Johanna Tukiainen Vol. 199

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 199

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 1,454 total)
  • Author
    Hymy7+
    Participant

Etkö sä Vanaha Juappo voi sitä omaa seinää ottaa mukaan ?? ..Tai osaa siitä . On sillei kotosampi ku jo sen kaa harjottelet . Ja sullakin sit itsevarmempi tömps-tömps-esitys .

#177418 Ilmoita asiaton viesti
    Eetu_Kissa
    Participant

Eetukissa voi tuoda kananpaskaa ja sardiineja luomaan autenttista hajumaailmaa.

#177419 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Mopsi – veluurihaalarin päälle ei tule pukeman tutua, se toimii vain jos olet muuten puolialasti. Laitat veluurin peitoksi läpinäkyvän alushameen jossa pesuohjelappu on niinpäin että kaikki näkee.

Hymyseiska ja vanha juoppo on nyt virallisesti siunattu tilaisuuden järjestelykomiteaan. Buukkaatte nyt heti tai viimeistään ensi maanantaina jonkun spa-hostellin. (Jossa on patterit ja seinät) Siinä mitään securitaksia tarvita, kuka oikeasti haluaisi kuokkavierailla näissä bileissä? Hädintuskin itse haluan ?

Kun nyt kuitenkin tulen paikalle niin lupaan tuoda kunniavieraaksi haileselassien sekä askarrella nissisen kalikan. Tunnistatte minut koska kirjun hesuksen veren suojaa jo ulko-ovella.

#177420 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Aattele jos seinän takana onkin ISO NÄÄTÄ !? HUI ! Se vaan innoissaan piiskaa seinää isolla hännällään .

#177421 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Haju onkin se pahin tässä :/ , tarpeeksi vaan alcofreetöntä niin eikös se siinä mene…

#177422 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Etänäätä ! Muist muumi…..naamioida se lassie , ettet jää kii negrofiliast !

#177423 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Ah, tulee vuasisadan pileet, saattaa olla että maailman kaunein Jullekin laskeutuu kauniin alapurentansa kanssa.

#177424 Ilmoita asiaton viesti
    Vasen silmä
    Participant

Minut tunnistatte vasemmasta silmästäNI jonka olen photoshopannut luonnottoman isoksi möllykäksi. Vinkkailen sillä kutsuvasti miespuolisille näädille.

#177425 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Kukaan ei käy pesul ainakaan viikkoon ! Työelämään kuuluvat vaatikoon ymmärrystä työyhteisöltään . Esim kertomalla suorittavan tutkimuksellista koetta ym typerää . Tai että avaruudessakaan ei peseydytä , testaan sopivuuttani temp….astronautiksi .

#177426 Ilmoita asiaton viesti
    reevankelista
    Participant

olisko öljyn suhteen toivomuksia ? rypsi,rapsi vai peräti palmuöljy ?

#177427 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Mutta panemaan en rupia ennen papin aamenta! Hiukka voin sormella kokeilla ja kärkeä kastaa..

#177428 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Mulla jäi munkinpaistosta rypsiä, jos sitä sitten liuk…eikun siunaukseksi.

#177429 Ilmoita asiaton viesti
    Paksu flamingo
    Participant

Mun asuuni kuuluu 18kpl laturinjohdoissa roikotettavaa pehmokoiraa + 1 possu. Muuten olen aatamin asussa niin kuin päätähtemmekin välillä mm. risteilyvieraiden iloksi. Kukkakumisaappaat vedän kuitenkin sirojen sorkkieni suojaksi, jos juhlat yltyvät kovinkin kosteiksi.

#177430 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Joku pöytäkin pitää laahata paikalle, että pääsee sen taakse kertomaan omasta raittiudestaan (ruokaviinoja ei lasketa) ja muutenkin itsestään.

#177431 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Kas kun ei risiiniöljyä?

Äh, nyt ei järki tahdo luistaa, kun pää on täys räkää ja yskin keuhkojani ulos ihan huolella. Kiitos räkätauti ynnä siitepölyallergia. Mä niiin tykkään tästä… NOT!

Ja näemmä Tunkeroinenkin ehtinyt touhuta yhtä ja toista, kun näätien keskinäinen taistelu on jäänyt hetkeksi vähemmälle.

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 1,454 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 199’ is closed to new replies.