Johanna Tukiainen Vol. 200

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 200

This topic contains 1,454 replies, has 116 voices, and was last updated by Avatar Minas 3 months ago.

Viewing 15 posts - 1,426 through 1,440 (of 1,450 total)
  • Author
    Sateenkaari2
    Participant

Mä voisin olla joku kesäkuukausista, myäs. Mulla on ihanasti suaraan kesään sopivat kulahtaneet linttaan astutut aidot feikkiuggit ja röyhelöbiksut. Sukuni (Tai naapurin suvun) huvilalla lienee uimarengas jolla voin kellua perse pohjaa viistäen. Kaisloista saan muadikkaan majavan,  evankelistat jenkeissä sanoo ettei se ole syntiä vaan muatia. Kädessäni voin pitää #sober 0% Tapsapulloa

#180831 Ilmoita asiaton viesti
    Einaripeinari55
    Participant

Mää voisin olla sit se syyskuu. Mulla on glamouriset mustat Kontio saappaatkin. Koko on 37, mutta koska Tunkki lisää pituuteen senttejä, nin sanotaanko sitten vaikka 47 😂Ja kuvat kyykkypissillä, Kiitos ❤

#180832 Ilmoita asiaton viesti
    lampaan nahkamatto
    Participant

Oonko mä? En mä oo! Oonko mä? En mä oo! Oonko mä? No (rumasana) oon! Ja nyt on sit vissiin pakko maksaa nicci-lunnaat!

Mut palkkioks haluan nahkiaisen omakotitaloNI ja, ettei mun nilkkoja venytetä niin, että tatska nousee vesirajaan.

Pliisszzz…edes. MyÄs.

Ja kaiken kukkuraksi joku pölli mun maaliskuun! Just kun olin valmistautunut laskettelemaan ylämäkeen ja kaatumaan ja kävelemään rinteeltä alas, koska en osaa lasketella kuin luikuriaNI!

#180833 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

AWWW Mikä ihana pervokalenteri tulossa ! Mut sopuliskon pitää laittaa punaiset korkokumpparit , vaik oiskin numeroo siro45 .   Kun näyttää HALUKKAIT näätii olevan niin paljon , on varmaankin otettava vähintään paritt…parikuvii , ett kaikki saa pätee….ja lampaan nahkamatto ; etkö sä ny vois…voisiksä…jooko…yhteisen kivan vuoks….loikoilla alimmaisena miehenkorvikkeen alla…edes yhden kerran .Tiedä vaik tuntuis kuin mukavalt .

Mä oon kalenterin musta kuu si !

#180837 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

LALLIN FACESSA HETKI SIT…

xxxx xxxxx Veijo, olen aika varma että voisit löytää myös sellaisen naisen joka ei:
    – Hauku sinua heti kun ei saa jotakin haluamaansa
    – Levitä julkisesti nimeäsi, työpaikkaasi ja osoitettasi syyttäen sinua ties mistä
    – Ansaitsee omaa rahaa ja hoitaa raha-asiansa muutenkin tunnollisesti
    – Ei etsi uusia miehiä samalla kun pitää sinua lieassaan maksumiehenä ja ota sinua sitten ”armollisesti” takaisin kihlatuksi kun rahat on loppu tai ulkomaisia rikkaita miljonäärejä ei olekaan jonoksi asti ovella (tai edes niitä afrikkalaisia maalareita)
    On yksinkertaisesti mysteeri miksi sallit Johannan käyttää itseäsi näin törkeästi hyväksi silloin kun hänelle itselleen sopii. Jos säälit Johannaa tai yrität pitää hänestä huolta, niin valitettavasti se ei tapahdu näin. Sinä vain mahdollistat Johannan nykyistä käyttäytymistä ja Barbieprinsessaleikkejä sekä vahvistat hänen itse rakentamaansa harhamaailmaa, jossa hän julistautuu Jumalan prinsessaksi ja korottaa itsensä muiden yläpuolelle. Etkö todellakaan huomaa, miten huolestuttavaa sellainen on?
    Tämän viestin jälkeen Johanna todennäköisesti blokkaa minut tililtäsi ja sanoo, että olen kateellinen ja demoninen näätä, koska liekö ”paholaismaisia ennustamisen lahjoja” sen vastauksen näkee aika kaukaa. Se on Johannan vakiovastaus ja siihen liitetään jokin sopiva jae Raamatusta. Joten voin oikeastaan saman tien puhua myös suoraan Johannalle, koska sinähän Johanna näitä(kin) sivuja nykyisin hallinnoit. 
    Miten olisi Johanna, jos jo kohta myöntäisit että olet kaukana ”bornagain Christian”-evankelistasta? Käyttäydyt ja toimit täysin omien, ahkeraan jakamiesi Raamatun lauseiden vastaisesti kadehtimalla, haukkumalla, juonittelemalla ja olemalla väkivaltainen. Lisäksi valehtelet jatkuvasti hakien sillä huomiota, koska ilmeisesti et kykene ilman sitä elämään. Esimerkiksi vähän aikaa sitten juuri väitit, että omaisuutesi kaulakorua lukuun ottamatta ryöstettiin. Sitten kielsitkin kaiken ja mitään ei ollut tapahtunut, kunhan juttelitte. Mutta sitten taas seuraavassa hengenvedossa omaisuus oli viety kun olit katsonut muualle. Kaiken kukkuraksi itseihailusi on aivan omaa luokkaansa. En tunne ketään muuta, joka muiden ihmisten profiileilla kävisi kehumassa itseään kauniiksi ja prinsessaksi ja enkeliksi.
    Ja vaikka et sitä uskoisi, niin en todellakaan ole sinulle kateellinen. En voisi kadehtia sellaista ihmistä, joka on kykenemätön huolehtimaan omista asioistaan kuten normaalin 40-vuotiaan jo kuuluisi osata tehdä. En kadehdi ihmistä, joka on niin uppoutunut menneeseen ja rakentamaansa haavemaailmaan, että todellisuutta kutsutaan nenää nyrpistäen ”harmaaksi” ja todellisuudessa eläviä ihmisiä ”kateellisiksi harmaiksi, polkkatukkaisiksi maatuskoiksi”. En kadehdi ihmistä, joka on pilannut raha-asiansa ja joka kokee tavalliseksi ansaita elantoa tehtailemalla rikosilmoituksia ja ”keikkailemalla” eli pyörien baarien tanssilattioilla surkealla koreografialla ja kutsuen sitä merenneitoteemaksi. En kadehdi ihmistä, joka haukkuu median ja on vetämässä sitä ja tuota oikeuteen, samalla valittaen ettei asiat kuulu muille mutta silti epätoivon vimmallakin haluaa pysytellä tunnettuna ”julkkiksena” käyttäen asianmukaisia häshtägejä.
    Johanna, sinulla voisi mennä myös niin paljon paremmin. Ja toisin kuin ajattelet, syy vastoinkäymisiin ei ole mediassa vaan ihan sinussa itsessäsi. Fiksu ihminen olisi käyttänyt Kanervan aikaan huomion tehokkaasti hyväkseen ja keskittynyt muuhun kuin bailaamiseen ja vähemmän painokelvottomaan toimintaan. Sinä et niin tehnyt ja sen kanssa täytyy vain elää. On ikävää, ettet voi tätä myöntää itsellesi.
    Mutta Veijo hei, mieti toisen kerran…

Piilota tai ilmianna täm

Näytä lisää reaktioita

#180838 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Historiallinen tapahtuma : Martes martes alalajeineen julkisti Maailman Ensimmäisen Pervokalenterin ( MEP) , joka on kuvattu suomeksi ja englanniksi  , hyvällä maulla tietenkin . Kalenteri tulee ulos kaapista tupareissa , tai vainajanlinnassa pidettävässä huippusalaisessa kokkoonpanossa , johon ovat teretulleit nöpö(nirppa)nokkien lisäksi  kaikki mahdollistajat ja sponsorit . Lompsan luovutettuaan , mahdollistajat voivat poistua , jos järkestyssäännöstä ei muuta ilmene .

#180839 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Voin lainata Sopuliskolle mustat korkokumpparit korkealla varrella. Ehtaa 80-lukua. Mut varpaista pitää typistää, ne taitaa olla joku 37.

#180843 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Sateenkaari! On varmaan huisin hyvä janojuoma toi 0% sober Tapsa . Aion ostaa sitä , kun on hellettäkin luvassa . Voiko sen myös kaataa tyhjään energiajuomatölkkiin , ilman kuohumista 🙄 On vaan niin trendikäst ja cool kulkee energiajuomatölkki kädessä , ennenkun joku köyhiksien tapsatölkki , vai mikä se on

#180844 Ilmoita asiaton viesti
    lampaan nahkamatto
    Participant

Hymyseiska+

Onhan tunkio niin paljon itsestään antanut (enemmän saanut) ja muutkin näätykäiset uhrautuneet.

Say Yes To The Nahkiainen!

Kerran vaan se kirpaisee.

Tai kaksi tai kolme.

Mitäs, jos nahkiainen rakastuu lampaan nahkamattoon? Sitt ollaan niin syvällä illuminatsissa ja yhdessä silmässä, että täytynee lopettaa suoraan seinään.

En ole vielä arponut kumpi, tunkio vai nahkis…

#180845 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Voi viude mikä moka🙈🙈🙈🙈 ..trendikästä…on GLAMUURII kulkee energiajuomatölkki kädessä….nyt…nyt..mä mokasin ..iiso ilmaisuvirhe sorry…käyn saunan takana katselemassa teloituspaikkaani

#180846 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Lamp ! ( Lyhennän nimesi , koska olen menossa nukkumaan , enkä kerkiä kirjoittaa sitä kokonaan )     Kumikin….siis kumpikin parempi AWWW ylles alles

#180847 Ilmoita asiaton viesti
    lampaan nahkamatto
    Participant

Hyvää yötä. Pehkuihin minäkin. Huomenna niitä ikäviä velvotteita, kuten työ.

#180849 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Kun oli juttua että S S oli jo paremmassa kunnossa ja Tuksun seura ei välttämättä ole hyväksi.
    Nyt kun vilkaisee hänen fb sivua huomaa mihin suuntaan kunto on mennyt.

#180854 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

SS mennyt illuminatseista pelkkiin natseihin.

#180855 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Tuksu palasi häiriköimään Sannan sivuille.

Sanna Suutari on käyttäjän Johanna Mia Tukiainen seurassa.
    1 t ·

Tässä on Johanna Tukiainen; sellainen juttu että Sannan kirjoittaman statuksen vuoksi jonka hän lämäsi seinälleni, sain 30vrk eston josta on vielä 11 vrk jäljellä, todella törkeää! No mutta; minä olen uudesti syntynyt kristitty, pelastunut Jeesuksen Kristuksen armosta ja ottanut vastaan hänen ristinkuolemansa ja ylösnousemuksen kautta tulleen pelastuksen. Pyydän esirukousta kovasti kaverini Sannan puolesta! Juudaan leijona on oheisessa kuvassani ja sen teksti on hyvin tärkeä.

En teekään merenneito keikkoja, sillä Mermaid spirit on demoninen Marine spirit henkivalta. Olen Jeesuksen oma prinsessa, enkä mikään demoninen merenneito.However; myyn showkeikkoja tällä prinsessateemalla, sekä Flamingo teemalla ympäri Suomea; keikkatarjoukset: Johanna@dollsdancers.fi. Ja arvostaisin, jos joku voisi laittaa minulle kyseisen tyllimekon hinnan, veikkaan että se on Haute Couture Giannijotain merkillä about 10 000 dollaria tms? Feikkinä löytyy varmasti myös kauniit vaihtoehdot? En ole sieluani saatanalle myynyt henkilö, it is not worth is to spend the eternity in the lake of fire where the worm die noth. Hallelujah! Jesus Is Lord!xoxo, Johanna Mia Tukiainen

Kuvan mahdollinen sisältö: 1 henkilö, kengät
    Kuvan mahdollinen sisältö: 1 henkilö, lähikuva
    Kuvan mahdollinen sisältö: teksti

Viewing 15 posts - 1,426 through 1,440 (of 1,450 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 200’ is closed to new replies.