Johanna Tukiainen Vol. 207

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 207

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 1,404 total)
  • Author
    Iha ite mä
    Participant

Missä Uskisryhmissä facessa on tuksun haarojen välistä kuvaa näytetty? Siellä muutamissa ryhmissä on ennenkin kyseenalaistettu tuksun uskoa. Uskossa se ei ole,ei kukaan uskovainen laita kuvia julkiseen esittelyyn,saatika käskisi jonkun ottaa kuvia…Herneelle,minä kuten muutkin ihan ovat nähneet kuva lävähtää julkisena eteen..mä söin pizzaa kun kuvat lävähti ja yrjö oli lähellä.Syöminen loppui siihen,meni ruokahalut.

#190179 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

Herne, kyllä ne kuvat ovat jo Johannan uskonsisarien ja -veljien nähtävillä, jopa itse Nissisillä ja Taakaloilla.

Kuvat olivat ilmestyneet erään TOSIuskovan miehen luuriin ja tämähän meinasi saada sydärin, kun ei olisi millään uskonut tälläistä siveettömyyttä. Hän on näyttänyt kuvat useille uskoville kavereilleen ja ilmeisesti myös kysellyt poliiseilta, onko tuollaisten kuvien lähettäminen sallittua, koska Johkillahan voi olla myös alaikäisiä seuraajia, jopa lapsia.

Luullakseni tämä ei jää tähän vaan Johanna joutuu kerrankin kantamaan rivon käyttäytymisensä seuraukset. Nyt ei enää uskiksetkaan (paitsi  täti-moonika, joka ei ole oikeassa uskossa) päätä taputtele ja toivota herran siunausta, vaan revankelista julistetaan pannaan. ???????????

#190180 Ilmoita asiaton viesti
    Iha ite mä
    Participant

eiks ne synttärit mennyt jo? ottanut kotoa ilmapallot mukaan 😀

#190181 Ilmoita asiaton viesti
    Siwan kassa
    Participant

Jos aivan tarkkoja ollaan, niin Tunkki lähti synnin poluille jo siinä vaiheessa kun teki päätöksen ottaa/otattaa riettaan pilukuvan.  Ne ajatukset, ne ajatukset nääs hyvä Herne.  Loppu onkin sitten historiaa.  Varmasti monet uskovaisetkin juovat saunakaljat, juhlissa viinit tai parit, mutta harvalle tulee mieleen, että ”kas, otanpa aivan itseni viihdykkeeksi värikuvan römpsastäni”.  Koomista tässä on se, että kuva lähti elämään omaa elämäänsä.

#190182 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Tunkki yrittää saada huomion muualle (reva ja tissit), mutta ei onnistu. Kaikki mokat vaietaan kuoliaaksi ja siirretään huomio muihin asioihin. Voi tuota ressukan omahyväisyyden määrää: saa taas leikkiä prinsessaa ja painella ilmapallojen kanssa pitkin keskustan katuja. Tuo ämmä edustaa näitä ominaisuuksia: omahyväisyys, narsismi, teennäisyys, tekouskovaisuus, valehtelu, kaikenlainen rumuus, materian palvonta, itsensä palvonta, laiskuus, ahneus, katkeruus, päihteet, kiittämättömyys, kaunaisuus, röyhkeys, seksuaalisesti kyltymätön, kaikkien hyväksikäyttö, rivous jne. Siis ihan turha ihmetellä, jos ei kelpaa korkeintaan kuin kertapanoksi. Vaimo- tai tyttöystävä ainesta siitä ei ole, ei koskaan.

#190183 Ilmoita asiaton viesti

Ja taas HutZu poseeraa mekko takaa avoinna, kun ei vaan mahdu päälle, vaikka 14kg on lähtenyt leivoksilla ja polvirukouksilla.

Tietysti parempi noin, kuin reppu levällään esillä.

#190184 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Mekko on taas väärää kokoa, yläosa ei istu ollenkaan.

#190185 Ilmoita asiaton viesti
    Kiitos tiedosta
    Participant

Onko tämä joku juhlaviikko?

#190186 Ilmoita asiaton viesti

Voi tota itserakkauden määrää noissa uusissa kuvissa? laittoiko samalla alapäänkin kuvaus kuntoon?

#190187 Ilmoita asiaton viesti
    Kiitos tiedosta
    Participant

Mikä tässä softassa on vikana kun postit lähtee 500 kertaa, sori!!

#190189 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Kyllä te varmaan ootte oikeessa väitteissänne, mä en vaa jaksa, enkä mä kykene keskittymään siihen kuka sano ja kuka jätti sanomatta ja toihan olis pitäny kirjoittaa eri tavalla nythän siitä saa väärän käsityksen jne.

Ei vaa jaksa. Minä en tissejäni enkä jalkoväliäni esittele ja se saa nyt riittää. Puss och kram.

#190190 Ilmoita asiaton viesti
    henkilöllö
    Participant

Herne sanoi tavanneensa uusia ihmisiä. Maksoiko ne hyvin Herne?

#190191 Ilmoita asiaton viesti
    katja
    Participant

On se huvittava näky kun mennä lyllertää Helsinginkaduilla nuo ilmapallot kourassa. Kovasti on omahyväinen ilme naamalla, ei raukka vissiin osaa edes hävetä niitä alastonkuviaan.

Miksei  vieraista ollut kuvia, 3 henkeä on kuviin saatu, missä muut?

#190192 Ilmoita asiaton viesti
    kanadannäätä
    Participant

Vastaas Herne ihan rehellisesti (jos mahdollista) onko Tuksun käytös sun mielestä ihan normaalia oikean uskovaisen käytöstä?? Ja onko toi todellakin sun mielestä hyväksyttävää käyttäytymistä??

#190193 Ilmoita asiaton viesti
    henkilöllö
    Participant

Katja no kun eiväthän maksullisten asiakkaita pidä kuvata, tai asiakkaat loppuu. Vai mitä Herne? ?

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 1,404 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 207’ is closed to new replies.