Johanna Tukiainen Vol. 209

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 209

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 1,335 total)
  • Author
    kaljakurre
    Participant

Korjaa itte Hemmo t Kurre

#193423 Ilmoita asiaton viesti
    Noita
    Participant

Minulla on erittäin paljon 100% faktaa meidän päähenkilöistä. Sinä päivänä kun hermostun hänen valheilleen niin tuon nämä faktat esille.

#193424 Ilmoita asiaton viesti
    Lautturi
    Blocked

Pihlajanmarja, anna palaa jo nyt.

#193425 Ilmoita asiaton viesti
    Rääkyjä2
    Participant

Pihlajanmarja:

Sinä päivänä kun hermostun hänen valheilleen niin tuon nämä faktat esille.

Hermostu heti. Niin me muutkin teemme…

Ja saisimme mielenkiintoista luettavaa sadepäivän ratoksi. Turha faktaa on pihdata, kun tänne kerran kirjauduitkin ja syötin heitit.  Kiitos jo etukäteen.

#193426 Ilmoita asiaton viesti
    Hemmo
    Participant

Kurre, en ole palstan aktivisti, vaan suosittelin näädille, joita kiinnostaa ihan kaikki HutZuun liittyvä täydentämään sekä Hiki- että Wikipedian päähenkilön osalta.

#193427 Ilmoita asiaton viesti

Pihlis on kirjoittanut 21 kertaa tänne. Oliko ennen jollain muulla nimellä?

#193428 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti.
    Participant

Näätäläisen Anneli kuule, sitäpä tässä porukalla on ihmetelty jo toistakymmentä vuatta. Miten jollain uuvatilla voi olla noin vääristynyt minäkuva? Yläpää on niin sohjoinen, että väittää kivenkovaan mustaa valkoiseksi. Se joka ei sitä usko on stanasta ja joutuu kuutioon.

Johannan todellinen minä on ilkeä, päällekäyvä ja öykkäri. Johanna on väkivaltainen ja pelottava niille, jotka sanoo sille vastaan. Johannalla ei ole käytöstapoja. Listaan voi lisätä kaikki ne laatusanat joita vain ikinä keksii. Nyt se Johannan sisin on alkanut näkyä naamasta ja habituksesta. Nuoruus vielä peitti ilkeän luonteen, nyt se näkyy jokaisessa kuvassa ja videossa. Näkyy mikä umpikiero valehtelija se on. Johanna on itselleen sokea: luulee että hän on taitava huijaamaan ja sumuttamaan. Ei ole. Narsistin naamio rakoilee jo pahasti.

Ah, ei sanat riitä kertomaan miten vastenmielinen tuollainen olio on. Sanon olio, sillä ihmisyys ja inhimillisyys loistaa poissaolollaan.

#193429 Ilmoita asiaton viesti
    Dolly
    Participant

Tiedän, mutta en kerro, ärsyttää. Miksi piti kertoa ei mitään?

#193430 Ilmoita asiaton viesti

Aktivistit

Olet sinä Hemmo enemmän aktivisti kun minä. En ole lukenut Tunkin wikipedia selostusta varmaan kuuteen vuoteen ja hikipediaa en koskaan. Siksipä en tiedä onko siellä faktaa vai fiktiota. Wikipedia-artikkeli vaikutti aikoinaan Tunkin omalta tuotannolta ja Jollaksen asuntoaluetta korotettiin pilviin. Viime vuosina Jollas ja Laajasalo ovat olleet esillä henkirikoksista kertovissa uutisissa.

#193431 Ilmoita asiaton viesti
    Kaapo Hokkanen
    Participant

Minullapa onkin 150% ;sta faktaa, mutta ei siitä nyt tässä enempää ennen kun suutun

#193432 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti.
    Participant

Minä etsin aina faktaa. Olen lukenut mm. Katariina Parhin julkaisuja ymmärtääkseni miksi tämä Viirupöllö on niin outo ja poikkeava.

http://www.ennenjanyt.net/2018/08/katariina-parhi-syntyneet-poikkeaviksi-psykopatiadiagnoosin-historiasta-suomessa-lectio-praecursoria-16-6-2018/

#193433 Ilmoita asiaton viesti
    Tuu
    Participant

Ja kaikki uskovat kaiken kunhan se on vain jotain negatiivista Johannasta…..

#193434 Ilmoita asiaton viesti

Kun suutun, uskon kaiken ja kerron kun en suutu. Tiedän kaiken ja en voi kertoa suuttumatta.

#193435 Ilmoita asiaton viesti
    Seppo7
    Participant

Tuu

Siinäpä se, kun Tuksusta ei ole mitään hyvää sanottavaa. Tuksu kyllä hoitaa omakehun meidän puolesta. En mä paskakastakaan tykkää ja siksi en väitä sen tuoksuvan hyvälle.

#193436 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

No tästä saadaankin oikein vauhdikas keskustelu kun aletaan miettiä mitä hyvää ja posiitivista Johanna on saanut aikaiseksi viime aikoina!!!

Joudutaan pyytämään uutta vollia alta aikayksikön kun kaikki sankoin joukon saapuvat todistamaan hyviä juttuja.

Nimetkää edes yksi.

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 1,335 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 209’ is closed to new replies.