Johanna Tukiainen Vol. 208

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 208

This topic contains 1,495 replies, has 128 voices, and was last updated by Avatar Oikeus-Näätä 1 month ago.

Viewing 11 posts - 1,486 through 1,496 (of 1,496 total)
  • Author
    Pastori
    Participant

Eikö tuollaiset lääkkeet, kuten yleensäkin moni muukin lääke, pitäisi ajaa alas hallitusti, eikä lopettaa seinään ? Ei ihme, jos joku pää prakaa.

Ei ole mikään pulustus tämä. Ei vaan taida yhtään auttaa tuollainen jo muutenkin sekaisin olevaa.

#193138 Ilmoita asiaton viesti
    Helinä
    Participant

Iltalehti kertoo tänään tutkimuksesta, jossa on selvitelty millaiset miehet lähettävät kikkelinsa kuvia.  Päteeköhän sama naisiin? Ainakin Naiseen isolla ännällä näyttävät luonteenpiirteet pätevän:

”Omien tarpeiden pitäminen tärkeämpinä kuin muiden on tunnuspiirre narsisteille. Narsistin tunnistaa myös siitä, että hänellä on epärealistinen kuvitelma itsestään ja valtava ihailun tarve.

Omien tarpeiden asettaminen muiden edelle johtaa myös usein siihen, että narsistit usein manipuloivat ja hyväksikäyttävät ihmisiä, kertoo psykologi Darrel Turner Health-lehdelle.

– Pyytämättä kuvia lähettäneet miehet osoittivat korkeampia narsistisuuteen viittaavia tasoja kuin miehet, jotka eivät niitä lähetelleet. Osa oli myös vihamielisen seksistisiä, tutkijat kertovat.” IL

#193139 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    7 tuntia ·

Hahaahaahahaaaaaa! 🙂 YEAH!

Kuvan mahdollinen sisältö: teksti

#193140 Ilmoita asiaton viesti
    supetblonli
    Participant

Tuo Tunkin jakama ”Dear future husband, may God continue destroying your relationships until we meet” kertoo hyvin sen, millainen ihminen Tuksu on sisimmässään. Jumala on olemassa hänelle siksi, että toimii Tuksun työmyyränä – tuhoten muiden ihmisten ihmissuhteita että Tuksu saisi haluamansa.

Mutta kai tuossa Tuksun itselleen sopivaksi muokkaamassaan uskiselämässä myös toisille pahan toivominen on ok – kun se hyödyttää itseään.

#193141 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Olisiko ollut tässä vuoden sisällä, kun Tuksu ilmoitti olevansa klitoris pystyssä (odottamassa) ?

#193142 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Maalta toin eu:n hylkäämiä käyriä kurkkuja. Ny oravakaupungissa ollessani taksilla töölööseen lähetys olis perillä ennen iltapäivän klitsuseisokkia. Ja nehän voi jälkikäyttää voi yäk mun mielikuvitus. Iltapäivätee ei ole koskaan entisensä.

#193143 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

”Omien tarpeiden pitäminen tärkeämpinä kuin muiden on tunnuspiirre narsisteille. Narsistin tunnistaa myös siitä, että hänellä on epärealistinen kuvitelma itsestään ja valtava ihailun tarve.

Tästä on hyvä esimerkki past away sisterin kuoleman jälkeiset tapahtumat. Luultavasti muu perhe oli aikalailla shokissa tapahtuneesta, etenkin edesmenneen kuolleena löytänyt mammamuratti. Mitä tekee jullen tehdessä kuolemaa 4 päivää putkeen ryypännyt tunkki? Parkuu krokotiilinkyyneleitä seiskalle, hylkää koirat kun pitää näytellä surevaa, ehkä jopa jonkinasteinen mutta ohimenevä omatunnon soimaus tuntui, myös. Minäminäminä suren, minäminä eniten katsokaa. Lopulta piti vielä päästä surulomalle homon kanssa ja kuinkas sureva siellä käyttäytyikään. Ryyppäsi rahat, tienasi lisää ryyppyrahaa  jufian pidellessä kädestä kun arabinallekarhu työsti, myöhästyi paluulennolta jne. Oliko se kylpyammeeseen paskominenkin tällä reissulla vai muistelenko ihan omiani? Narsistin pitää aina olla paras kaikessa, suremisessakin.

#193144 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Participant

Voi Tuksu kun harmittaa et siten kuolutkaan punaiseen-naamaan ja korjasit tilanteen meikillä ja kuvanmuokkauksella, koska kaikki tietää et eihän sinua tunnista kadulla muusta kun äänestä tahi koirista sillä oletsä niin oma itsesi Lyhyt jalkainen ylipainoinen älämölö.

#193145 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

TOISTAN VIELÄ, kun ei näköjään mennyt ensimmäisellä kerralla herneaivoon perille:

Herne, tässä vastaus  typerään kysymykseesi sekä sama käy kaikkiin tuleviin vuodatuksiisi, myös!!1111!1

Mierda, eihän sulla ollu kykyä vastata siihen miksi Johanna ei olisi vuosia sitten saannut tuoksahtaa viinalle. Jos nyt on niin että tarkoitit sitä yhteiskuvaa jonka joku on postannut tänne, mistäs ihmeestä tiedät mitä on haistettu ja mitä ei?

Täällä pitää aina pysyä totuudessa.

PYSYTÄÄNPÄS SIINÄ TOTUUDESSA SITTEN, HERNE

Muistele, mitä olet Tukiaisesta kirjoitellut toisille uskovaisille ja muillekin…nyt jo olisin sinuna kyllä hissun kissun. ..

HERNE 13.4.2019

kirjoitin Johannalle että minulle on helpotus päästä hänestä eroon ja muuta sellaista mitä narsisti ei ikinä unohda. Ei oo mitään haluja olla Johannan kanssa tekemisissä enää. Olis vaan ollu mielenkiintoista kuulla viranomaisten mielipiteet mun kirjoituksitani.

Tottahan mä nyt itsekin tiesin että näin tämä päättyy, useita kuukausia sitten kirjoitin tänne että eihän tämä hyvin pääty. Mun puolest kyllä, ei tarvii enää kuunnella samaa jargonia demoneista ja helvetistä tunti tolkulla. Ottahan se vähän päähän että Johanna valehtelee mutta sen mä oon alusta saakka tienny.

Hännystelijä, kyllä mä olisin vilpittömästi sitä halunnu auttaa mutta aika nopeesti ymmärsin että se ei ota ittensä ulkopuolelta mitään vastaan. Nythän se tietysti pelkää että kirjoitan tänne asioita joista se vannotti mua olemaan hiljaa, siksi uhkasi rikosilmoituksella jos tänne vielä kirjoitan.

Monica Broström
    17. huhtikuuta

Tänne voi varmasti myös jättää esirukouspyynnön. Minusta eräs nainen levittää netissä koko nimelläni valheita ja ekaa kertaa elämässäni harkitsen rikosilmoituksen tekoa. Jumala antaa viisautta sille joka sitä häneltä anoo ja sitä mä tarvitsen nyt. Kiitos jos joku muistaisi rukouksin tätä kurjaa asiaa.

Monica Broström Minua hän haukkui noidaksi ja mielenvikaiseksi.

Monica Broström Nyt tämä samainen henkilö on aloittanut herjauskampanjan minua kohtaan näissä uskovaisten ryhmissä myös, valhetta, syytöksiä, valhetta??? MIKSI?? En voi tehdä hänestä rikosilmoitusta, kävin tänään poliisilaitoksella, hän on jättänyt yhden kirjaimen nimestäni pois jolloin herjaaminen tapahtuu toisen lähes saman nimisen nimellä. Hän on estänyt myös minut joten en näe mitä kaikkea hän kirjoittelee ja missä, YVnä tulee ilmoituksia mulle kyllä.

Monica Broström Tämä samainen hlö julisti noin vuosi sitten että eräs tämän ryhmän aktiivi kirjioittaja on mielisairas.

Monica Broström Mä en voi ilmoittaa kun minut on hänen taholtaan bannattu, hän voi haukkua minua kuinka paljon tahansa enkä minä estonsa takia voi tehdä mitään 

Monica Broström Taas hän vaan tänään väittää että puhun ja herjaan häntä netissä?? Just tuli ystävältä viesti. On se nyt kertakaikkiaan kummaa touhua. Antais olla mut nyt vaan kun en oo mitään tehny 🙁 En ole missään häntä herjannut tai osoitettaan levittänyt. Se joka sellaisen viestin löytää mä vien ulos syömään, vaikka jätskille kesällä 🙂 Nettiherjaaja?? Täytän seuraavaksi 60 vuotta ja osaan nää perusjutut tietokoneella, kotona kökötän omaishoitajana. Noh, ehkä tää joskus valkenee

Monica Broström  nii, paitsi että minulla on kirjallista näyttöä mitä taas hänellä ei ole kun sellaista ei ole olemassakaan.

EIPÄ MULLA MUUTA, jätän nyt vain tämän tähän, terve Herne!SIU 🙏

ps. olkoon tämä viimeinen kommenttiNI tästä aiheesta, förstår du ärta, OCKSÅ!11!!

#193146 Ilmoita asiaton viesti
    henkilöllö
    Participant

Huvittava tapaus tuo Herne🤣

#193147 Ilmoita asiaton viesti
    Oikeus-Näätä
    Participant

Monica Broström ei voi päästää irti kanta-asiakkaastaan. Ja asiakashan on aina oikeassa, vaikka olisi väärässä. Sen 41v-synttäreillekin voi mennä kahvinkeittäjäksi, -tarjoilijaksi.

Moses is Moses, but business is business.

Viewing 11 posts - 1,486 through 1,496 (of 1,496 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 208’ is closed to new replies.