Johanna Tukiainen Vol. 199

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 199

This topic contains 1,454 replies, has 107 voices, and was last updated by Avatar Soopelsson 3 months, 1 week ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,455 total)
  • Author
    Moderaattori
    Moderator

Vol. 199 alkaa tästä.

Mode

#177348 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Kultaa… Ja Wappya kaikille!!!

#177359 Ilmoita asiaton viesti
    Strippis
    Participant

Hopeeta, mutta eikös sekin ole kultaa, ainakin erään mielestä?

#177360 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Jee tuparivolli. Ja ehkä uuden sulhon luoksematkustusvolli!

Seuraava onkin sitten juhlavolli kun palsta täyttää pyäreitä.

#177361 Ilmoita asiaton viesti

Minäni näen kynttilän tässä kuvassa.

Tässä punaisen tölkin.

#177362 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Iso käsi taas kaikille vappukarnevaalikuvien kopsaajille, oli kyllä hulvattomat bileet. Takeawaytä, paskaset veluurit, varvastelua ja isolla tussilla väärintavaamista. Ehkä tussista lähti niin väkevät tuoksut että meni pää sekaisin ja piti kulkea kadulla siksakkia ja julistaa evankeliumia pitkälle yöhön.

Ja Käpy, juu oon ok, kiitos huolenpidosta 🙃

#177363 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Tuksu: Ylioppilaslakkini on kadonnut muutossa! 

Katosi kuin ällät lautakuntaan.

Ja miksi sitä avaamatonta alkofreesamppakaljapulloa piti kuvata joka vinkkelistä? Joku rekvisiittapullo kaapin perältä?

Mä en enää kohta voi näätiä. Vappulounaalla kun kaveri selitti jotain törppäystään niin suustani tuli ulos että Jeesus pelastaa. No ainakin se nauroi, mutta itse itkin sisäisesti.

#177364 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Participant

Vieraille kahvia mut Tuksulle Koffia

#177365 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Jeesusmarssikuvissa ei näkynyt kuin turkooseja jessepalloja. Vaaleanpunainen flamingo oli ehkä eksynyt laumasta?

#177366 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Tuli hauska? idea mieleen .Jos joskus järjestyisi palstalaisten tapaamiskokous – hyvällä maulla tietenkin- olis hauska arvailla , kuka kukin on . Varusteena tarpeen olis varmaankin suojakypärä ja nyrkkeilyhanskat,ainakin.Itse laittaisin myös säärisuojat ja turvakengät.Maskina vois kaikilla olla pakollisena tuksunaamari ? Ja peruukki .

#177367 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Käpy ! 

Ei tuksu voi koffia juoda – väärän väristä . Pitää olla pinkkiä tai lilaa . Lumumbaa ?

#177368 Ilmoita asiaton viesti
    Rääkyjä2
    Participant

Vapun rippeitä kaikille…!

Olen ollut pahasti jäljessä tässä Tuksukeskustelussa, koska yritin etsiskellä elämää – ei onnistunut.

Tämä Raija Elinahan on pitkän linjan hovilaisia; esiintyi Tuksun ja Artsin häissä…

#177369 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Hymy7+ !

Aamen! Juuri samaa ideaa minänikin on miettinyt. Ois näätien kokous, nimet hattuun (sieltä voi tarkistaa ketkä o paikalla) ja anonyymeina pidettäisiin kunnon alcoholifreettomat bileet, hyvällä maulla myäs. Mää ehrotan Turkua ja jotain tasotonta pubia, jumalattoman ruma äitinikin on samaa miältä.

#177370 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Olikos töölön tantta ollenkaan siellä jessemarssilla?

#177371 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Ai niin unohtui tunnusmerkki näätyjen kokoukselle. Vappupallo? Pienen pieni pinkkinen rintaneula vois olla korrekti.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,455 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 199’ is closed to new replies.