Johanna Tukiainen Vol. 206

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 206

This topic contains 1,357 replies, has 110 voices, and was last updated by Avatar Maami 3 weeks, 1 day ago.

Viewing 8 posts - 1,351 through 1,358 (of 1,358 total)
  • Author
    Hymy7+
    Participant

” Oi sinä kaikkein armollisin,ristiinnaulittu Herra Jeesus Kristus.                             Armahda minua,vaivaista syntistä,                                           ja katso puoleeni laupeutesi silmin,                                              niin kuin sinä katsoit Pietariin,kun hän oli kieltänyt sinut,ja niin kuin sinä KATSOIT SYNTISEEN NAISEEN FARISEUKSEN KODISSA                                         ja ryöväriin ristinpuulla.            Anna minulle pyhä armosi,että minä niin kuin Pietari itkisin syntejäni,                                        niin kuin syntinen nainen      sinua sydämestäni rakastaisin ja ryövärin kanssa saisin katsella pyhiä kasvojasi taivaassa iankaikkisesti.”

Sorry uskomattomat näädät , oli vaan pakko laittaa . Paaaaaljon löytyisi tähän tilanteeseen…

#189827 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Suoraan sanottuna vituttaa minuaninikin tuo uskisten touhu ; kun tehdään kunnon limbous , rukoillaan anteeksiantoa . Asia sillä selvä . Kelle on sanottu taivaasta suoraan ääneen , henkeen ja vereen , että saat anteeksi . ” MENE , ÄLÄKÄ ENÄÄ SYNTIÄ TEE ”….Mutku kerta toisensa jälkeen 😇🤑🤑😡🤮🤮

#189828 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Participant

En pysty enää katsomaan vetistävää rev… ruusukakkua. Jotain meni rikki.

#189829 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Participant

#pinksnails 🤢🤕

#189830 Ilmoita asiaton viesti
    Siwan kassa
    Participant

No mutta jos kyseessä oli demonin hyökkäys marttyyriuskovaista kohtaan, niin silloinhan kaikki kämmit voi ulkoistaa itse pääkehvelille, pistää öljyä simpukkaan, pukea sotisovan ylle (tai ainakin housut) ja jatkaa puhtoisena taivaan morsiona.  Eiks niin?

#189831 Ilmoita asiaton viesti
    Pinkki balleriina
    Participant

Nyt täällä taas ammuttiin se tekouskis alas. Niin Pyhä Jouhanna, että vielä kerran huh, huh. Lähettiköhän se tulevalle miehelleen ton reba-kuvan? Silleenkö ne uskovaiset toimivat? 😇

#189832 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen
    Participant

Noni, Shaloon Saappaat ja Halitulijallaa!
    Tuli kotipäivä ja ehdin taas lukaista itseni ajan tasalle jessuksen morsiamen pyhästä elämästä.
    Ja jopa osu ja uppos. Olen pienessä pää(i)ssäni kuvitellut jo jonkin aikaa, että revankelista on satunnaisten raittiuspäivien ja uskoon tulon julkisen uskottelun myötä jonkin verran siistiytynyt käytökseltään.
    No ei o. Ilmeisesti p*erseilee nyt pienmmissä piireissä ja netissä, eli ei enää keiku kännissä kaupungilla niin paljon kun ennen.
    Silmät lähes putosi aamulla teekuppiin ja repesin nauruun, kun näin hienot ”synttäriposeeraukset” yön tunneilta.
    Edellisenä päivänä ollaan jeesustelemassa uskisten kemuissa – tosin sielläkin täysin naurettavasti pukeutuneena ja tuomassa vain itseään esille – ja sit seuraavana ”synttäripäivänä” tulee esiin se oikea MMJT. Tuotahan se on tehnyt ikänsä, nyt vain, ehkä vahingossa, markkinointikuvat lipsahti väärälle foorumille.
    Voi voi kun mua huvittaa, Jumalan oma prinsessa!!!1!!.

#189833 Ilmoita asiaton viesti
    Maami
    Participant

Pakkohan se oli rekata foorumille, voi kauhistus mitä miun vanhat silimät näkivätkään.. Noita juhlien alkukuvia katellessa tuli mieleen, että yrittikö juhlakalu muokata itsestään pikkusyrran näköistä ? Juhlien jälkipyykkiä odotellessa..

Viewing 8 posts - 1,351 through 1,358 (of 1,358 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 206’ is closed to new replies.