Johanna Tukiainen Vol. 210

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 210

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 992 total)
  • Author
    Lautturi
    Blocked

Laihdutusruokaa. STAKE on ainakin minulle tuntematon ruoka-aine. Muut merkitykset tiedän kyllä.
    Mikä tärkeintä, niin esillelaitto jäi näkemättä Villeroy & Boch-lautasilta.

Johanna Mia Tukiainen
    Just now ·

YAM!!!! ???? This is just so DELICIOUS ? and I cooked this in about 10min; stakes with creamy mushroom sauce! ?

#194931 Ilmoita asiaton viesti
    #194932 Ilmoita asiaton viesti

YÖK YÖK YÖK

STAKE (oliskohan porsaankyljyksiä) puolikypsänä. Aikamoinen annos frouvalle issekseen.

Saisko joku tuon videon tallenettua? Mä en valitettavasti osaa.

#194933 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Tuksun herkkua

#194934 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Jaksakaa te koska mä lähden untenmaille

#194935 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

YAM!!!! ???? This is just so DELICIOUS ? and I cooked this in about 10min; stakes with creamy mushroom sauce! ? Vetäisin tässä herkkuaterian kanttarellien kanssa, jossa on upeat mausteet ja sulaa suussa, NAMS!

Julkaissut Johanna Mia Tukiainen Perjantaina 30. elokuuta 2019

#194936 Ilmoita asiaton viesti
    Lautturi
    Blocked

Twisted osui aika oikeaan, mutta köyhisglamourittarella se on vain sianlihaa.
    Ja rutosti kermaa sekä suolaista Aurajuustoa päälle herkkusienien kera.
    Tässä on Tuksun yrittämä ruokaresepti joka löytyy netistä tuhansina ei versioina.
    Myös Amerikan englanniksi.

#194937 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Possu valvoo ja dokaa taas yöt. Eiköhän tuo Hurghadan reissu ole mamman tunnareilla väärinkäsitetty fake news elikkäs possun emävale.

Jos se johonkin syksyllä lähtee niin suljetulle.

#194938 Ilmoita asiaton viesti

”Johanna Mia Tukiainen Hän ei ole ottanut Jeesusta vastaan.

XX: Johanna Mia Tukiainen mistä tiedät sen?

Johanna Mia Tukiainen: yy Tiedän, ok!”

Oli nyt puhetta kenestä tahansa, niin Johannan kanssa on turha väitellä. Hän ei ole koskaan väärässä. Millainen Johanna mahtaisi olla lääkärinä? Hän sanoisi kaikkien sairauksien johtuvan demoneista. Pyhää öljyä ja kielillä hölöttämistä, ja taudit katoaisivat?

Nyt Egyptiin pääsee todella edullisesti, mutta kaupungin ulkopuolella ei kannata liikkua yksin. Ei välttämättä auta Yeshuan veren suoja kun vastaan tulee partasuisia, ilkeitä miehiä, jotka eivät suinkaan ole turisteja suojelemassa. Itse liikuin turistialueen ulkopuolella, mutta huomasin turistipoliiseja olevan hyvinkin yllättävissä paikoissa – onneksi. Eikä mukaan kannata ottaa arabiankielisiä Raamattuja ja traktaatteja. Jos niitä jakelee, niin itkijäksi saattaa joutua esitteiden jakaja. Liian paljastavassa asussa ei kannata kulkea. Tissejä on turha esitellä.

Egyptissä sairastuminen saattaa tulla todella kalliiksi. Minua puri siellä koira ja rabiesvaaran takia piti aloittaa rabieshoito siellä, ja jatkaa hoitoa Suomessa. Koko homma taisi maksaa noin 3000 euroa, mutta onneksi matkavakuutus korvasi kaiken. Ei tosin kivusta eikä särystä, eikä arvesta. Rabies-lääkkeet eivät silloin olleet KELA-korvattavia Suomessa. En tiedä, että ovatko nyt. Ne olivat erittäin kalliita. Siellä juoksentelee vapaina kapisia hurttia ja kaikki eivät olekaan ystävällisiä, häntää heiluttavia koiria.

#194939 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Neiti 41 vee on näköjään aito hamraatukkainen spugeliaani 🙂

#194940 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

JOS Jossu päätyy Hurghadaan, niin se ei se poistu hotlan alueelta mihinkään. JOS se lähtee sinne mamman kanssa, niin mamma pakottaa ottamaan antabuksia = neiti 41 vuotta kiukuttelee, äksyilee ja nukkuu kaikki päivät.

JOS se lähtee Epyktiin eikä mamma valvo antabustenottoa, niin huikallehan se päätyy. Kyllä siellä aina joku vanha isomahainen ja juopahtava ulkomaansetä avuliaasti muutaman drinksun tarjoaa.

Sitten onkin jezebel irti.

#194941 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemari
    Participant

Tunkki, haastamassa Myhyn palstaa taas oikeuteen:

”…ä kaiken; että annatte näin tapahtua!!!!! Jos asiaan ei tule välitöntä muutosta; lähden jatkotoimenpiteisiin. Johanna Tukiainen.”

-On uhkaillu haastella ja lakimiehillä palstan synnystä lähtien, onko tapahtunut mitään? Ei. Onko elämänkertakirjaa? Ei. Tapahtuuko kumpikaan näistä ikinä? Ei.

#194942 Ilmoita asiaton viesti

Yäk oikein Dietti safkaa ?

#194943 Ilmoita asiaton viesti

Sekavan mielen vaahtoamista egyptin jumalista, näädistä ja naishenkilöistä. Näätä ei edes ole kissaeläin, se on näätäeläin. Melkoisia biologeja siellä uskon piireissä.

#194945 Ilmoita asiaton viesti

en vaan ymmärrä miks mamma ja tytär ei voi ihan omaa äidinkieltä keskenään jaettavaksi puhua,no se siitä,mutta minun mielipide janna asiasta ompi se,että tuksu rakas rinseessa johaanna ,glamuurimpaa pitkittää tuo johaanna,niin haluaa lärvinsä tuon sairaan tyttösen kanssa lehteen ihan vaan mihin lehteen kuhan näkyy,nyt on vaahterat kukas,ja sillä sitten saa siihen taskuun jotain,vattuako rukouksista kuhan muutama euro tulee ja saa taas kertoa kuinka häntä pyydettiin tahi aneltiin kuvauksiin ja kuinka hän nyt sitten hohtavine sydämineen oli paikalla antamassa uskon sanomaa ja pelastaa ja hymy ja seiska maksaa ja johanna saa päteä kuinka taas olin otsikoissa ja se ikuinen minä minä minä,pointti siis se,että johanna tekee nyt kaikkensa että voi ratsastaa toisen sairaudella ollakseen itse näkyvillä,………sorry kirjoitus virheet

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 992 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 210’ is closed to new replies.