Johanna Tukiainen Vol. 203

Etusivu Foorumit Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 203

This topic contains 1,130 vastausta, has 97 ääntä, and was last updated by Avatar pravuurina flamingotanssia 3 kuukautta, 2 viikkoa sitten.

15 viestiä - 31 - 45 (1,131 yhteensä)
  • Kirjoittaja
    MinäNI
    Participant

No, olihan ne Neuvostoliiton aikaiset naispuoliset kuulantyöntäjätkin kai ihan virallisissa testeissä todettu naisiksi… Enpä olis heitäkään osannut kuvitella pinkissä kukkamekossa ja korkkareissa. Onko ”naisellinen” yhtä kuin bimbo blondi, pinkki rimpsumekko ja pitsitissiliivit?

#183725 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Joutuihan Marja-Liisa Kirvesniemikin jossain hiihtokilpailussa  sukupuolitestiin, vaikka oli synnyttänyt. Aika absurdia. Eikä näytä edes mieheltä.

#183726 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Naisellinen on yhtä kuin puolikaljuun liimattu blondattu tekotukkahius , irvistelevä paviaanin pers ja häikäilemätön luonne – koristeltuna kuormaliinoil ja / tai hakaneuloil kasatuil , liian pienil tekokuitukopiohörhelöil .

#183727 Ilmoita asiaton viesti

Muunsukupuolinen

Nykyisin kun lääketiede on ohittanut hihhuliuskovaisuuden biologiassa, on myös tunnustettu seksuaalisen suuntautumisen olevan jotain ihan muuta kun sairaus. Esimerkiksi poikatyttö ei välttämättä ole rekkalesbo. Tunkki taantuu tuon jenkkiuskontonsa kanssa pimeimmälle keskiajalle, vaikka en kehottaisi menemään tekokuitutylleissä noitarovion lähelle. Siinä voi helposti oikeus toteutua ja kärähtää sekin jonka alunperin olisi pitänytkin olla poltettavana.

#183728 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Tuksulle naisellisuus tarkoittaa juuri sitä, mitä hän itse edustaa. Persaukinen, muista riippuvainen, lihavahko, epäluonnolinen, älyltään pikkutytön tasolle jäänyt joka esittelee valokuvissa uuden mekkonsa helmaa.

Kuka järki-ihminen tuollaisen haluaisi kumppanikseen? Fiksuille ja karismaattisille miehille kun on tarjolla itsestään huolehtivia, itsenäisiä naisia jotka ovat ansioituneita työ- ja yksityiselämässään. Tuksulla ei ole mitään meriittejä.

#183729 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    2 tuntia · 
    YouTube
     · 

eikki Taakalan kokouksia, joita he ovat pitäneet Korson Helluntaiseurakunnassa jokaiseen kuun viimeisenä vkloppuna sekä yksityisiä Raamattu piirejä, jotka ovat erinomaisia! Ja laajemmin sanottuna; JOKAINEN IHMINEN tarvitsee tulla uskoon Jeesukseen Kristukseen pelastuakseen taivaaseen. AINOASTAAN Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä ja hän on ainoa Tie itse Jumalan luokse. Hän pelasti minut helvetistä vuonna 2015; ja kävin kirjaimellisessa helvetissä, en kuvaannollisesti. Puhun tästä asiasta YouTuben videoissa ja kirjoitan tällä hetkellä omaelämäkertakirjan. -Johanna Tukiainen

YOUTUBE.COM

For Your Name Is Holy – I Enter The Holy of Holies – Paul Wilbur – Lyrics
    I Enter The Holy of Holies – For Your Name Is Holy – Paul Wilbur – Lyrics. Messianic Praise and Worship.…

#183730 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant
    • Johanna Mia Tukiainen Netissa naljaillaan etta pysyn raittiina “ylostempauksen pelon takia.” No sitakin! 🙏🙏🙏 Hyva; etta mun kautta tulee kasite “ylostempaus” tutuksi ei-uskoville. 🙏 Mutta pysyn raittiina myos monista muista syista; minulle on profetoitu aito ja oikea rakkaus sen jalkeen kun “olen raitistunut.” ❤️😊👍 Lisaksi en aio kuolla alkoholiin: se oli yksi lupaus jonka tein jo kauan sitten. ✨✨✊Jumalalla on viela paljon mun varalle; joten taalla lopunaikoina jatkan Herran soturina sen aikaa kun on tarkoitus! ❤️🙏🙏🙏👍✊🦋

xxxxxx xxxxxxx Johanna Mia Tukiainen Sana kehoittaa valvomaan ja olemaan raittiit…anna naljaajien naljailla..Älä ole moksiskaan

xxx xxxxx Viis veisaa pilkkaajista. Taitaa olla vain kateus kun hyökkää kun ei oma elämä ole puhdas

xxxxx xxxxxx Jumalalle kiitos että olet raittiina Johanna. Siunausta, kaikkea hyvää. Hannele

xxxxx xxxxx Ei niistä tarvitse välittää. Enimmäkseen kateutta on heillä. Siunausta päivääsi 😘

xxxx xxxxx  Onnea ja siunausta. Alkoholi on pahasta ja aiheuttaa epäsopua ja masennusta. Ihminen muuttuu ja ei pysty vastaamaan seurauksista. Joka juo niin on kadottanut jotain puhdasta arvokasta.

Hienoa, Johanna 💗

xxxxxx xxxxxx Se on hyvä se, itse olen monta kertaa ratkennut ryyppäämään koska se mielihyvän tunne on vaan niin petollista mikä tulee muutaman ryypyn jälkeen. Pahimmassa tapauksessa se kärjistyy monen viikon putkeksi ja sen jälkeen yrittää ryypätä vain pelkotilat pois mutta itse viinassahan ne demonit varmaan piileekin.

#183731 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant
    #183732 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Tupareissa oli siis mamma ja MölliOlli.

Veri klamuur paarty Töölösessä.

#183733 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili
    Participant

Onhan nuo Matamin sääret kyllä melkoiset ”säihkysääret”:

#183734 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Nou ju hävönt. Juu häv piin trinking alkohåål meni meni taims. Änd juu iit dous mental pills laik adörs iit salad. Jouhänä, juu aar nat soubör or kliin. Juu aar ö laiar änd ö sheim for ååll truu biliivörs.

#183735 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

…oikea rakkaus sen jälkeen , kun ”olen raitistunut” !! Nimenomaan , ”raitistunut” sitaateissa…joka kuvaa vitsikäst ilmaisuu tms ……voi jättestora HAHHAA …-ja tekarit uusiks 😁…hermostollisen toiminnan seurauksena ylä- ja alempiarvoisten hampaiden tuottamaa äänimaailmaa…😁😁

#183736 Ilmoita asiaton viesti

Missä naljaillaan?

mierda:

Johanna Mia Tukiainen Netissa naljaillaan etta pysyn raittiina “ylostempauksen pelon takia.” No sitakin! 🙏🙏🙏 Hyva; etta mun kautta tulee kasite “ylostempaus” tutuksi ei-uskoville. 

Ei täällä ole naljailtu ainakaan mistään ylöstempauksen pelosta. Naurettu kyllä on mielikuvalle kun paksuhko akka leijuu ”tuonilmasiin”. Mistä muuten tiedät mihin suuntaan tempaistaan kun ollaan pallon pinnalla ja pallo lentelee avaruudessa jotenkin päin. Miten päin, ei pysty sanomaan kukaan.

#183737 Ilmoita asiaton viesti
    vanha juappo
    Participant

Eiks tämä superuskovainen käy siellä hihhulitilaisuuksissa enää ollenkaan? Paasasi yhteen aikaan miten tärkeetä on seurakuntayhteys. Mahtaa veetuttaa kun ei pääse maiskuttamaan sinne puhujanpönttöön 🙂

#183738 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Tauno..tota…ei palloNI lentele , kun ei ole siipii . Mut akselinsa ympär pyörii…ei ihme ett hitaammat päät menee sekasin…Onkohan se akseli alcofreetä…eiku rostfreetä 🤔Joittenkin maailma pyörii feikkialcofreen ympäril – vähän niinku mekin oltais kristallipöllys….pölyssä kun on lunta…lumisadetta …tai nähdään jeesuksen valaisema tie…kun tullaan vaik varkauden korvest valaistulle tielle….tänks jessus , ai cän see thö lait , kiitti vinkistä ; olen oikealla tiellä .

15 viestiä - 31 - 45 (1,131 yhteensä)

Aiheeseen ‘Johanna Tukiainen Vol. 203’ ei oteta uusia vastauksia.