Johanna Tukiainen Vol. 212

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 212

Viewing 6 posts - 1,471 through 1,476 (of 1,476 total)
  • Author
    MetsäTonttu
    Participant

Käyttäjän johannatukiainenofficial profiilikuva
    johannatukiainenofficial FB profiilini on poissa kaytosta toistaiseksi “turvallisuus syista.” Hyvin kummallista!!!! Vastasin turvallisuus kysymyksiin ja odotamme; etta sivuni aukeavat mahdollisimman pian. Minulla on 5000 FB kaveria siella jne.

#200025 Ilmoita asiaton viesti
    Anne10
    Participant

Turvallisuussyyt? Mulle on käynyt joskus niin, että FB kehotti vaihtamaan salasanan. Ensin piti käyttää sp:n kautta tullutta numerokoodia.

Turvallisuussyyn perustelu oli se, että olin muka käyttänyt eri selainta ja IP-osoitekin osoitti muualle kuin piti.

Ihan itse oli tiliäni käyttänyt eikä se mitenkään sulkeutunut. Uusi salasana piti vain keksiä.

Mutta eihän tällainenkaan toimenpide käyttäjältä tietysti kaikissa ”tiloissa” onnistu.

#200026 Ilmoita asiaton viesti
    MetsäTonttu
    Participant

Ei nyt varmaan ole ollut kyse mistään salasanan vaihdosta, eihän silloin tili häviä. Mutta, kun se on postannut ”Saved from Islam by Jesus Christ” julkasuja vieläpä julkisena, niin kai siitä voi jo joutua jututettavaksi.

#200027 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon_Pinta Ala
    Participant

Minäni teoria on seuraava;

Tunkki on loisinut jollain loungen asiakastietokoneella ja jättänyt sivunsa auki, kirjautumatta ulos. Näin on tapahtunut ennenkin.

Nyt kuitenkin koneelle on eksynyt joku, joka ei ole ymmärtänyt glamourin päälle, ja tehnyt jotain.

#200028 Ilmoita asiaton viesti
    Anne10
    Participant

Eiköhän se totuus tästäkin turvallisuussyystä esiin tule ennemmin tai myöhemmin.

Oma tapaukseni oli vain esimerkki siitä, että ylläpito vetoaa tällaiseen syyhyn.  En tiedä, mitä olisi tapahtunut, jollen sitä koodia olisi kyennyt sp:sta kaivamaan.Luultavasti seuraamus olisi ollut se, että en olisi päässyt kirjautumaan tililleni.

Jotta ihmettelen turvallisuussyy -selitystä, kun se omalla kohdallani merkitsi sitä, että minua itseäni suojeltiin potentiaalisen hakkerin toimilta.

#200029 Ilmoita asiaton viesti

.

Viewing 6 posts - 1,471 through 1,476 (of 1,476 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 212’ is closed to new replies.