa hänen kännisekoilujaanm Ei jää mitään jälkiä niistä poistamisista, sen Nakki ite opetti jolleki noviisille, oisko ollu Helinä

#168062 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Pastorista en oo kyl satavarma, sekoittaisinkohan Prozaciin? Jos näin on niin Tsori pater, toisaalta Näätähän ei ikinä myönnä.. no teksti oli jotain jeesusjajumalaraiskaamarian ja yllättäen noin kymmenen viestin verran. Että semmoisia fiksuja ne Näädät

#168063 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Principecan muistan sataprosenttisesti. Koska siitä alkoi mun tuulimyllyjä vastaan taistelu. Aattelin että ei helvetti näiden voi antaa kritiikittä kirjoitella tämmöistä paskaa julkisesti. Sillä netti on julkinen Näädät

#168065 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Hedelmällinen aika manifestointiin, suomessahan kello jotain 2. No, nakki ja muusit tulee kohta lähiräkälästä

#168066 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Mun Bella-fanille: laske nyt mun kommentit, niitä tulee. Eiku, niitei tarvinnu laskee kun ne näkyy? Kylläpä Alma on tyhmä. No anyway, ajattelin antaa skrollattavaa näädille huomiseksi. Life goes on and the Näätä is scrolling. Näyte fluentista Miamista

#168067 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Jotta huomionhakuinen Alma jaksaa hillua täällä niin kerronpa teille mikä on Hong Tong. Ehkä jotkut maailmanmatkaajat tietää sen mutta niille muille: Hong Tong on Thaimaan Jallua. Paitsi kallimpaa ja pahempaa. Kuten olen aikaisemmin avautunut: tänne ei kannata tulla juomaan, perkeleen kallista.  Että tämmöistä kansainvälistä settiä

#168068 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Milläköhän seuraavaksi viihdyttäisin itseäni.  (Ja niitä kolmeakymmentä näätää tai satunnaista vierailijaa, jotka viimeistään huomenna lukee kaiken ja sit -jos on näätä- postaa ”skrollasin kaiken, ei kiinnosta Alma”  – ja sitten ne yllättäen palaa 2 päivän päästä näihin skrollattuihin juttuihin  .näätä on ihmeellinen😶). No siitä seuraavassa commentyssani

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,150 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 193’ is closed to new replies.