Johanna Tukiainen Vol. 209

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 209

Viewing 15 posts - 1,306 through 1,320 (of 1,340 total)
  • Author
    Jarna2
    Participant

En oo seurannu Tuksua vuosiin. Tekeekö keikkaa vielä?

#194839 Ilmoita asiaton viesti
    Jarna2
    Participant

Ryyppäkö Tuksu vielä vai antaako olettaa että on raitis?

#194840 Ilmoita asiaton viesti
    Jarna2
    Participant

Ei mulla oo mitään Johanna yhteystietoja, ainoastaan se mikä tuolla keskustelupalstalla on, mikä tuli tänne.

Pyydän teitä vain että jos Tuksu kirjottaa sitä sukunimeä niin voisitteko ilmiantaa sen, koska suku ei halua että Tuksu ja niiden nimi on edes samassa lauseessa. Kiitos.

#194841 Ilmoita asiaton viesti
    Toolossa
    Participant

Harha voi mennä harhaisten juttujensa kanssa muualle pätemään, jos omat sekoilut ei kestä päivänvaloa. Minä olen ollut kuvioissa mukana vuosikaudet ja sinä olit se kuka ehdotti rottapostia älä viitsi aina valehdella. Sinä itse haukuit Janitan kuukausi sitten, että hän esittää olevansa sairas ja että et halua olla missään tekemisissä Janitan kanssa. Sinun ja possun pitäisi molempien jättää näistä sekoiluista Janita pois. Janita on oikeasti sairas ja tarvitsee omaa rauhaa. Janita ei tarvitse päihdeongelmaisen väkivaltarikollisen puolustuksia toista sekopäätä kohtaan. Harha missä sinun kolmas lapsi on? Se mistä kerroit Seiska Livessä. Syntyi keskosena. Missä hän on?

Mustaa valkoisella tänne juuri jokin näätä postasi sinun väkivaltarikoksista ja uutta vain pukkaa, niin sinä ihan tosissaan kirjoitat, että kaikki ne on paskaa ja väärinkäsityksiä. Miten sinulle koko ajan suoraan myäs tapahtuu vain tällaista? Joka asiaan olet syytön omasta mielestäsi. Kyllä sinä tarvitset ihan samanlain apua ja hoitoa, niinkuin possukin. Huolestuttavaa että sinun ikäinen ihminen voi olla noin sokea omille töpeilleen. Kaikki omat sekoilut on aina muiden syytä tai väärinkäsitystä. Just just…

#194842 Ilmoita asiaton viesti
    Toolossa
    Participant

.

#194843 Ilmoita asiaton viesti
    Tuonelan Lautturi
    Participant

Onhan se hyvä, että toinenkin tuomittu väkivaltarikollinen yrittää palstan kuningattareksi.
    Onneksi volli kohta vaihtuu.

#194844 Ilmoita asiaton viesti
    Jarna2
    Participant

Minä lähen nyt täältä en ole vuosiin käynyt mutta totta se oli et meikattu oli kuvia. Toivotan kaikille hyvää Tuksun seurantaa en ole seutannut vuosiin, mutta voitteko ilmiantaa jos Johanna kirjoittaa perheestä tai sukunimestä. Kiitos

Hyvää syksyn alkua kaikille

#194845 Ilmoita asiaton viesti
    Jarna2
    Participant

Pyydän suvun puolesta vain tätä asiaa.

Kiitos kaikille.

#194846 Ilmoita asiaton viesti
    Toolossa
    Participant

Harha, Janitan perhe ei ole pyytänyt mitään tällaista sinua ilmoittamaan edes. Sieltä suunnalta eivät ole edes tekemissä sinun kanssa. Mitä sinä ajat takaa näiden kirjoitusten kanssa? Janita tai Janitan perhe kyllä itse ilmoittaa asiasta, jos näin näkevät parhaaksi. Sinua ei ole pyydetty tällaisia kirjoituksia kirjoittamaan heidän perheen puolesta. Lopeta sinä nyt!

#194847 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Jarna

No ei ilmianneta mitään! Ilmianna ihan itse, jos mieles tekee.

Sitäpaitsi valehtelet kuin sika, että muka et ole vuosiin seurannut Tuksua… eeehhhehheeehhee vattu mitä paskaa!

Soita Tunkille ja inise sille suoraan. Tiedät kyllä numeron…

#194848 Ilmoita asiaton viesti

On se syksy näköjään tulossa. Perunapeltokin pääsi kuvaan.

#194849 Ilmoita asiaton viesti
    Naurunaama
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    11 min · 

Hymy lehden päätoimittaja M.L!!!!! Olen tehnyt teidän nettipalstastanne rikosilmoituksen, sekä muutamista yksittäisistä henkilöistä! NYT siellä esiintyy laitonta uhkausta; ja kuvitteleeko lehden moderaattori (joka on itse ns. ”näätä”) sekä teidän lehden ylläpitonne pääsevän kuin koira veräjästä tästä asiasta? Tiedät erittäin hyvin miten kävi Metropolin kanssa. PAINOTAN; MINULLA ON LAKIMIES; JA HÄN VIE TEIDÄT OIKEUTEEN HYVINKIN NOPEASTI! Suomen rikoslaissa on määrätty pykälät julkiseen herjaamiseen, törkeä kunnianloukkas on max. 2 vuotta ehdotonta vankeutta. Sivustoillanne riehuvat hyvin sairaat ihmiset; ja se kertoo teistä kaiken; että annatte näin tapahtua!!!!! Jos asiaan ei tule välitöntä muutosta; lähden jatkotoimenpiteisiin. Johanna Tukiainen

#194850 Ilmoita asiaton viesti
    Perunankukka
    Participant

En osaa linkittää, enkä ehdi. Käväisin fb:n puolella ja ette ikinä arvaa: Madame von Tukiainen on vaihteeks tekemässä rikosilmot meistä ja tod.näk. Jarnasta. Hymy mukaanlukien 🙊🙉🙈 Syyllistyn nyt pyyntöön, voisko joku ylöstempaista sen postauksen tänne? On tehny sen n. 6 min. sitten ja on julkinen! Ziisus 😂😂😂🤪

#194851 Ilmoita asiaton viesti
    tuktuk
    Participant

Tuksulla on korkeintaan valtion kustantama lakimies kun istuu itse syytetyn penkillä.

#194852 Ilmoita asiaton viesti
    Perunankukka
    Participant

Kiitos 😂-naama 🌹

Viewing 15 posts - 1,306 through 1,320 (of 1,340 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 209’ is closed to new replies.