Johanna Tukiainen Vol. 197

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 197

Viewing 15 posts - 1,021 through 1,035 (of 1,050 total)
  • Author
    tuktuk
    Participant

Glamour

#175201 Ilmoita asiaton viesti
    tuktuk
    Participant

#175202 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Raamatussa muistaakseni puhutaan sydämen salaisesta ihmisestä, jonka Jumala näkee. Siinä ei paljon tekohurskaat leuhotukset vaa`assa paina.

#175203 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Suvin siivouksen jäljiltä on löytynyt paljon paskan sekaan kadonnutta krääsää ja lumppuja, joita nyt esitellään. Kunnes ne taas häviää paskaan.

Yksisarvinenkin taisi löytyä siivouksen yhteydessä. ”Sain tänään lahjaksi” = löytyi tänään paskan seasta.

#175205 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Ja NASAn kristitty palstamode voisi munia meille pääsiäisen kunniaksi uuden vollin. Jookos-kookos? Jos ei onnistu, väitän modea narsistiseksi, väkivaltaiseksi ja demoniseksi impotenttikastemadoksi niin kauan, kunnes saan mitä haluan. Pussukat och krampit ❤️

#175206 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant

#175207 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna ”Jolene” Tukiainen Official Fan Club jakoi julkaisun.
    11 tuntia ·

Upea raitistunut Johanna! Uskoontulo kaunisti hänet takaisin! 💖🦋💜💝 Merenneito teemalla keikat: Johanna@dollsdancers.fi 🎀
    Johanna is beautiful single woman; you can send her email with your pictures or to FB inbox: Johanna Mia Tukiainen. Mukana esiintyy upea tummatukkainen kaunotar.

Kuvan mahdollinen sisältö: 1 henkilö, hymy, kengät

#175208 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

” Tuo leffa oli täysin harhaanjohtava! ”
    Vai oli Tuksun mielestä scifi leffa harhaanjohtava.
    Minulla taasen fanttasia leffoja katsellessa tulee välillä olo onkohan tää edes tottakaan.

#175209 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Siwan kassa, sen verran mun nyt ainakin on sanottava että ne on raidat mistä se seepra ei pääse ja tässä mä oon aivan varmasti oikeassa.

#175210 Ilmoita asiaton viesti

Ne olemattomat sosiaaliset taidot

Princi:

Onneksi Tuksusta ei tule koskaan minkään lahkon johtajaa. 

Kun tietää kuinka kauan Dolls dangerous esiintyi samalla kokoonpanolla on helppo uskoa myös tuo fakta. Jos sama onneton oli kolme keikkaa mukana, niin silloin jo puhuttiin vanhasta työntekijästä.

#175211 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

”uskoontulo kaunisti hänet takaisin” Johannan lause omalla fanisivullaan. Se on… hienosti sanottu se.

#175212 Ilmoita asiaton viesti

”uskoontulo kaunisti hänet takaisin” 

Mä olisin veikannut photoshoppausta.

#175216 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Milloinkohan nuo kuvaajat oppivat kyykistymään kuvattavan tasolle. Jos minusta laitettaisiin julkisuuteen tuollainen persjalkakuva, niin kuvaaja ammuttaisiin aamunkoitossa. Ja Tuksu vaan onnellisena jakaa näitä framille. Turhaa se on varvistella, kun kuvassa näyttää siltä, että varpaat kasvaa perseestä. 🐾

#175218 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Principeca2 Hotellista mä Johannan hain, sitten myöhemmin kävin kerran siellä hänen luonaan mutta edelleen muistan vaan Kadun nimen, en talon numeroa eikä asunnon numeroa.

En mä koe tätä kirjoittelua hyökkäyksinä eikä mua ahdista tippaakaan tämä koko tapahtuma, enkä mitä mieltä palstalaiset ovat. Tämä on kyllä melko viihdyttävää. Tottakai vastaan asiallisiin kysymyksiin, se mua vähän ärsyttää että olisin muka kuulunut johonkin hoviin tai palvonut ja palvellut Johannaa. Kyllä ne mun tekemiset aika vähiin lopulta jäi.

Kyllä se valehtelu ottaa päähän kun en oo sellasta ennen kokenu et joku olis minusta levitelly jotain mikä ei pidä paikkaansa, uudenlainen voimaton olo kun asiat pitäis mun mielestä voida selvittää puhumalla jos jotain ongelmia jonkun kanssa on.

#175219 Ilmoita asiaton viesti

Se siitä kaikkivoipaisuudesta

Herne:

”uskoontulo kaunisti hänet takaisin” Johannan lause omalla fanisivullaan. Se on… hienosti sanottu se.

On olemassa aivan riittävästi ennen ja jälkeen kuvia jotka osoittavat ettei Jumalakaan poikineen ihan mahdottomiin pysty. Tai sitten heillä on kummallinen käsitys kauniista.

Viewing 15 posts - 1,021 through 1,035 (of 1,050 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 197’ is closed to new replies.