Johanna Tukiainen Vol. 195

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 195

This topic contains 1,104 replies, has 87 voices, and was last updated by Avatar maapalvelun neiti. 1 month, 3 weeks ago.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,105 total)
  • Author
    Twisted Sister
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    20 March at 19:48 ·

Shalom kaikille tähän iltaan; huolimatta hyvin vakavista ja siis ööh…..hyvin pelottavistakin FB sivuistani huolimatta, olen tällainen nykyisin, siis paremman näköinen kun olin vähän päälle 3-kymppisenä, totaalisen raitis, uskoontullut (no se kyllä huomataan, hehehee…….) mutta mulla on siis erinomainen huumorintaju myös; jos minuun tutustuu paremmin! Seiska, Hymy, Iltalehdistö (ne ovat täynnä kateellisia naistoimittajia, ja ivallisia huonon itsetunnon omaavia miehiä pienellä sillä……..) niin…….tässä olen nyt 10kg laihtuneena, ja pudotan vielä 5kg-10kg jotta näytän mahdollisimman hyvältä tulevassa morsiuspuvussani…… Jeps…….en ole sitä unohtanut kun Jumala kerran sen mulle lupasi! 🙂

Shalom with Jesus for everyone, regardless of some very serious videos and tough material on my FB site; if people get to know me better, I have really good sense of humour, I´m believer (well…..no doubt about that……🙂 and I have lost a lot of weight and I am still doing it, but not too much, I don´t want to be skinny, I don´t think it looks pretty. There is evil media in Finland; but God has been protecting me all these years and I can say that GOD IS IN CONTROL!!!!!! Jesus is God, and during these End Times, we can just look how the wicked will fall down and God is starting to give His judgements for this earth, as everything is said in the Bible, which is TRUE! The Truth is not ”out there”, the Truth is in the Bible. This pug is 5-years old now, my precious furbaby, and her name is Isabella (Bella.)

Image may contain: 1 person, close-up

64

Johanna Mia Tukiainen I don´t have any ”Jezebel spirit” ; this picture was simply taken in bikinis, cause I was going to the beach in Eilat, Israel, where it was around +30´c heat.

#171254 Ilmoita asiaton viesti
    Tuksulogian kand.
    Participant

”Johanna Mia Tukiainen Pääkuva on otettu Miamissa (Julia otti tuon, joten tuosta on aikaa jonkin verran) ja tuo oikealla oleva kuva on Hawaijilta joulukuussa 2014, jossa mulla on orkideoita hiuksissani 🙂 4 hrs”

Eihän tuosta ”pääkuvasta” ole niin kauan. 2000-luvun alkupuolta, joten se on siis ihan uusi. Johanna on vain kaunistunut ja hoikistunut vuosien varrella. Honolulussa kaipaavat vieläkin tätä aitoa blondia. Varmasti se näyttelijä ja tuottaja on pettynyt kun kadotti Tuksun yhteystiedot. Emmanuel kaipaa myös sydämellistä, aitoa ja kaunista Tuksua.

#171255 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Mulla pyörii silmät, aivot ja kävyt. Miten ihmeessä saa samaan yhteen lauseeseen, mahdutettua jessen helvetin armon ylöstempauksen hiukset tweedin suskin sata evankelistaa pinkkitukka koirat voi hyvin hemmottelua ja kirsikkana päällä maailmanloppu ja ylöstempaus varoiks vielä.

Haen ritsan. Suoraselät on jo ihan pihalla. Mä kans.

#171256 Ilmoita asiaton viesti
    Tauno Talkkuna
    Participant

Eikä anna

MÄD:

Johanna Mia Tukiainen shared a video.
    13 hrs ·

Maailmalla tapahtuvia Jumalan antamia lopunajan merkkejä; näitä tapahtuu kokoajan ympäri maailmaa. Instagrammissa on mm. yksi amerikkalainen evankelista; joka jakaa ympäri maailmaa videoita joka päivä, mitä tapahtuu!

Maailmalla tapahtuu ihan normaaleja ilmiöitä joista tieto leviää entistä nopeammin. Tunkin ja Veijosen kaltaiset kahelit sitten keksivät niille maailmanlopun merkityksiä.

#171258 Ilmoita asiaton viesti
    Sari3
    Participant

Vai laihuttaa Tunkki häämekkoa varten. Entä onko sulhanen jo hankittu, se on kuitenki oleellinen osa häitä 🙄🤔💩

#171259 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    12 hrs ·

I am listening also Celine Dion; however she turned also to illuminati. But I want to correct this to one black man, who cantacted me and he was really afraid, as Dion launched the NWO children clothes, and I put that on my FB site; these old love songs are ok. God bless you, who was afraid, don´t be, everything is happening because the Bible scriptures are happening but the rapture will come soon also.

Kyllä älykkäät uskovaiset tietää.
    Dion on ainakin illuminaatin jäsen  ja varmaan myös saatananpalvoja, kun meni suunittelemaan lastenvaatemalliston joka sopii sekä tytöille & pojille.

” Céline Dion julkisti pari viikkoa sitten oman lastenvaatemalliston.

Nyt National Catholic Register -sivuston toimittaja on sitä mieltä, että kyseessä on saatanallinen mallisto. Hän jopa otti yhteyttä manaajaan, joka on samaa mieltä.

Syy saatanallisuuteen? Dionin vaatemallisto on tehty ”sukupuolettomaksi”, eli vaatteita ei ole suunnattu suoraan tytöille tai pojille. Manaaja John Esseffinmukaan tällainen on saatanan suunnitelma ihmiskunnan rappioittamiseksi.

Céline Dion palvoo saatanaa, väittää manaaja – syy tähän luonnollisesti sukupuoleton vaatemallisto

#171260 Ilmoita asiaton viesti
    Suur-syntinen
    Participant

Tuolla desing-piireissä, siis hiukan suuremmassa maailmassa jossa väännetään rikkaiden makuun, on sanonta; Jumala asuu detaljeissa.

Tuon varjolla uskallankin sanoa että häitä varten tollaset pikkuseikat kuin sulho on toissijaisia kunhan porsio…eiku morsio pukuineentekotukkineentekoripsineenkumitissineen on alttarilla täydellinen sitä Jumalaa varten, juntti sulho olisi vain lihallinen ilmentymä jonka jahve kaappaa tarvittaessa käyttöönsä tör…siis tärkeämpiä karitsojaan varten.

Vai mitä sanoo Herpes?

#171261 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Sorry toisto,mutta minuaNI vaan naurattaa kerta kerran jälkeen nuo kuvat joissa tunkki on jokun kanssa ja joissa se on filtteröinyt omaa lärviänsä rankasti saadakseen siitä omasta mielestään kauniin. Ne muut kuvassaolijat menevät ihan hillittömän hupaisiksi samalla rytinällä.  Papalle kasvoi melkein samanlaiset räpsyripset kuin esikoisdotherilla oli talvihäissään, kaikenlisäksi riippuivat puoliksi irti. Mamma oli virnuileva ballhead eikä Penttilän Suskikaan näytä yhtään itseltään, kun silmät ovat lautasen kokoiset. Mutta revis (revankelista) on ”kaunis”, muusta viis. Yleisesti ottaen kanssaihmisistä tulee pallopäitä kun tunkki venyttelee omaa päätään mieleisekseen.

Saakohan siellä oikeussalissa kuvata, siis jos nyt lötjäke jaksaa rajun shoekeikka viikon lopun jälkeen vyöryä paikalle? Joku seiskalehti mieluusti varmaan tapauksesta uutisoisi, ja niillä on ollut viimeaikoina mukavan kieli poskella tyyli tunkki asioissa. Saataisi filtteröimättömiä kuvia räjähdysmäisesti laihtuneesta #soberlife viattomasta Yeshuan tipilinnusta.

#171262 Ilmoita asiaton viesti
    Tuksulogian kand.
    Participant

”Seiska, Hymy, Iltalehdistö (ne ovat täynnä kateellisia naistoimittajia, ja ivallisia huonon itsetunnon omaavia miehiä pienellä sillä……..) niin…….tässä olen nyt 10kg laihtuneena, ja pudotan vielä 5kg-10kg jotta näytän mahdollisimman hyvältä tulevassa morsiuspuvussani…… Jeps…….en ole sitä unohtanut kun Jumala kerran sen mulle lupasi! 🙂”

Mistähän ne naistoimittajat ovat kateellisia? Rikosrekisteristä vai 60.000 euron veloista? Miehillä on Tuksun mukaan pieni ”se”. Lieneekö Tuksun oma värkki laadukkain, hienoin ja kaunein? ”Tulevassa morsiuspuvussani”? Jumala siis lupasi sinulle morsiuspuvun, mutta ei miestä? Minne se mies katosi? Ehkä ymmärsit väärin Jumalan henkilökohtaisesti sinulle kertoman asian. Saat kyllä morsiuspukuja jos joku kaheli niitä ostaa, mutta miestä et saakaan vasta kuin taivaassa – jos sielläkään. Hauska tyyppi tuo Jumala. Ihan huumorimies.

#171263 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Miten ihmeessä saa samaan yhteen lauseeseen, mahdutettua jessen helvetin armon ylöstempauksen hiukset tweedin suskin sata evankelistaa pinkkitukka koirat voi hyvin hemmottelua ja kirsikkana päällä maailmanloppu ja ylöstempaus varoiks vielä.

Kurre – edes kaunis äitini ei olisi voinut muotoilla asiaa paremmin. Amen!

Minustani spektaakkelimaisen oikeudenkäynnin pulustuksen kannattaisi palkata esim Rääkyjä ampumaan käpyritsalla alas artistin valheita.

#171264 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Milloinkohan Veijo L’a Kolmonen ilmestyy tänne mainostamaan omia palveluitaan. Tai ehkä se menee suoraan kommodoorikotkan huoneeseen ja vaatii tietoja kaikista participanteista nostaakseen väkevän syytteen.

#171265 Ilmoita asiaton viesti
    Lahtiman-71
    Participant

”Muistinvirkistyksenä: Koko kansan Johanna – Paljastuksia kulissien takaa -KIRJAOIKEUDENKÄYNTI on Seinäjoella huhtikuussa.

Aika: ma 8.4. kello 9:00 alkaen

Paikka: Sali 1, Seinäjoen Oikeustalo, Keskuskatu 21, 60100 Seinäjoki

Oikeudenkäynnistä on tulossa varsinainen spektaakkeli, sillä jutun käsittelyyn on varattu aikaa muutaman päivän verran, tarvittaessa ma 8.4. alkavan viikon kaikki työpäivät ma-pe.”

OT, mut tosta saattaa tulla yhtä eeppinen kun oli Vehkoon rosis just. Vehkoo käytti todisteina takkunetin ja varisverkoston ja wikipedian juttuja ja päätodiste oli jonkun kommunistin huumoriblogi jonka asianajaja luki vakavana kokonaan. Ihmiset pidätteli naurua taustalla 😀 Sillä oli 37-sivuu tollasii todisteita. Ja Vehkoo siis opettaa ihmisille/muille toimittajille medialukutaitoa ja opettaa tunnistaa valemedioita

#171266 Ilmoita asiaton viesti
    tuktuk
    Participant

Jossulla on jano suu auki (Aah)Jossulla on jano suu auki (Aah)Mullon jano sullon jano kaikki sanoo (Aah)!  Hyvää perjantaita kanssanäädille 😂

#171267 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Eihän tällaiset tutkimukset kai kauhean luotettavia ole. Lisäksi nettiherjaus jne; kertovat suomalaisten pahasta olosta, alkoholin runsas käyttö jne. (Jtuk)

Niin kyllä Suomi putoaisi tässäkin tilastossa jos kaikki kävisivät Takkulan tykönä.

#171268 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Voi voi veijosen välihuudothan on hauskoja.Eiks teill oo huumorintajuu ? Mua nii hymyilyttää ääneen noi sen huomionkerjäysparkasut ; mä oon kans tääll,miksei kekään huomaa mua.Vähä ku se kertos ett on saanu uuden lippalakin,jollast muut käytti 30 v sit ku oli 4v.Mut hälle se o suuuuri asia-on nähny lehdes sellasen kuvan 25 v sit ja ny hällä on ihan oma semmonen .Voi jeesus,jos pitäs tuntee toiki henk.koht 🙈🙈🙉🙉

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,105 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 195’ is closed to new replies.