Johanna Tukiainen Vol. 200

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 200

Viewing 15 posts - 1,411 through 1,425 (of 1,446 total)
  • Author
    Alli Kapone
    Participant

Ei kai Vellissä tarvii muu viehättääkään kuin raha. Tuksu ei tunne rakkautta joten muut seikat mitkä ihmisiä perinteisesti viehättää on sivuseikkoja.

#180819 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

No, onhan Tuksu kuitenkin vonkunut persaukisten homojen perään.

Perään, hih .

#180820 Ilmoita asiaton viesti
    Perunankukka
    Participant

Awwwww…The kalenteri ? Onks maaliskuu jo varattu myäs? Jos ei; se on sit mun ? KuvassaNI roikotan kohta 12-vuotiasta TipsuaNI ? peittääkseNI ison mahaNI. KylässäNI asuva sponssiNI saa roikottaa; mitä haluaa, ei kuitenkaan yleinsä; missä boksereissa tahansa; vaan Björn Been. Kattokaas; ollaan vähän parempaa kastia; semmosta napakampaa kettua ??

#180821 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

Mä oon usein ihmetelly että se ei mitään ihmeempiä kauneushoitoja ole vellillä kustantanu. Muutaku irtotukkaa ja kynsiä metritolkulla.

Esim sen homerturpaa sais kevennettyä tietynlaisilla täytepistoksilla, ja huuliakin varmaan oiottua ja kohennettua jollain tavalla.

#180822 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Pastori

No nuo homohommelit menee Aerton kanssa samaan kategoriaan.  Nähdään tilaisuus muunlaiseen siipeilyyn eli joku juorulehti maksaa häät tai juorulehti maksaa muuten vain tai järkkää bileitä etc. Homojen siivellä voi saada kaikenlaista mutta ei sitä itseään.

#180823 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen667
    Participant

Vesikko:

Esim sen homerturpaa sais kevennettyä tietynlaisilla täytepistoksilla, ja huuliakin varmaan oiottua ja kohennettua jollain tavalla.

Kapselotissithän se uhosi jo vuosia sitten vaihtavansa pyöreisiin, kun nyt on pisaranmalliset. Ei taida vaan ihan pelkkä silikonipampulan vaihto auttaa, on sen verran roikkomallia nuo lötköttimet. Mutta sehän taitaa nykyisin olla vaan ylpeä ”näyttävän näköisistä” pisaroistaan.
    Kyllä se vielä tämänkin hoksaa jossakin vaiheessa vaatia, jos yhteiselo yhtäänkään pidenpään kestää,  ja Vessukahan maksaa, tai muuten tulee taas ohimoon osumaa

#180824 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Mä voisin olla miss marraskuu! Sillee Konsiitta Meetwurst – tyyliin, kun oon miäs. AsuNI on vähän ratkennut paljettimekko ja Lontoo-korkkarit 45 kokoisina.

#180826 Ilmoita asiaton viesti
    Herjaava IP-osoite
    Participant

MinuaNI kiinnostaa kovasti millaiset ovat yli 200 euron tulehdusarvot?

#180827 Ilmoita asiaton viesti
    Pärsläpi
    Participant

^ Ne on yksinkertaisesti todella kalliit. Sopii glamour prinsessalle yhtä hyvin kuin  rusetilla olevat rillit Lallille.

#180828 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Päivitän kalenterityyliNI vielä ennen kuvausten alkua, ja vaihdan varvastossut karvatohveleihin, nehän on aina glamour kesällä rannalla. Jalat pidän toki paskaisina edelleen. Kesäkuu tais mennä, heinäkuun helletyttö kuva on sit mulle. Kapuan kampsuineNI uima flaminkon kyytiin kellumaan. Kuvaukset olosuhteista riippuen joko Töölönlahdella tai Loviisan satamassa.

#180829 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Illuminatsinen tämä softa.

#180830 Ilmoita asiaton viesti
    Sateenkaari2
    Participant

Mä voisin olla joku kesäkuukausista, myäs. Mulla on ihanasti suaraan kesään sopivat kulahtaneet linttaan astutut aidot feikkiuggit ja röyhelöbiksut. Sukuni (Tai naapurin suvun) huvilalla lienee uimarengas jolla voin kellua perse pohjaa viistäen. Kaisloista saan muadikkaan majavan,  evankelistat jenkeissä sanoo ettei se ole syntiä vaan muatia. Kädessäni voin pitää #sober 0% Tapsapulloa

#180831 Ilmoita asiaton viesti
    Einaripeinari55
    Participant

Mää voisin olla sit se syyskuu. Mulla on glamouriset mustat Kontio saappaatkin. Koko on 37, mutta koska Tunkki lisää pituuteen senttejä, nin sanotaanko sitten vaikka 47 ?Ja kuvat kyykkypissillä, Kiitos ❤

#180832 Ilmoita asiaton viesti
    lampaan nahkamatto
    Participant

Oonko mä? En mä oo! Oonko mä? En mä oo! Oonko mä? No (rumasana) oon! Ja nyt on sit vissiin pakko maksaa nicci-lunnaat!

Mut palkkioks haluan nahkiaisen omakotitaloNI ja, ettei mun nilkkoja venytetä niin, että tatska nousee vesirajaan.

Pliisszzz…edes. MyÄs.

Ja kaiken kukkuraksi joku pölli mun maaliskuun! Just kun olin valmistautunut laskettelemaan ylämäkeen ja kaatumaan ja kävelemään rinteeltä alas, koska en osaa lasketella kuin luikuriaNI!

#180833 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

AWWW Mikä ihana pervokalenteri tulossa ! Mut sopuliskon pitää laittaa punaiset korkokumpparit , vaik oiskin numeroo siro45 .   Kun näyttää HALUKKAIT näätii olevan niin paljon , on varmaankin otettava vähintään paritt…parikuvii , ett kaikki saa pätee….ja lampaan nahkamatto ; etkö sä ny vois…voisiksä…jooko…yhteisen kivan vuoks….loikoilla alimmaisena miehenkorvikkeen alla…edes yhden kerran .Tiedä vaik tuntuis kuin mukavalt .

Mä oon kalenterin musta kuu si !

Viewing 15 posts - 1,411 through 1,425 (of 1,446 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 200’ is closed to new replies.