Johanna Tukiainen Vol. 209

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 209

Viewing 5 posts - 1,336 through 1,340 (of 1,340 total)
  • Author
    Naurunaama
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    21 min · 

Rauhallista iltaa! SELVITYS ”NÄÄTÄ” sanan alkuperästä; jonka amerikkalainen evankelista selvensi sen minulle.

Näätä= on kissaeläin, petoeläin joka saalistaa yleensä yksin. Urotkset saalistavat porukassa. Näätä on vain sana, jolle on joka maassa oma nimityksensä. Miksi noidilla on aina kissa luudan varrella? Kissat tappavat huvikseen, vaikka linnun vaikka eivät söisikään sitä. Katsokaa Googlesta tarkempi selvitys tähän: Patsas Egyptistä nimeltä Bastet. Se on ”kissajumala” johon voidaan sitoa mm. juoppouden henki, tai kaikenlaisia demoneja ja ne tulevat siihen paikkaan, mihin patsas tuodaan. Suomi on täynnä noituutta. Nyt Raamatun lopunaikoina ”Pyhä Pyhittyy ja Saastainen Saastuu.”

Suomi oli alunperin pakanallinen maa; ja nyt se tulee uudelleen esiin. Ihmiset maassamme ovat kyttääjiä, ja mitä olen katsonut seuraajiani Instagramin kautta; niin suurin osa heistä on täysin sokaistettuja. Ja suurin osa ei piilottele pahuutta (ehkä se johtuu suomalaisten huonosta itsetunnosta, pitää yrittää päteä jollakin.)

Näätä= on monesti demonisesti obsessoitunut ihminen, jota saatana käyttää omana ”räsynukkenaan.” Joukossa on noin 80% naisia ja loput miehiä. Ollessani oikeudenkäynneissä aiemmin elämässäni; suurimmat syyttäjät minua vastaan olivat naisia. Myös oikeudenkäyntisalit joissa huudeltiin hävyttömyyksiä ja törkeyksiä: olivat naisia. Jos ajatellaan koko maailmaa; niin maailman pahin ja saatanallisin johto on miehiä.
    En halua jaotella tätä liikaa sukupuolittain.

Olen kirjoittamassa OMAELÄMÄKERTA KIRJAA, ja varokaa vain tietyt ihmiset! Siellä on joukossa miespuolisia toimittajia, jotka ylpeilevät sillä että ”pääsivät tuhoamaan elämäni.”
    Kana ei ole vielä kynitty………..

Johanna Tukiainen

22

1 kommentti

Tykkää

Jaa

Kommentit

• Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen Katsotaan jos HYMY lähtisi korvaamaan mulle about miljoona euroa……niin sitten vasta oltaisiin jotenkin tasoissa kyseisen roskakasan kanssa! MUTTA; ei sekään raha riittäisi! Tosin lohduttaisi jonkun verran! Mutta emme elä täällä enää pitkään: KIITOS JUMALALLE ETTÄ OLEMME VIIMEINEN SUKUPOLVI!

#194894 Ilmoita asiaton viesti
    Naurunaama
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    9 min ·

We are going to Hurghada, Egypt with my mom on this Fall!!!!! 🙂 Last November we were in Israel; this Fall something else!!!

#194896 Ilmoita asiaton viesti

No, nyt pitää maksaa täälläkin. Paljonko laitatte? Oikeuteen mennään. Mä annan egen, vaan sen takia, että jossain luki aikoinaan: ”Pilu 50 mk” ”

#194906 Ilmoita asiaton viesti
    Katajan Käpy
    Participant

Johanna ”Tuksu” Tukiainen, miten Sinä voit elää valheessa? Koska sinä itse olet Tappanut Lapsesi omatoimisesti käydessäsi klinikalla tekemässä Abortin. Niin mikä antaa sinulle Lapsesitappajalle oikeuden syyllistää muut niin tehneet helvettiin jonne sinä itse joudut. Miksi Tuksu?..

#194909 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Mamma raahaa juoppouden hengettären Egyptiin Bastetin synnyinsijoille ja sitoo sen lähimpään patsaaseen?

Viewing 5 posts - 1,336 through 1,340 (of 1,340 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 209’ is closed to new replies.