Johanna Tukiainen Vol. 209

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 209

Viewing 15 posts - 1,291 through 1,305 (of 1,335 total)
  • Author
    lakihenkinen
    Participant

Jarna kun veit sitä ” sieniveistä” niin miten kävi ”sieniveitsen” omistajan autolle? 🙂

#194828 Ilmoita asiaton viesti
    Jarna2
    Participant

Tarkoitatko kun asuivat isällään?

#194829 Ilmoita asiaton viesti
    Jarna2
    Participant

Rakas Elisa, en tiedä asiasta muuta kuin sen että näin omistajille menneen joku ilmoitus laittoi minulle sen. Se oli nimi oli moottori ajoneuvon varastaminen. En osaa varastaa autoa.

Takaisin Johannaan, en halua sääliä täältä en sitä tullut hakemaan vaan kommentoin Johannan pimeetä kirjoitusta. Janitan suku ei halua että sukunimeä laitellaan nettiin. He eivät halua olla Tuksun kanssa missään tekemissä ei edes samssa lauseessa. Joten Johanna lopeta muiden sukunimien laittaminen nettiin, kiitos.

Heillä on riittävästi surullista aikaa, niin eivät tarvitse Johannan sekopäisiä juttuja.

#194831 Ilmoita asiaton viesti
    Lautturi
    Blocked

Tuksu on ”ostanut” uusia esiintymisasuja olemattomiin tilaisuuksiin.
    Mitähän laki sanoo tuoteväärennösten hankkimisesta?
    Kasvojen ihon perunapeltomaisuus näkyy selvästi kuvasta.

Julkaissut Johanna Mia Tukiainen Perjantaina 30. elokuuta 2019

#194832 Ilmoita asiaton viesti
    Jarna2
    Participant

Haukkukaa vaan mua, mut Tornaado-Tuksu voi lopettaa sukunimen tuomisen nettin. Lisänimesi johtuu sitä kun tuhoat kaikki mihin kosket. Kyllä se Saatana asuu Johanna sussa niin pahasti niinkuin NÄÄDÄT on sanonu. Ne varoitti minua mutta en uskonu.

#194833 Ilmoita asiaton viesti
    lakihenkinen
    Participant

Jarna! Kuka on ” rakas Elisa”?  🤔

#194834 Ilmoita asiaton viesti

Jarna

Janita on itse sanonut valmistautuvansa hautajaisiinsa esim. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/537ffb4c-dc73-42e5-a52a-e2268cb5150e

Janitan suku ei halua että sukunimeä laitellaan nettiin

Se sukunimi on netissä jo Janitan käden kautta.

#194835 Ilmoita asiaton viesti
    Naurunaama
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    1 t ·

Uusia esiintymisasuja saapui! 😍💫💫💫✨✨✨ Giambattista Vallin kopio (ei olisi ikina varaa aitoon) Mutta tama persikanvarinen tylliunelma TOIMII 💯keikoillani!!!! Pikkujoulukeikka tilaukset ja ensi vuosi 2020: Johanna@dollsdancers.fi 💋💋💋 SWEET Tulle of mine!

Kuvan mahdollinen sisältö: 1 henkilö, puhelin, selfie ja lähikuva
    Kuvan mahdollinen sisältö: 1 henkilö, puhelin
    Kuvan kuvausta ei ole saatavilla.

• Johanna Mia TukiainenJohanna Mia Tukiainen I´m a Peach, so u can Eat me! 😉

1

• [moderoitu] 😅😍
    • [moderoitu]  Ihana väri 😍

1

• [moderoitu] Ihana väri, ihana Melki!

1

• Johanna Mia TukiainenJohanna Mia Tukiainen Jennifer Lopez pinkissä tyllissä, sama suunnittelija. Nyt on maailmalla ollut jo kauan muodissa super naiselliset asut ja värit! ja YLLÄTYS: PINKKI!

Piilota tai ilmianna tämä

Kuvan mahdollinen sisältö: 2 henkilöä, hymyileviä ihmisiä, ihmiset istuvat ja kengät

#194836 Ilmoita asiaton viesti
    Naurunaama
    Participant

Alkoholistin näköisemmäksi ei naama tuosta muutu. Mites ne sisuskalut?

#194837 Ilmoita asiaton viesti
    Jarna2
    Participant

Tarkoitin ettei Tuksua ja sukunimeä sotketa toisinaan heidän perheen pyynnöstö.

#194838 Ilmoita asiaton viesti
    Jarna2
    Participant

En oo seurannu Tuksua vuosiin. Tekeekö keikkaa vielä?

#194839 Ilmoita asiaton viesti
    Jarna2
    Participant

Ryyppäkö Tuksu vielä vai antaako olettaa että on raitis?

#194840 Ilmoita asiaton viesti
    Jarna2
    Participant

Ei mulla oo mitään Johanna yhteystietoja, ainoastaan se mikä tuolla keskustelupalstalla on, mikä tuli tänne.

Pyydän teitä vain että jos Tuksu kirjottaa sitä sukunimeä niin voisitteko ilmiantaa sen, koska suku ei halua että Tuksu ja niiden nimi on edes samassa lauseessa. Kiitos.

#194841 Ilmoita asiaton viesti
    Centrum
    Participant

Harha voi mennä harhaisten juttujensa kanssa muualle pätemään, jos omat sekoilut ei kestä päivänvaloa. Minä olen ollut kuvioissa mukana vuosikaudet ja sinä olit se kuka ehdotti rottapostia älä viitsi aina valehdella. Sinä itse haukuit Janitan kuukausi sitten, että hän esittää olevansa sairas ja että et halua olla missään tekemisissä Janitan kanssa. Sinun ja possun pitäisi molempien jättää näistä sekoiluista Janita pois. Janita on oikeasti sairas ja tarvitsee omaa rauhaa. Janita ei tarvitse päihdeongelmaisen väkivaltarikollisen puolustuksia toista sekopäätä kohtaan. Harha missä sinun kolmas lapsi on? Se mistä kerroit Seiska Livessä. Syntyi keskosena. Missä hän on?

Mustaa valkoisella tänne juuri jokin näätä postasi sinun väkivaltarikoksista ja uutta vain pukkaa, niin sinä ihan tosissaan kirjoitat, että kaikki ne on paskaa ja väärinkäsityksiä. Miten sinulle koko ajan suoraan myäs tapahtuu vain tällaista? Joka asiaan olet syytön omasta mielestäsi. Kyllä sinä tarvitset ihan samanlain apua ja hoitoa, niinkuin possukin. Huolestuttavaa että sinun ikäinen ihminen voi olla noin sokea omille töpeilleen. Kaikki omat sekoilut on aina muiden syytä tai väärinkäsitystä. Just just…

#194842 Ilmoita asiaton viesti
    Centrum
    Participant

.

Viewing 15 posts - 1,291 through 1,305 (of 1,335 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 209’ is closed to new replies.