Johanna Tukiainen Vol. 209

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 209

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 1,337 total)
  • Author

Tuksu tukee juoma- ja lääketeollisuutta, työllistää niitä, siitä plussaa. Miinusta tulee siitä, että tekee sen toisten varoilla.

#193453 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Tuksun FB.

James Bahamonde: The first think you have to do is take care of yourself, love your soul, go to the gym, stop doing plastic surgery, botox, and collagen in your leaps, if you need a real man you need to start by showing the real you..

With love and respect your friend James.

You talk about God but you are not happy the way he made you so u change your appearance, for what?

#193454 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Tuksun FB:

Yrjö M: olet vitun sekaisin.

Olis tässä vaiheessa oikein hakea apua jostain ihan muualta kuin jumalalta

#193455 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Tällä palstalla on oikeasti edesmenneitä näätiä. Mielessäni sytytän kynttilän toisinaan ja kaipaan. Syöpä on veemäinen tauti.

#193456 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Ai ai. Onko Pahamonttu pian entinen ystävä, kun noin röyhkeästi opastaa kviiniä ja sanoo suoraan, että frouva on lihava ja ruma…

#193457 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Tällä palstalla on oikeasti edesmenneitä näätiä. Mielessäni sytytän kynttilän toisinaan ja kaipaan. Syöpä on veemäinen tauti.

Buck the Weasel ja Mertzi, jos muistan nimimerkit oikein.

Voi olla, että meni ihan pieleen. Kovasti muistini sopukoita kaivelin.

#193458 Ilmoita asiaton viesti
    Lautturi
    Blocked

Pahamonttu on ollut vuosien varrella oikeassa useissa eri asioissa – Tuksu ei.
    Odotellaan Tuksun seuraavaa Ämerikän matkaa mitä suurimmalla mielenkiinnolla.
    Kuten myös laskettelua Lapissa sekä veneilyä että Turkin lomaa unohtamatta.
    Moderni paroonitar von Münchausen on taas vauhdissa.

#193459 Ilmoita asiaton viesti

Principeca2: Olikos vielä näitä edesmenneitä nimimerkki reiskoissa?

Saattaa mulla muisti pätkiä, mutta tuli mieleen myös hän.

#193460 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Kyllä ja joku muukin, nimi pyörii takaraivossa, muttei tule ulos.

#193461 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Pidempään mukana kynsin hampain roikkuneet tunnustanevat, että ryhmässä on myös yhteisöllisyyttä ja välillä lipsahdettu ohi aiheenkin, josta kyllä jotkut itkuiikat ovat heti jaksaneet valittaa. Täällä on ollut hyviä hetkiä, joihin Tuksulla ei ole osaa eikä arpaa.

#193462 Ilmoita asiaton viesti
    Crystal
    Participant

Eikös tunkki ole teettänyt abortin joskus, niin eikö se ole lapsensa tappaminen ja tuomitseehan hän itse nyt kaikki abortintekijät, myös se että jotkut väitti että edesauttoi sisarensa kuoleman, kun jätti heikossa kunnossa olevan yksin ja vielä ilman puhelinta, eli heitteillejättö mistä seurasi kuolema.

#193463 Ilmoita asiaton viesti

Jospa tuo James Pahamonttu on Tuksun uusi aviomies. Liekö Pahamonttu kuinka rikas?

Keksin Tuksusta vielä yhden hyvän puolen. Hän on todella hyvä keksimään uusia liikeideoita ja suunnittelemaan eri asioita. Tosin noista suunnitelmista mikään ei ole toteutunut. Nettikauppa oli aivan klassikko. Jopa oma vaatemallisto ja parfyymi. Hänellä on todella vilkas mielikuvitus, tosin kun hän päästää jutut julkisuuteen, niin kyseessä on patologinen valehtelu. Ehkä hän voisi kunnostautua satujen kertojana? Tosin hän ei voisi olla sotkematta niihin harhaista uskontoaan eikä oman itsensä täydellisyyttä, kauneutta, hienostunutta tyylitajua ja lahjakkuutta. Minkä h-tin ”sensuellin” esityksen hän yrittää esittää? Keimailua, pään keikuttamista, huulien ja sormien nuolemista. Kaikkea muuta kuin sensuellia. Tulee mieleen joku katunainen.

#193464 Ilmoita asiaton viesti
    Herne
    Participant

Tähti mulla meni nyt ohi se että on harmi että luulen näin. Miten?

#193465 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Tuksu fb:

Peugeot ei kaynnistynyt ollenkaan moneen pvaan!!! Kenenkaan yritys ei auttanut: mutta valoin rattilukon Anointed Oil (Jerusalem) ja AUTO KAY!

Marja&muori: Kiitos Herralle! Näin sen omin silmin!

Onko Marja-mamma Tuksulassa?

#193466 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca2
    Participant

Herne

Tähti mulla meni nyt ohi se että on harmi että luulen näin. Miten?

Kannattaisi yrittää muistaa mitä itse kirjoittaa. Kirjoitit näin:

Voihan Pihlajanmarja sentään. Harmi että et tiedä yhtään mitään mitä täällä ei jo tiedettäisi. Ei ollu edes hauska provo, kokeile jotain muuta.

Sinä luulet tietäväsi, mitä Pihlajanmarja/Tähti tietää ja hän vastaa, että harmi, että luulet tietäväsi ettei hän tiedä asioita, joita täällä ei jo tiedettäisi. Hän viittaa ehkä myös omaan päätelmääsi siitö, että hän on provo.

Toivottavasti tämä vastaus menee sinulle jakeluun, etkä jää jankuttamamaan, kuten koira asiaa.

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 1,337 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 209’ is closed to new replies.