Johanna Tukiainen Vol. 194

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 194

This topic contains 1,321 replies, has 100 voices, and was last updated by Avatar Herne 2 months ago.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,320 total)
  • Author
    Herne
    Participant

Anneli, Elvis sen siel vetää, se on niin legendaarista ja paras versio, sydän.

#169613 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Ehkä niillä on pokaali Johkinasulle. ”Paskimman musiikin paskin esittäjä” ja ensimmäinen palkintosija 😀 Vielä kun laittavat missikilpailuista tutun vinonauhan harteille seremoniassa niin hih ja jei.

#169614 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Parin vuoden päästä Johannan puheissa moinen tapahtuma kuitattaisiin että  ”I´m a famous singer and was given first prices in many competitions in Finland and other cantries too like Sweden, Honolulu and Turky !”

#169615 Ilmoita asiaton viesti

Ot

Herne

Tuksu heivasi mut kavereistaan kun mainitsin tuosta asiasta, Raamatun mukaan vain Elia ja Eenok nykyisessä Raamatussa Henok eli Nooan isoisä ovat ainoat jotka ovat kuolemattomina nousseet taivaaseen.

Yksikään syntinen liha ei taivaaseen mene. Minä olen sen kirjan kahlannut läpi  ja muitakin esim Mormonien raamatun koska mua on aina kiinostanut  uskonto ja historia.

Tästä ei tämän enempää.

#169616 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Prozac, Jeps näin se menee.

#169617 Ilmoita asiaton viesti
    mhk1
    Participant

Ajatelkaa jos Tuksu oikeasti löytäisikin jonkun jenkkimiljönäärin ja siitä alkaisi kunnon suhde. Mä luulen, että jeesushihhuloinnit ja teeskennelty raittius loppuisi samalla hetkellä kun miljönääri laittaisi luottokortin Tuksun sievälle (ja paskaiselle) kämmenelle.

#169618 Ilmoita asiaton viesti
    Tuksulogian kand.
    Participant

Kiitos Herne. Puhut asiaa.

Hotellin ala-aulassakin oli vielä demoneja ihmisen asuissa. Demonit tunnisti kuulemma siitä, että ne kävelivät takaperin. On mahtanut olla hotellin asiakkailla mielenkiintoinen hetki kun lanssi haki Jeesuksen verta huutavan feikkiblondin pipolataamoon. Kumma kun sitä Miamin tuhotulvaa ei kukaan ehtinyt kuvata puhelimellaan. Yleensä ne ovat netissä hyvin pian, mutta tapahtumasta taitaa olla aikaa jo pari vuotta, eikä vieläkään löydy videoita tuosta tulvasta. USA:ssa kaikki on näemmä mahdollista.

#169619 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Naurunaamojen maara kertoo Suomen hyvin halyttavasta tilasta!!!!!! Turussa kerjataan oikein verta nenasta tahalleen! 40m

#169620 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    1 hr ·

Oho! 😳 Tallainen mulle tuli kun olin mukavasti kiertyneena peittojen alle! Paha yrittaa nyt kaikkensa lannistaakseen uskovat (jopa omiensa kautta) mutta Jeesus ei tosiaankaan pelastanut meita kristittyja sen vuoksi; etta voisimme sitten pysytella hiljaa. Ruotsista katsottuna; tama Suomi on vaan taynna vajakkeja ja holmolaisia; siksi ajattelin etta antaa Taakaloiden vaikka evankelioida ja Nissisten yms. Uskovat pariskunnat; heille se on helpompaa. Nainen kaipaa automaattisesti turvallista rakkautta; ja jos joku varsinkin uskova ei tata tajua; niin han on tekopyha!!!!

Instagram Post by Vigilant End Times Warrior • March 6, 2019 at 01:44PM EET

#169621 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Mutta enhan ole lopettanutkaan evankelioimista! 😊❤️🙏🙏💪 Vaikka kuinka niita pilkallisia naurunaamoja holmolaisilta sataisikin! 1 hr ·

#169622 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Ja Tama kuva on tarkoitettu JOKAISELLE uskovalle!!!! 🙏🙏❤️ Nyt pitaa evankelioida kun on edes vahan aikaa viela! 1 hr ·

#169623 Ilmoita asiaton viesti
    Tuksulogian kand.
    Participant

”Naurunaamojen maara kertoo Suomen hyvin halyttavasta tilasta!!!!!! Turussa kerjataan oikein verta nenasta tahalleen! 40m”

Hyvin kristillinen, sydämellinen ja lämminhenkinen toteamus. *snif* Nyt ei saisi nauraakaan, vaan evankelista antaa muuten turpiin. Jos ei kommentoi, niin haukutaan, jos taas kommentoi hymyllä, niin sekin on väärin. Mistä Tuksu tietää Turun tilanteen? Kävikö Julle kertomassa, vai itse Jumala?

#169624 Ilmoita asiaton viesti

Mun mielestä on niin, että jos helvetti on olemassa, siellä soi nonstoppina Pate Mustajärven koko tuotanto.

#169625 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Olen aina pitänyt Kersantti Karoliinasta.

#169626 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

” Mistä Tuksu tietää Turun tilanteen? Kävikö Julle kertomassa, vai itse Jumala? ”

Tuksu varmaankin tarkoittaa tätä.

Turku Saatanalle VII01.03.2019 – 03.03.2019

Päivämäärä: 01.03.2019 19:00
    Tapahtuma päättyy: 03.03.2019 02:00

Tapahtumapaikka: Logomo / Logi3

Esiintyjä: AegrusMorgalRevenge (Can)Djevel (Nor)Auðn (Ice)FrontFilii Nigrantium Infernalium (Por)SargeistHornaDeathkinPerdition Winds

Metallihelvetti presents: Turku Saatanalle VII – The Seventh Blasphemy

March 1.-2.3.2019 – Logomo/Logi3, Turku, Finland

Friday 1.3. – AUÐN (Ice) | FILII NIGRANTIUM INFERNALIUM (Por) | HORNA | AEGRUS | DEATHKIN | PERDITION WINDS

Saturday 2.3. – REVENGE (Can) | DJEVEL (Nor) | SARGEIST | FRONT | MORGAL

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,320 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 194’ is closed to new replies.