Johanna Tukiainen Vol. 193

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 193

This topic contains 1,151 replies, has 95 voices, and was last updated by Avatar Tuksulogian kand. 2 months, 2 weeks ago.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,150 total)
  • Author
    Alma2.2
    Blocked

Analyysia näätäporukasta, hmm. Luulen että näädät on vanhoja, keski-ikä varmasti 50. Just sitä/tätä ikäpolvea joitten mielestä netti ja kaikki sen mahdollisuudet on ylicool. Skrollaus, wau, olispa oikeassa elämässä tommonen toiminto

#168070 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Toisaalta ne eli siunä yhteiskunnassa missä kiusaaminen oli normi. Ja erilaisuus tarkoitti että itepä haluat kiusattavaksi. Luulen että analyysini jälleen kerran osuu oikeaan

#168071 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Tai siis en luule vaan tiedän. Näätä kävi ripin (koska kaikki), meni naimisiin ja otti miehen sukunimen (sori nyt näätä-äijät,  teidän piti vaan esittää heteroa), sai sen vakityöpaikan mikä Kaikille idiooteilleki oli tarjolla siihen aikaan. Sitten sillä oliki elämän eväät käsissä: minulla on sponsori, minä olen mummo, minulla on työpaikka

#168072 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Tuksu muistuttaa teitä niin paljossa ja sehän teitä kismittää. Tuksukin haluu Miähen. Ja lapsia. Työpaikasta ei niin väliä. Ja te nauratte että ei se saa miestä . Minäpä lyön tuksulottoon että se saa miehen. Ja elää rikkaana tai ainakin elää tarvitsematta käydä töissä

#168073 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Työ, se työ. Minä en lukenut sitä Tuksun kommenttia jostain 9-17 työ on orjuutta. Oliko semmoista edes oikeasti? No, minä voin itseNI ja Alman puolesta kertoa, että mekään ei arvosteta palkkatyötä ( eihitto puhkesko mun skitsofrenia taas, missä lääkkeet!!). Suurin osa näätäläisistä ja niiden vanhemmista on suojatyössä, tekemässä turhaa duunia koska yhteiskunta perustuu siihen, että ihminen pidetään kurissa. Sopivasti väsyneenä ja aivopesty tyytyväiseksi että tekee osansa. Mitä siitä tulis jos kaikki almailis, pelottavaa olis hallitsijoilla. Mutta tasta enemman sitten kun yllapitaja kaskee

#168074 Ilmoita asiaton viesti
    Aija
    Participant

Kuinka tolkuttoman idiootteja pitää olla, että lähtee vastailemaan sellaislle yhtä idiooteille trolleille jotka vasiten haastavat vastaamaan ja mesoavat riemuiten toisten vakavista sairauksista, ovat täysin estottoman moraalittomia ääliöitä ja kirjoittavat estoitta mitä huvittavat vaikka sitten valehdellen niin paljon kuin lähtee.

Jollei tätä tajua, niin kannattaako meuhkata täällä, että tämäkin foorumi on pilalla?

Valitettavasti ja suurta myötähäpeää tuntien , on todettava, että ohjeistuksia antava nimim. Henkilöllö muunmuassa on toivonut Tuksulle monasti mitä tuskallisempaa kuolemaa.Tämä ei käsittääkseni ole ainutkertaista tällä sivustolla josta itse tunnen sitä inhotusta enkä millään muotoa halua samaistua näihin varsin sairaisiin kirjoittajiin jotka sitten paheksuvat idiotismissaan samanlaisia sairairaita trolleja jotka mässäilevät joidenkin syöpäsairauksilla ja kaikella muulla epäinhimillisellä estoitta. No koittakoot elää itsensä kanssa jotenkin sovinnossa vaikka sitten päihteillä tai perversseillä mässäilykirjoituksilla muiden vakavista sairauksista. Ei voi toivottaa kuin parempaa mielenrauhaa valitsemallaan tiellä.

Miettikää hetken ja jos noin menee ihon alle, niin olisiko parasta luovuttaa?

Jos foorumi tuntuu menevän täysin kakaksi olisiko parasta pitää sitten turpansa kiinni ja jättää lukematta tiettyjen nimimerkkien kirjoituksia sovinnolla ja antaa olla?

Näiden vinksahtaneiden trollien ruokinta kielletty on todella todettu hyväksi vaihtoehdoksi.

Mutta jos itsekin on samalla tasolla liikkuva vinksahtanut, niin minkä sille sitten voi kuin jättää lukematta kirjoitukset.

Ei tämä palsta joidenkin kahjojen takia mihinkään kuole. Näitä on lähes kahden sadan vollin aikana nähty ja edelleen on myös sisältörikasta kirjoitusta kuten ennenkin joissa seurataan oman Kelloniemen prinsessan toilailuja ainutkertaisella dokumentoinnilla.

#168075 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Hitsi kunmä aina unohdan näätäanalyysista koiran. Koira on tärkeä näädälle. Sillä näätä osoittaa natsiutensa: minun koira on hyvin koulutettu. Jawohl!

#168076 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Oijoi Aija sorruit itse. Älä ruoki Trollia, sillä on omat eväät😋

#168078 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Myönnän, koska olen niitä harvoja,  jos ehkä ainoa tällä palstalla, joka myöntää mitään: olis paljo kivempi argumentoida jollekin kuin ihan yksin. Mut Alma on tottunu, aina kiusataan. Ei haittaa, kyl mä jaksan, paitaki on löysä, ei repee tissien kohalta jos tässä kuolen itsekseni. Yksin. Hylättynä. Säälikää!!

#168079 Ilmoita asiaton viesti
    Aija
    Participant

Dokumnentaarisen ohjelman mukaan Kelloniemen prinsessa ei ollut aivan se herttainen höpsö jonka elokuva maalasi, vaan pahalla päällä ollessaan veemäinen ja väkivaltainen riehuja.

#168081 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Samaistutko Aija jotenkin Prinsessaan? Vaikuttaa olevan sua lähellä. Olen muuten asunut Kellokoskella. Joo en siellä sairaalassa, paikka on kaunis luonnonläheinen ja runsaasti vuokra-asuntoja mistä silloin hyvässä työpaikassa ollut Alma sai valita (niin, uteliaille näädille tiedoksi,  jos nyt tulee uutisena, alma ei välitä omaisuuden kartuttamisesta, siksi vuokra)

#168082 Ilmoita asiaton viesti
    Aija
    Participant

Asiaattomista vieteistä BTW voi ilmoitella ylläpidolle. Esimerkiksi sellaisista joissa mässäillään jonkun toivotusta tuskallisesta kuolemasta tai jonkun syöpäsairaan ihmisen taudilla erittäin mielisairaasti asiaa käsittelemällä ja halventavasti.

Jatkuva spämmäys sivustolla on myös asia josta voi ilmoittaa, etenkin kun sisältö on aivan sairasta ja kaikkia inhimillisyyden ja moraalisuuden rajoja rikkovaa.

Kun ilmoituksia tulee tarpeeksi, niin ylläpitäjä ehkä puuttuu asiaan ja jos jatkuu, niin muihinkin toimenpiteisiin saattavat ryhtyä kunhan perustellusti on aihetta.

#168085 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Tämä palsta on törkeydessään ihan huippu. Ehkä mä siksi tänne kotiuduin. Tai ehkä sittenkin siksi, että Ignoration meens Silence. Ei tiiä

#168088 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Etappi etapilta mut miks mä en koskaan pääse yllapitajien suosioon. Olis aika skrollausta jos vois aijalleki heittää, nyt loppu arvostelu tai mun Bestfriend Yllapitaja heittää sut pihalle. Nih

#168089 Ilmoita asiaton viesti
    Alma2.2
    Blocked

Aijasta oikeastaan tulikin jo kaikki sanottua. Uskomattomia nämä tuksun kilpailevat bestfriendit tietoineen. Aija, ilkka, herne. Ihan vähä säälittää päätähtemme että tommosia kavereita

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,150 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 193’ is closed to new replies.