Johanna Tukiainen Vol. 202

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 202

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,011 total)
  • Author

Ei HutZusta ole Disney prinsessaksi, mutta jos hakuun tulee merenneito Arielista tutun Ursulan hahmo, paikka on taatusti HutZulle.

#182657 Ilmoita asiaton viesti
    Notkea Pipari 🍪
    Participant

Mun kulahtaneiden, pinkkien ballerinojen koko on 36-37 👞👞👞.Paksujen ja karvaisten jalkojeni koko noin 39. Hyvin saan tungettua jalat kenkiin, vähän tursuaa, so what😁

#182658 Ilmoita asiaton viesti
    Notkea Pipari 🍪
    Participant

MinuaNI yhdistetään aina ja usein pinkkiin, glamouriin, muuntautumiskyky taitoon, ammattimeikkaajaan, tanssijaan, muotiin, kauneuteen, koiriin, sisustamisen lahjakkuuteen, miehiin, rahan hallintaan, ulkomailla asumiseen jne. ja mitä näitä nyt onkaan 😆

Mutta onneksi ei koskaan mielenterveys-ongelmaan🙄🙄🙄😲😳

#182659 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti.
    Participant

Tuksulle on jo Disneyhahmo, ei tarvi edes meikata. Menee vaan ihan omana itsenään.

#182660 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti.
    Participant

Ei sitä vaan usko. Ei pitäisi juoda kahvia kun näitä lukee. Kiitos menee tälläkertaa Pinkille balleriinalle; kahvit tuli nenästä.

Loppu tulee joka yö, vuodesta toiseen. Ainakin Tukiaiselle 😂mites teille näätäläiset? Nautitteko ihanasta kesästä 🥂🍹🍓🌻🌞🌞🌞mää ainakin, ilman huolen häivää. Parit kesähäätkin tiedossa, molemmilla morsiamella on sulhaset🙏

#182661 Ilmoita asiaton viesti

Hinta-laatu suhde

Ihan tällaisena taviksena sanoisin että nuo kostyymit ovat epäkäytyännöllisen ja mauttoman näköisiä ihan hinnasta riippumatta. Ja mitä Tunkki tekisi sellaisella vaatteella jota esitellään nykyisin kaikkiin kissanristiäisiin kuuluvalla punaisella matolla. Ei niitä vielä ainakaan käräjäoikeuksissa käytetä, vaikka todennäköisin paikka Tunkille ovatkin.

#182662 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Vetovoimaisen miehinen 160 cm prinssi ? Tarkoittaako tuo mukana tulevan hevosen säkäkorkeutta ? 🐴👑

#182663 Ilmoita asiaton viesti
    Notkea Pipari 🍪
    Participant

Ei Tunkki mitään käytännöllisyydestä tiedä, tilataan öisin (demonit olkapäällä)  mikä näyttää jonkun muun päällä hyvältä. Pääasia, että saa jotain ja niin paljon kun lähtee vellin lompakosta😂harrastus sekin.

#182664 Ilmoita asiaton viesti
    Koiran kosto
    Participant

Superpunkki:

Mitä tuo Julia Roberts roikkuu vuoressa kiinni

Koska se voi. Ja näyttää vielä äärettömän hyvälle, vaikka roikkuis paskakasassa kiinni.

Koirien köyttökuvan ja useiden muiden kuvien perusteella majailee presidentti Relanderin muistopatsaan pikkupuistikossa (Eteläisen- ja Pohjoisen Hesperiankadun välissä).  Pitääpä pitää silmät auki. Tosin ongelma on se, että nöyhtä lähtee liikkelle vasta siihen aikaan, kun siwan kassat tekee jo iltatoimiaan.

Kiitos kopsaajille *syrän*

#182665 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Haluuun nähdä tuon pinkin pulloharjan Punkin paalla!!!

Velli, heti takasin ASAP!!!!!

#182666 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

OT OT OT OT OT

Meil suoraselät syö semikohmeisia ”lihapullia” helteellä. On toiminu. Ja PikkuJätkä on hyvä skeittari, paree ku mama.

#182667 Ilmoita asiaton viesti
    Suur-syntinen
    Participant

Ei se mikää roopertisin huulia ole. Siinä on lähes valtionsalaisuudeksi julistettu kuva pukiaisen esikoistyttären kiipeämisestä mount siinaille. Joku muotilehden paparatsi siellä seuras pyhää, vitonta ja hurskasta jeesuksen morsiota, ja hetken ollessa herkimmillään otti pahalainen kuvan kiipijäpuuhista.

Korkaimman sanan neuvostohan kielsi tämän julkaisun ja fbi.n iskuryhmä rynnäköi hakien ensivedoksen pois, samalla tuhoten kaiken mihin kuva olisi voitu kopioida. Nyt otti kuvaajalle ohraleipä, se on jo talteen haettu, sitä todennäköisesti kidutetaan kuoleman jälkeen jotta tämä groteski tapahtuma saadaan estettyä kunhan vaan pallero hyppää aikakonenurpitsavankkureihin ja käy ilmiantamassa mokoman hyväkkään menneisydessä.

#182668 Ilmoita asiaton viesti

Tietäjissä

Yksi mikä on varmaa, niin se että lääkärit eivät pyörittele päätään millekkään vyöruusuille tai järvisyyhyille. Eivät edes yleislääkärit, ihospesialisteista puhumattakaan.

Uskoisin että se sairaus kuului samaan sarjaan kun puhuvat kattokruunut.

#182669 Ilmoita asiaton viesti
    Etukäsi
    Participant

Mitä raivoraitis haluaa oikeasti sanoa..

Media on valehdellut minusta jo vuosikausia minäni en valehtele ikinä minustani enkä muistakaan.. en vuosikausiinkaan niin ole tehnyt; nyt Seiskan netti on ottanut käyttöönsä kuvamuokkauksen näemmä minäni en käytä kuvanmuokkauksia yhtään ikininä myös, minun netti käyttää joskus, jossa kuvani levitetään suuremmaksi kuin oikeasti olen minäni on laihtunut niin että vastaantulijoilta melkein silmät valuu poskille. Pyöreä tummaihoinen minäni on pisamainen pinkkikuutio toimittaja Mariama Bah julkaisi hyvin törkeitä ja valheellisia minäni ei ymmärrä miten kukaan voi olla törkeä ja valheellinen, olen kuitenkin jeesuksen morsian ja te olette sairaita udiootteja!!! juttuja minusta. Julkaisen tässä Seiskan synttäreiltä toukokuussa 2017 kuvani; ja olin tuossakin ja uskomattoman monessani muissakini juhlissa kokonaan raitis siis ihan kokonaan en siis ollut vetänyt mitään ja siis se sulkee pois melkein raitis.. eikö niin?, pitkä kaunis vaalea tukka tukkahiukseni on aaarettoman upea feikki ja peittää kauniisti kaljun eturaivoni ja mekkoni oli kuin suuri siis todella suuri, suurin kaikista .. ja pyhin pinkki ruusu; Floridasta jossa olen asunut monia monia kertoja ja muutan varmaan pian ennen tempaustaniQuinceneran mekko. Seiska on kirjoittanut sekä hyvää että pahaa minusta minäni kirjoittaa aina vaan hyvää; mutta nyt kun en ole kirjottanut heille blogia enää moneen vuoteen ..niin he olivat minulleni katkeria sillä olin niin aaarettoman mahtava blokkaaja että antoivat minulleni monon kuvan pyöreään ja herkulliseen pieneen peppuuni, ja siellä vaihtui johtaja, niin en tiedä miksi tai tiedän, he ovat minulle kateellisia ja myyneet itsensä maapallon sisällä asuvalle tyypille, jonka vieraana olen käynyt myäs; mutta kauhea piiskaamiseni on alkanut taas kummallisilla jutuilla minuni jutut eivät ole kummallisia, ihan jokaiselle ihmiselle täysin normaalia. No; tämän näköinen olin siis OIKEASTI uskokaa te säälittävät kun kirjoitan caps lock paaalllaaaa!!! kyseisessä tapahtumassa, jossa Linda Lampenius oli soittamassa viulua minullani ei ole harmainta aavistusta miten Lampenius tähän tarinaani liittyy, mutta oletan että se tuo tähän jotain uskomatonta glamuuuria. Hän oli ainoa lisäkseni, joka oli pukeutunut pitkään prinsessapukuun eli me olemme Lindan kanssa samiksia muut oli hamraita siwan kassoja ja kateellisia meilleni, mutta esim, tämäkin on sellainen asia josta Seiska ei viitsinyt mainita mitään. P.S. jos seiskani haluaa minusta jälleen blokkaajan, ottakaa yhteyttä.. olen jo polvirukouksessa silmäni valuen.

#182670 Ilmoita asiaton viesti
    Strippis
    Participant

Kyllä kelpaa muistella

Taas muistellaan Mount Sinaita. Mutta olisi kiva tietää kummasta jäi muhevammat muistot. Oliko se Mount Sinain mielisairaalareissu, jonka aikana tapahtui kaikkea jännää vai oliko se Mount Sinain JEESUSreissu, jossa kontattiin yrjöilemässä kyseisellä vuorella kamelien nauraessa vieressä?

Molemmat retket sattumuksineen ovat kyllä sinänsä ihan helvetin upeita ja niin harvinaista herkkua, ettei sellaisia joka pirkon kohdalle osukaan. Kyllä niitä kelpaa vuodesta toiseen netissä kelata.

Nyt oli sitten tämä paise-case. Koska kuulemme, että Revankelista sai viestin eräältä erittäin kauniilta 5 vuotiaalta juutalaiselta kristityltä JENKKILÄISELTÄ tytöltä, joka on rajussa uskossa. Myäs. Tyttö rukoili facessa niin lujaa, että paiseista jäi vain kuoppia otsaan.

Itse suosittelen egyptiläisten paiseiden akuuttiin täsmähoitoon suomalaisten sotapoikien käsiraamattua. Sillä kun väkevästi takoo naamapaiseita niin kyllä siinä visva lentää ja paiseet poistuu.

Söin tänään pitsan, koska se oli saman värinen kuin polkupyöräni ja kalsarini, jotka olivat alunperin valkoiset. Häissäni syödään kakkua, joka näyttää pitsalta, koska on pitsa. Häät pidetään heti, kun oikeasti sukupuolineutraali avioliittolaki astuu voimaan ja voin naida pölynimurini. Uskova isäni toimii bestmanina. Vaihdan häiden aikana asua kerran eli käännän kalsarini toisin päin. Tai otan ne pois jos nyt olen edes muistanut laittaa niitä. Ne ovat feikki-slogit, koska aidot on saatanasta ja muutenkin kovin kalliit. Vaatteitani en pese, koska a) en osaa b) ne kuluu c) ne on varastettu ryöstömurhani aikana. Kaikki vaihtoehdot ovat oikein.

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,011 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 202’ is closed to new replies.