Johanna Tukiainen Vol. 211

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 211

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 1,261 total)
  • Author
    Lallin_kumauttaja
    Participant

No kiitti fuc*ing autotype…taas… 🙂

#196493 Ilmoita asiaton viesti
    Lallin_kumauttaja
    Participant

Meikä on tätä ”saagaa” seurannut vuosikausia, helmen ollessa Joe Pascon blogi.

Laiha Lahna… toivottavasti muistin nikin oikein…kirjoitteli tosi helmeilevästi myös.

Mulle tämän palstan anti ovat sanasepot, jotka ikävä kyllä näyttävät kadonneet vihreämmille palstoilla.Trinsessan päästöt ovat sitä sama shaizevaa vuodesta toiseen.

Mutta kynäilkää A.S.A.P, jotta voin naatiskella edelleen!

#196494 Ilmoita asiaton viesti
    Iha ite mä
    Participant

Lisäys..Minulla  on isoveli taivaan kotiin siirtynyt,ei ole päivääkään että en häntä muistele. Mutta elämä on IHANAA.

#196495 Ilmoita asiaton viesti
    Iha ite mä
    Participant

Mulla on mun isoveljeä ollut ikävä yli 40-vuotta

#196496 Ilmoita asiaton viesti

”She never got married cause his ex (ass……e) boyfriend did not want to.”

Ei varmasti halunnut tuo mies mennä naimisiin juopon pilleristin kanssa, tuskin edes seurustella. Eiköhän syy siihen, että Julle jäi yksin oli viina. Kumma kun Tuksu ei koskaan mainitse Jullen olleen pahan alkoholistin. Lisäksi Julle käytti pillereitä koko ajan. Tästä kertoo Tuksu-leaks. Julle tuomittiin myös kolmiolääkkeiden laittomasta maahantuonnista, eli kyllä napit maistuivat.

Viimeinen mies yritti parhaansa tukea Jullea, mutta kännipäissään Julle (Tuksun kehoituksesta?) haukkui miehen puhelimessa ilkein sanakääntein. Seurustelu loppui siihen.

Syy ryyppäämiseen oli vain siksi, että viina maistui ja se toi hyvän olon. Syy ei ollut suinkaan ilkeiden suomalaisten ja jahtaavan median. Eihän Julle ollut kuin pellen roolissa Tuksun elämässä.

#196502 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

Täh, ollaankos me nyt tuolla??

Johanna Mia Tukiainen
    36 min ·

WAUUU!!!!! ?????? Here are the forces against you!!!!!!! My friends in Jerusalem went to thomb of Jesus to bring special prayers that I asked to!!!!! #taketheauthorityovertheenemy #jeesuksenhauta #jerusalem #heisnothereheosrisen #jesusoslord #jesusisgod #thombofjesus #jeesusonvoittaja #jesusisking #jesusdiedforyou #john316 #joh316 Itseasiassa tuttuni Jerusalemissa menivat Itkumuurille viemaan pyytamani rukoukset! ???My friends in Jerusalem went to the Western Wall to bring prayers that I asked! ❤️???? This place is beautiful also. Hymyn johtaja Mika Lahtonen ja ns.”naadat” jotka on Suomen lain vastaisia; on viety myos tuonne.

Kuvan mahdollinen sisältö: kasvi, kukka ja ulkoilma
    Kuvan kuvausta ei ole saatavilla.
    Kuvan mahdollinen sisältö: ulkoilma

#196505 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Tuota vihreää kukallista Eilatin mekonrotkaletta ei taida olla nähty sen koommin tunkin päällä? Minuni miettii millaisissa kasoissa tm. sijaitsevat tunkin hylätyt likaantuneet vaatepukineet? Niitähän on merkittävä määrä, johonkin ovat uponneet kaikki teemupeikot ja glamouriset kiinan rytkyt. Inkkarimekko on tehnyt ainakin kerran paluun jostain rytökasasta. Aamen hallelujaa, mamma sen taisi pelastaa.

#196509 Ilmoita asiaton viesti
    katja
    Participant

Onkohan itkumuurin rukouksissa pyydetty ne kengät jotka ei pill… kuvilla irronneetkaan.

#196510 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

” lähden kohta Egyptiin lomalle, se tekee hyvää!!! ”

Kyllähän työntäyteisen kesän jälkeen loma tekee hyvää.

#196514 Ilmoita asiaton viesti

Koko vuosi tammikuusta tänne syyskuuhun on todella paiskittu töitä 24/7 ja ainakin 20 ihmisen edestä. Kyllä Johanna hieman jo kaipaa lomaa. Monet tulevat pettymään kun kuuluisuutta ei saadakaan keikkapaikalle vaikka häntä on rukoiltu. Kenties hän voi esiintyä Egyptissä? Kunpa hän tajuaisi jättää tuon liian syvään uurretun mekon Suomeen. Egyptiläiset miehet (vaikka olisivat kristittyjä kopteja) pitävät tuollaista pukeutumista h-rahtavana, eivätkä arvosta naista ollenkaan. Ehkä taas tavataan uskovia, kauniita, itkeviä naisia, ja paikalliset kauppiaat luulevat Johannan olevan Miss Finland?

#196518 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili
    Blocked

pravuurina flamingotanssia
    Participant

KKunpa hän tajuaisi jättää tuon liian syvään uurretun mekon Suomeen. Egyptiläiset miehet (vaikka olisivat kristittyjä kopteja) pitävät tuollaista pukeutumista h-rahtavana, eivätkä arvosta naista ollenkaan. Ehkä taas tavataan uskovia, kauniita, itkeviä naisia, ja paikalliset kauppiaat luulevat Johannan olevan Miss Finland?

Ei se taitaisi kovin kauas metsään mennä päätelmä silloin. Myy vaikka mature-torttukuvia popottimia vastaan.

#196519 Ilmoita asiaton viesti

”tuttuni Jerusalemissa menivat Itkumuurille viemaan pyytamani rukoukset! ???”

Nyt pitäisi rukoilla epäonnea Myhyn päätoimittajalle ja näädille, vain onko mukana toinen lista missä rukoillaan rikasta miestä? Outoa jos pyytää tunkemaan kielteisiä asioita (rukouksia) Itkumuurin kivien väliin. Maailmassa on tärkeämpiäkin asioita.

#196521 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Laiha lahna ? Nyt tuli törkeä pyhäinhäväistys.

Laupis eli Laupea Lahna.

#196522 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

Johanna Mia Tukiainen 
    Janita Lukkarinen: VASTAA MULLE!!!!!! Kyseessa on sun SIELUN pelastuminen kuten oli mun siskon Julian tapauksessa myos!!!!!

SEISKA.FI

Janita Lukkariselle sokkidiagnoosi! Syöpää ei voi parantaa: ”Kasvain kasvaa aktiivisesti sisälläni”
    Janita Lukkarisen imusolmukesyöpä ei ole parannettavissa.

#196523 Ilmoita asiaton viesti
    mierda
    Participant

Kohta se sekoaa. Ei taida tulla Egyptin matkaa vaan reissu katkaisuhoitoon.

Johanna Mia Tukiainen
    I miss you Eva and Heikki Taakala!!!! I miss u more than words can say! ???

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 1,261 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 211’ is closed to new replies.